MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.181
dikke training ouwe, geen zure borst/schouders van die 10+ reps sets de dag erna? :P

Yo Sjaak, jij trained bij all-in in Utrecht toch? En Frenky ook? Ik zoek nog een sportschool in Utrecht of omgeving en zit beetje te twijfelen. Ik kom vanuit Bilthoven en waarschijnlijk met de auto, samen met Ramonovietsj (die ken jij ook toch begreep ik). Gold's gym Nieuwegein is misschien ook een optie en volgens mij makkelijker te bereiken met de auto. Heeft all-in parkeermogelijkheden? En ben je tevreden? Deadlift en squat enzo allemaal goed? Dumbbells?

• #2.184
dikke training ouwe, geen zure borst/schouders van die 10+ reps sets de dag erna? :P
nee valt wel mee vandaag opzich - normaal draai ik wat meer sets op submax gewichten, dus dat daardoor zal het wel meevallen denk ik
Yo Sjaak, jij trained bij all-in in Utrecht toch? En Frenky ook? Ik zoek nog een sportschool in Utrecht of omgeving en zit beetje te twijfelen. Ik kom vanuit Bilthoven en waarschijnlijk met de auto, samen met Ramonovietsj (die ken jij ook toch begreep ik). Gold's gym Nieuwegein is misschien ook een optie en volgens mij makkelijker te bereiken met de auto. Heeft all-in parkeermogelijkheden? En ben je tevreden? Deadlift en squat enzo allemaal goed? Dumbbells?
Yo Rob!
Woon jij samen met Ramon? haha, dat is een ex-collega van mij inderdaad. Ik train samen met Frank inderdaad bij All-inn. Wat ik erover kan zeggen tja:
1 power rack, 1 squat rack, dbs t/m 48 kilo waarvan t/m 30 kilo alles dubbel. Incline, decline en 2 flat benches. Meerdere cable stations. stuk of 8 bankjes en een shitload aan apparaten. nadeel is wel dat ze af en toe ineens strenger proberen op te treden tegen heavy deadlifts enzo (vanwege het doordreunen). uiteindelijk valt het wel mee, vind ik - frank smijt dan ook gewoon als onnozele met die stang ;)

Zelf heb ik 3 keer bij Golds getraind. Ziet er wel vet uit enzo, maar persoonlijk vond ik de sfeer echt k*t. Een beetje zo van 'als je hier geen abo hebt, dan kijken we gewoon arrogant en raar naar je' :p zoiets, plus je mag er niet in singlet trainen.

Parkeerplek zat bij All-inn, plus frank en ik trainen er...dus dat zou wel een mooie team-up zijn man!

Lekker schema man! Je brengt me op ideeën :D
Je telt je dagen gewoon door? (3 dagen/4x p/week = dag 1 herhalen op ''traindag-4''?)

• #2.186
Lekker schema man! Je brengt me op ideeën :D
Je telt je dagen gewoon door? (3 dagen/4x p/week = dag 1 herhalen op ''traindag-4''?)
je zegt het zelf al - doortellen

Pull

hoog in de reps en geen compounds nog i.v.m. onderrug - actieve deload ofzo

Chins
bw= 94kg
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
nice!

Lat Pulldown
wide grip
12x77
12x82
10x91 + 4x91 spot

Machine Rows
12xfullstack
12xfullstack
12xfullstack

db preacher curls
10x14s (10L+10R)
7x18s
4x20s + 15x10s winegumset
ik moet toch even vermelden dat Frank op deze oefening (met barbell) echt als een onnozele aan het schreeuwen en kreunen was :p
dit benoem ik normaal niet en we maken sowieso al vrij veel lawaai...dat ik dit dus vermeld wil wat zeggen over vandaag
respect voor jouw mentaliteit hier baas!

Face Pulls
12x50
12x65

BB Shrugs
zonder straps
15x100
10x140
met straps
10x180

best een gruwelijke training nog, alleen dan zonder de gebruikelijke BORs of T-Bars. hopelijk is m'n onderrug volgende week weer goed en dan langzaam die shizzle weer toevoegen. onderarmen, biceps en rug zaten propvol :D

Laatst bewerkt:
haha, was t echt zo erg? ik zat met m'n hoofd over een pad te lopen ofzo en wilde persee doorgaan..:p achja je moet wat als je niet all out deadlift/squat

Klinkt goed Sjaak, volgende week komen Ramon en ik ff langs!

• #2.189
haha, was t echt zo erg? ik zat met m'n hoofd over een pad te lopen ofzo en wilde persee doorgaan..:p achja je moet wat als je niet all out deadlift/squat
haha - wat is erg? :p ik vind het niet zo erg...ben wel wat van je gewend. Maar deze komt wel in je top 3
Klinkt goed Sjaak, volgende week komen Ramon en ik ff langs!
nice man...laat wel ff weten wanneer jullie dan plannen te komen, dan combineren we het ff met frank en mij

Lang niks vernomen van Rob, still alive hehe.

Nette chin-ups!

Hey kerel, ja ik ben paar maanden wezen reizen door Azië. Dus 10kg lichter en zie er weer uit als een schrale ecto haha. Maar geen nood, die beef die knallen we er snel weer bij.

Hey kerel, ja ik ben paar maanden wezen reizen door Azië. Dus 10kg lichter en zie er weer uit als een schrale ecto haha. Maar geen nood, die beef die knallen we er snel weer bij.
Tof man, lijkt me ook wel wat iets dergelijks.
Succes iig, van plan weer te gaan loggen?

Lekker sjaak blijft erg leuk logje

• #2.194

Nette chin-ups!
tnx man
wat was dat nou gisteren? no show...
Lekker sjaak blijft erg leuk logje
dank je hendrie, ik doe m'n best

wat was dat nou gisteren? no show...

Ja Marc en de rest waren hier pas om 21:00 uur en ik begreep dat iedereen al op tijd in de stad wilde zijn. Stad was voor mij sowieso geen optie en voor een klein uurtje treinen en bussen had ik niet zo veel zin in met de jetleg nog in mijn bol. Dus wordt een meet @ all-in volgende week!

Doordeweeks zijn ze tot 11u open, laatste uurtje is vaak lekker rustig :)

damn nice chins !

Binnenkort ook weer eens bij ALL-IN kijken...wordt steeds beestiger daar!:thumbs:

• #2.199
Ja Marc en de rest waren hier pas om 21:00 uur en ik begreep dat iedereen al op tijd in de stad wilde zijn. Stad was voor mij sowieso geen optie en voor een klein uurtje treinen en bussen had ik niet zo veel zin in met de jetleg nog in mijn bol. Dus wordt een meet @ all-in volgende week!
je hebt wel wat gemist :p laat ff weten wanneer je denkt te komen deze week
Doordeweeks zijn ze tot 11u open, laatste uurtje is vaak lekker rustig :)
bedankt voor de nuttige info :p
ik zie in jouw log ook flinke chins, als je bodyweight vergelijkt en het moment van chinnen in je training - toch bedankt rob :cool:
Binnenkort ook weer eens bij ALL-IN kijken...wordt steeds beestiger daar!:thumbs:
zou ik zeker eens doen als ik jou was

Presses

damn...good train :D flink wat kracht

Incline db press
8x20s
8x26s
8x32s
6x40s
6x44s
5x48s + 1x48s spot
yes! eindelijk de 48s weer kunnen pakken :D

CGBP
8x80
8x90
6x100
5x110
frank tikte bij 3e rep op 110 ff de stang aan, omdat ik leek te falen...maar dat was slechts een balans dingetje - ik riep gelijk 'Nee', dus hij heeft niets gedaan

Dips
bw=94
12xbw
8xbw+10
6xbw+20
5xbw+30
6xbw+40
afgelopen maanden kon ik nog niet dippen, omdat het onprettig voelde aan m'n sleutelbeen. nu voor het eerst en damn...ik ben toch wel sterk aan het worden :cool: gaat echt de goede kant op nu

Incline db Flyes
10x20s
10x20s

db side laterals
15x14s
15x14s

Pussydowns
12x77
12x77

compounds gingen echt gruwelijk...had onverwachts veel power. misschien heeft dat iets met m'n test-level te maken na afgelopen weekend :p geen commentaar verder. assistance was nice qua pomp. godzijdank kan ik weer dippen, dus daar ga ik nu ff flink stappen op maken. heavy overhead press gooi ik op zaterdag bij m'n 2e LB/conditioning/overhead/events training

Ik had het ook meer tegen Rob dan tegen jou :duh:

Brute dips, 2 plates van 20?:P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven