XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je bent natuurlijk meteen naar de Ikea ofzo gegaan om ff een goed matras te halen?

Echt k*t van je rug.. je UB gaat nl. weer als een speer. Maar maak je geen zorgen, ik zal een mooi antwoord geven op je 5x100!

misschien stretchen bij opstaan? ik word ook altijd super stijf wakker en dat doet me wel beetje goed

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.143
Shit sjaak das jammer van je training en ja een goed matras is wel wat waardt ja
klopt

:D Blij dat ik geen trap onder mn hol heb gekregen iig ;) Klinkt k*t met dat matras enzo. Waar zag je die h**ren trouwens?
haha :p beetje raar als je mij voor het eerst de hand schud en vervolgens een schop onder je reet te krijgen. die h**ren zijn hier man...in de tent

Je bent natuurlijk meteen naar de Ikea ofzo gegaan om ff een goed matras te halen?

Echt k*t van je rug.. je UB gaat nl. weer als een speer. Maar maak je geen zorgen, ik zal een mooi antwoord geven op je 5x100!
ik ben naar een beddenwinkel geweest in de buurt en de man die mij daar hielp begreep de situatie en raadde mij juist af om een ander matras te kopen. m'n boxspring (welke eigenlijk niet van mij is) is dus naar de klote. veert te ver door, dus ik ga nu als tijdelijke oplossing m'n lattenbodem tussen m'n boxspring en matras leggen. als ik geld heb koop ik een nieuw bed

UB gaat idd als een speer en LB had ik ook goede progressie, maar komt helemaal in orde man. pijntje zal snel wegtrekken denk ik

misschien stretchen bij opstaan? ik word ook altijd super stijf wakker en dat doet me wel beetje goed
ik ben de laatste tijd sowieso meer aan het stretchen, omdat ik echt een enorm stijve hark ben :p maar smorgens heb ik nog niet gedaan eigenlijk, misschien wel een goed idee

Een nieuwe matras verbetert ook je bedprestaties:trollface:

• #2.147
Laatst bewerkt:
haha lekkere sample van 2,5kg :D

Ik denk dat ik maar eens over ga stappen van leverancier!
Tenzij XXL de concurrentie aangaat:roflol:

• #2.151
:D Doel je nou op die h**ren die je van je fiets af hebben getrapt of heb ik wat vrouwelijk schoon over het hoofd gezien?
ik heb een in-house kroeg gebouwd (geen geintje trouwens), dus daar zijn de h**ren en huis is een deur verder ;) dus ik blijf in die kroeg om te hosselen - jwt ;)
haha lekkere sample van 2,5kg :D
zeker man :p
Ik denk dat ik maar eens over ga stappen van leverancier!
Tenzij XXL de concurrentie aangaat:roflol:
hahaha...als xxl mij als klant terug wil, dan moeten ze ook zo'n actie doen

Klote van je rug Kevin.

ik heb ook weleens 2,5kg gratis van XXL gehad :D
had aardbei/banaan besteld kreeg ik aardbei en banaan

Ja doe mij ook zon sample altijd leuk:)

• #2.155
ja klopt - misschien deze week toch maar meedoen met franks deload
ik heb ook weleens 2,5kg gratis van XXL gehad :D
had aardbei/banaan besteld kreeg ik aardbei en banaan
haha, geniaal dat soort dingen :p leukste vond ik dat je dan die bon tussen de potten vandaan haalt waar je exacte bestelling opstaat
Ja doe mij ook zon sample altijd leuk:)
zeker

vannacht een stuk beter geslapen. heb dus een lattenbodem tussen het boxspring onderstel en m'n normale matras gelegd. hierdoor een steviger en harder bed - stukken beter. ik heb wel echt behoefte aan een tennisbal om ff tussen m'n rug en de muur te draaien.

aan de andere kant kan ik ook wel ff m'n telefoonboek doorscrollen en een chick bellen die ff met d'r handpalmen en hakken op die plek kan duwen - en daarna mag ik haar vast wel duwen ;) helaas de hele dag thuiswerken achter de PC, dus dat zal hem toch niet worden :p maar als het halverwege deze week nog steeds zo is ga ik voor deze optie (als het over is dan ga ik alsnog voor deze optie) :cool:

Don't hate the player, hate the game:cool:

• #2.158
Don't hate the player, hate the game:cool:
if you hate, you can't get p*ssy
probeer het maar

UB - semi deload

ff een beetje anders getraind dan normaal. wil niet teveel stress op m'n onderrug, want die is nog wel pijnlijk. dus wat hoger in reps, zodat ik minder met zware gewichten hoef te smijten

MP
10xbb
10x40
10x50
8x60
8x70
5x75
7x70

PullUps
10xbw
10xbw
10xbw

Hammer grip PullUps
8xbw
8xbw
8xbw

Incline db press
30 graden
10x30s
8x40s
8x40s
9x40s

one-arm Machine Rows
10x? (10R+10L)
10x?
15xfullstack - two-arm

Pussydowns
12x40
6x50 + 1x50 spot
8x45

rotations
met cables wat rotations en raises gedaan om de schouders lekker te doorbloeden.

al met al toch wel een prima training als ik het zo bekijk. Ik wil met pullups naar 5x10xbw toe gaan, maar dan moet m'n bw wel rond de 93 blijven denk ik :p verder weinig last van m'n onderrug gehad, which is nice :D Morgen LB

Dikke training ouwe en nog thx voor de motivatie shouts en tips met Frenkpie :P

training ziet er toch goed uit sjaak hoe gaat met mp met je schouder nog last van?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven