MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
daam!!! nice incline dumbbell press!!! bruut!

je bent weer lekker op dreef sjaak!!! toppie training.

Massive ass strong workout!:thumbs: Wel klote dat je nu van gym moet verkassen omdat je tegen je dumbbell limiet bent aangeknald..;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.206
je bent weer lekker op dreef sjaak!!! toppie training.
dat vind ik dus zelf ook :)
Massive ass strong workout!:thumbs: Wel klote dat je nu van gym moet verkassen omdat je tegen je dumbbell limiet bent aangeknald..;)
hehe, ik pas m'n training er wel op aan hoor. ene week incline bp, andere week incline db press. zodra ik 8-10 reps met die 48s kan maken en ik wil met dbs pressen ga ik wel naar FPA met Frank en Gijs...ideaal om daar af en toe ff de grens weer te verleggen

hardcore weer die 48's ouwe, goed bezig :clap: offtopic: test ging top btw, hoor donderdag of ik door ben.. bel je morgen nog wel ff, net een bak kwark op en stort nu in elkaar. time to rest and grow;)

tjees ... dit is een beetje teveel van het goed :p

:thumbs:

• #2.209
Tattoo op je pec :P

Goede dips! En die Incline DB press kan vaker:D

Wat een beeste training weer Sjaak!
Ondanks alle blessures de afgelopen tijd blijf je hard gaan! Netjes!

• #2.215
pec is te groot
Goede dips! En die Incline DB press kan vaker:D
ey roy! tnx man, ik wil nu toewerken naar een 5je met bw+60 op dips en vwb die incline db press, vaker?! ik doe m'n best man. dit was de eerste keer dat ik de 48s weer kon aanraken na een lange tijd :p
Wat een beeste training weer Sjaak!
Ondanks alle blessures de afgelopen tijd blijf je hard gaan! Netjes!
dank je robert - alles gaat nu wel oke, behalve m'n onderrug...die is nog herstellende. vanavond dus een beentraining waarin ik ga proberen m'n onderrug te ontzien...k*tzooi :p

Helemaal geen last meer van je sleutelbeen?:thumbs:

Ga jou ook maar eens volgen. Heb ik weer wat meer te posten + inspiratie! Mwop mwop gas d'r op :D.

• #2.219
Ga jou ook maar eens volgen. Heb ik weer wat meer te posten + inspiratie! Mwop mwop gas d'r op :D.
onder het mom van mwop mwop gas erop zeg ik: doen :p

Benen

onderrug ontzien en benen vol knallen was het doel - daarom sowieso geen heavy squats

warming-up
5 min crosstrainer
3 sets high rep leg extensions

Dynamic Leg Press
wide stance
20x80
15x120
12x160
12x200
12x240

Dynamic Leg Press
small stance
20x80
12x120
12x160
12x200

Lying Leg Curls
12x45
12x50
10x55
8x60

Hyperextensions
15xbw
15xbw
15xbw
15xbw

Squats
30x60

Seated Calf raise
15x100
15x100
15x100
15x100

Machine Crunches
15x80
12x90
10x100

niet b**chen op het feit dat ik niet fatsoenlijk heb gesquat! ik ben al blij dat ik zonder al teveel onderrug klachten een beentraining heb kunnen voltooien. het was wel erg pittig en m'n benen zitten echt propvol nu. zaterdag doe ik wat speed squats en hopelijk volgende week weer fatsoenlijke mannenoefeningen :cool:

flink volume en gewichten op die leg press

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven