AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ohh no, someone decided to have coïtus with the vase again... whipe that shit off with KABOOM baby !! KABOOM ! Dikke dikke shit ouwe.. maar om toch een kritische noot erin te brengen tussen de lovende woorden... het wordt nu echt tijd om snoei en snoeihard aan je squat en deadlift te werken!! Maar dat gaat goedkomen met jouw mindset. :thumb:

Back on track! Congraitz met je PR's!

tjee je gaat echt als een speer geweldig om te zien!!!

90 MP :eek: , respect man, echt sterk !!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.085
Lekker! Niet verwacht dat je zo snel weer op oud niveau en hoger zou zijn (en dat in januari al)
ik verwachtte het ook niet, maar hoopte het wel...
Ohh no, someone decided to have coïtus with the vase again... whipe that shit off with KABOOM baby !! KABOOM ! Dikke dikke shit ouwe.. maar om toch een kritische noot erin te brengen tussen de lovende woorden... het wordt nu echt tijd om snoei en snoeihard aan je squat en deadlift te werken!! Maar dat gaat goedkomen met jouw mindset. :thumb:
hahaha - geniaal :p. squat en deadlift komen ook in orde dit jaar. squat is prio-1!
Back on track! Congraitz met je PR's!
tnx robert
tjee je gaat echt als een speer geweldig om te zien!!!
:D
90 MP :eek: , respect man, echt sterk !!!
dank je JW!

someone decided to eat spaghetti in the shower..

Dikke PR's!

• #2.087
someone decided to eat spaghetti in the shower..

Dikke PR's!
haha - wat een top filmpje is dat :p
en tnx Big G!

voor iedereen die de vreemde uitspraken die sinds gisteren in mijn log gedaan worden niet kent:
http://www.dumpert.nl/mediabase/407671/2d6ac4da/tell_sell.html

LB-1

wie haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft

Squats
10xbb
8x40
5x60
5x80
belt om
5x100
5x105
5x110
8x100
8x100

Leg Press
12x220
12x220
12x220

Lying Leg curl
10x50
10x55

Hyperextensions
20xbw
20xbw

standing calf raises
10xfullstack
10xfullstack+20
10xfullstack+60
10xfullstack+90 PR!
haha :p niet echt een boeiend PR, maar wel de machine mooi volgehangen met schijven

lekkere training met bredekees. bij squats was het voor mij een beetje aftasten door de aanhoudende klachten in m'n onderrug...maar het ging toch goed vandaag. techniek goed in de gaten gehouden en daardoor voor mijn doen een degelijke sessie neergezet. Nu ff een goede belt voor mezelf regelen, 2 goede LB sessies in de week hebben en die godverdomde gewichten op m'n SQ omhoog gooien :cool:

:roflol:
Nette training sjaak, ik zag laatst trouwens dat je op de contest pics. 86kg woog nog, erg netjes man aardig wat massa op je frame als je met dat bf nog boven de 80kg zat.

Squats zijn prima gezien je onderrug situatie. Misschien volgende keer wat zwaardere 8 reppers op de legpress?

En ga je nu ook een beetje t schema volgens zoals ik dat nu doe: dus een squat en deadlift dag ipv DE/ME?

goeie training sjaak!!!

• #2.091
:roflol:
Nette training sjaak, ik zag laatst trouwens dat je op de contest pics. 86kg woog nog, erg netjes man aardig wat massa op je frame als je met dat bf nog boven de 80kg zat.
tnx man - 86 kg weet ik niet 100% zeker meer hoor. ik was namelijk vergeten mezelf te wegen op de dag zelf - maar in de laatste week was het zoiets. kan natuurlijk zo een kilo of 2 schelen met carb loading. maar sowieso dik boven de 80 :p
ik ben benieuwd op wat voor gewicht en bf ik in december kan staan

Squats zijn prima gezien je onderrug situatie. Misschien volgende keer wat zwaardere 8 reppers op de legpress?

En ga je nu ook een beetje t schema volgens zoals ik dat nu doe: dus een squat en deadlift dag ipv DE/ME?
m'n quads waren naar de klote naar de squats, dus daarom koos ik voor 12 reppers.

en jep...dat is wel de bedoeling man. alleen wil ik eigenlijk wel iets van (speed) squats of front squats op deadlift dag doen.

tnx hendrie

lol, koel filmpje.

lekker volume weer kerel !

gezien DBB weer verrot is ga ik geen quote doen, door al die tekens zie je vrijwel de tekst niet.Als je op zo'n 88-89kg uitkomt zou die ideaal zijn gezien je zowiezo in de tot 90kg klasse zal hebben ingeschreven.

Als je aan je Squat wilt werken, zou het dan niet goed zijn om 2 Squat-varianten te pakken op deze dag?

• #2.097
geniaal toch :p Kaboom
tnx rob
+1 ziet er weer goed uit sjaak!
leuk om dat interview met jou te lezen!
gezien DBB weer verrot is ga ik geen quote doen, door al die tekens zie je vrijwel de tekst niet.Als je op zo'n 88-89kg uitkomt zou die ideaal zijn gezien je zowiezo in de tot 90kg klasse zal hebben ingeschreven.
dat zou wel gruwelijk zijn man...sowieso heb ik mij nog niet ingeschreven, want dat kan tot aan de dag zelf. verder schrijf je je niet in voor een klasse neem ik aan, want je wordt gewogen en dan ingedeeld - toch?!
Als je aan je Squat wilt werken, zou het dan niet goed zijn om 2 Squat-varianten te pakken op deze dag?
naja...ik probeer nu het volgende:

LB-1
Squats
Leg Press
Leg Curls
Hypers

LB-2
Deadlift
Front Squat / Speed squats (indien speed, dan als eerste oefening van de training)
Romanian Deads

wat denk je? opzich prima indeling toch?

ziet er goed uit toch sjaak hoe zit je nu met voeding dan? en wat is nu je huidige gewicht en bf?

• #2.099
ziet er goed uit toch sjaak hoe zit je nu met voeding dan? en wat is nu je huidige gewicht en bf?
eat big to get big :D dat is m'n voeding :p

bijvoorbeeld vandaag
meal 1: 80 gr havermout - 50 gr whey - 1 banaan
meal 2: 2 ei - 6 eiwit - 3 bruine boterhammen
meal 3: 1 zakje aardappelpuree - 130 gr tonijn - eetlepel walnoot olie
meal 4: 100 gr rijst - 250 gr biefstuk - eetlepel chilisaus
train
meal 5: 100 gr havermout - 50 gr whey - 1 banaan
meal 6: 500 gr magere kwark - handje noten

gewicht: 95 gemiddeld
bf: echt geen flauw idee
ik heb maar één keer een meting gedaan en dat was in de buurt van m'n contest pics.

• #2.100
UB-2

potverdomme, ik kom zo hard dat je 'auw' zegt

Bench Press
medium grip - 1 duim van glad
10x60
8x80
6x90
5x100 - slechte groove
5x100
5x105
12x90
wat techniek dingen aangepast en daardoor ging het beter. m'n wide grip is alleen wel sterker op dit moment

Chins
8xbw
8xbw
8xbw
8xbw
6xbw + 1xbw + 1xbw :p
helaas geen complete 5x8. onderarmen zaten na één set stampesvol

straight arm rope pulldown
15x45
12x50
10x55

Incline BP
10x70
5x90 + 1x90 spot
8x80

incline db curls
10x18s
8x22s
5x24s + 0,5x24s (alleen rechts lukte nog:p)

hammer curls
10x20s
8x24s

gruwelijke 2e UB training met frank! alles ging wel goed eigenlijk. epic pomp ook...echt niet normaal. na de training met schuddende hand m'n shake opgedronken :p bij BP ga ik beetje rouleren met de grip...ene keer medium, dan weer wijd. nu is het tijd voor een douche :D Zaterdag LB op het programma. Oh Yeahhh

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven