- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette MP!
Mooi dat hij nog wat ruimte wil laten voor wat hardcore gebeuren. Anders zou het een treurige boel geworden zijn. De pussyficatie van sportscholen zet onverminderd door.
hehe mooie term! maar bij mijn sportschool is dat niet echt zo hoor. waar ik woon zijn ongeveer vijf sportscholen en bij mijn sportschool is de enige waar hardcore shit toegestaan. bij anderen wordt je simpelweg geweigerd. 
brute gewichten weer sjaak - borst goed aangepakt - doe je db laterals of db side laterals - verschil in beweging ?

Onderscheid je van de rest alleen zo blijf je bestaan als sportschool.Het zou ook niet slim zijn. De sportschool waar ik werk heeft ongeveer een gelijk traject ondergaan. Overgenomen en de nieuwe eigenaar wilde toch een wat breder publiek aanspreken. Niets mis mee natuurlijk alleen hij moet het oude wel ter ere houden want alleen dan onderscheid hij zich van de rest idem bij jou sportschool. Je moet niet willen vissen in dezelfde vijver als de health city's, fitness firsts en pelikaans die hebben te veel geld en teveel mogelijkheden. Moraal van het verhaalOnderscheid je van de rest alleen zo blijf je bestaan als sportschool.
Goede training weer gisteren beest, zeker netjes die incline ná de flat!

mooie training sjaak, niet meer niet minder. klasse!

ik gebruik die termen door elkaar...is er verschil?
het is in ieder geval die b*ch oefening voor zijkant van je schouders![]()
die is er zeker - als jij de db side laterals naast je lichaam omhoog brengt - dan zeg ik nu gelijk - bruut zeer bruut sjakie
tnx man!
)
)
vanwege die 160, hij voelde zwaar aan...kwam ook door opbouw enzo. ik moet mezelf blijven zeggen niet persee te willen maxen als ik daarvoor heb gerept... het ding blijft dat ik met mezelf heb afgesproken geen training minder te mogen doen dan de vorige...dus volgende keer moet ik weer 

dus die is toegevoegd aan de rest hehe. verder nog 1 training knallen op RPM....daarna zijn de proefpakketjes op. 
Nog van harte gefelicteerd Sjakie dat je maar veel gains mag pakken in het komende jaar. Training zoals altijd lekker hardcore en wij inmiddels van je gewend zijn!
en zal mijn best doen om dit veeeel gains te pakken, zoals je ook al van mij gewend bent 

Goed bezig sjaak! Volgende week rammen nu je door gaat bulken verwacht ik hyooge PR's![]()

1x110 
eerst naar max toegwerkt en daarna wat rep-sets gedaan. ging uitstekend! eindelijk een PR te pakken, kwam puur door de opbouw...uitermate tevreden 

hehe.
nu ga ik ff naar de tuinen voor potje glucosamine en daarna rusten, eten en groeien!