- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
daarom bedankte ik je ook voor de nuttige infoIk had het ook meer tegen Rob dan tegen jou
Brute dips, 2 plates van 20?![]()

2 plates, yes. op naar de 3 plates nu
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daarom bedankte ik je ook voor de nuttige infoIk had het ook meer tegen Rob dan tegen jou
Brute dips, 2 plates van 20?![]()

dank je man - eindelijk de zwaarste dbs in de gym weer weggedrukt
dat vind ik dus zelf ookje bent weer lekker op dreef sjaak!!! toppie training.

hehe, ik pas m'n training er wel op aan hoor. ene week incline bp, andere week incline db press. zodra ik 8-10 reps met die 48s kan maken en ik wil met dbs pressen ga ik wel naar FPA met Frank en Gijs...ideaal om daar af en toe ff de grens weer te verleggenMassive ass strong workout!Wel klote dat je nu van gym moet verkassen omdat je tegen je dumbbell limiet bent aangeknald..
![]()
ja relaxed manhardcore weer die 48's ouwe, goed bezigofftopic: test ging top btw, hoor donderdag of ik door ben.. bel je morgen nog wel ff, net een bak kwark op en stort nu in elkaar. time to rest and grow
![]()
ik spreek je straks dan welword je al bang Rob?

leuk voor op een t-shirt

pec is te groot
ey roy! tnx man, ik wil nu toewerken naar een 5je met bw+60 op dips en vwb die incline db press, vaker?! ik doe m'n best man. dit was de eerste keer dat ik de 48s weer kon aanraken na een lange tijd
dank je robert - alles gaat nu wel oke, behalve m'n onderrug...die is nog herstellende. vanavond dus een beentraining waarin ik ga proberen m'n onderrug te ontzien...k*tzooiWat een beeste training weer Sjaak!
Ondanks alle blessures de afgelopen tijd blijf je hard gaan! Netjes!

alleen bij front squats nog last - dippen was één van de laatste hordes en heb ik nu één keer gedaan met succes

onder het mom van mwop mwop gas erop zeg ik: doenGa jou ook maar eens volgen. Heb ik weer wat meer te posten + inspiratie! Mwop mwop gas d'r op.