MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
brute gewichten weer sjaak - borst goed aangepakt - doe je db laterals of db side laterals - verschil in beweging ?

Nette MP!

Mooi dat hij nog wat ruimte wil laten voor wat hardcore gebeuren. Anders zou het een treurige boel geworden zijn. De pussyficatie van sportscholen zet onverminderd door.

• Topic Starter Topic Starter
Nette MP!

Mooi dat hij nog wat ruimte wil laten voor wat hardcore gebeuren. Anders zou het een treurige boel geworden zijn. De pussyficatie van sportscholen zet onverminderd door.

tnx ouwe!

je hebt gelijk met je pussyficatie :P hehe mooie term! maar bij mijn sportschool is dat niet echt zo hoor. waar ik woon zijn ongeveer vijf sportscholen en bij mijn sportschool is de enige waar hardcore shit toegestaan. bij anderen wordt je simpelweg geweigerd.
Nu heeft hij de mogelijkheid om te groeien en wil uiteraard een breed publiek pakken, maar wil ook juist het feit dat er BB mogelijkheden zijn bij hem zelf uitbuiten....

daarnaast trainen er genoeg gasten die allemaal weggaan als het volledig pussyficeerd ;)

Het zou ook niet slim zijn. De sportschool waar ik werk heeft ongeveer een gelijk traject ondergaan. Overgenomen en de nieuwe eigenaar wilde toch een wat breder publiek aanspreken. Niets mis mee natuurlijk alleen hij moet het oude wel ter ere houden want alleen dan onderscheid hij zich van de rest idem bij jou sportschool. Je moet niet willen vissen in dezelfde vijver als de health city's, fitness firsts en pelikaans die hebben te veel geld en teveel mogelijkheden. Moraal van het verhaal :D Onderscheid je van de rest alleen zo blijf je bestaan als sportschool.

Goede training weer gisteren beest, zeker netjes die incline ná de flat!

Het zou ook niet slim zijn. De sportschool waar ik werk heeft ongeveer een gelijk traject ondergaan. Overgenomen en de nieuwe eigenaar wilde toch een wat breder publiek aanspreken. Niets mis mee natuurlijk alleen hij moet het oude wel ter ere houden want alleen dan onderscheid hij zich van de rest idem bij jou sportschool. Je moet niet willen vissen in dezelfde vijver als de health city's, fitness firsts en pelikaans die hebben te veel geld en teveel mogelijkheden. Moraal van het verhaal :D Onderscheid je van de rest alleen zo blijf je bestaan als sportschool.

helemaal mee eens. Als het uiteindelijk de verkeerde kant op gaat zie ik mij ook genoodzaakt om op te stappen (en met mij een hele groep), maar dat weet de sportschoolhouder ook

mooie training sjaak, niet meer niet minder. klasse!

training van gisteren (donderdag), 1730 - 1845

Pull (nog steeds niet all the way....maandag eindelijk wel :D)

DL
10x70
6x90
5x120
5x140
1x160
Fx160
opzich prima...maar ook weer k*t :P vanwege die 160, hij voelde zwaar aan...kwam ook door opbouw enzo. ik moet mezelf blijven zeggen niet persee te willen maxen als ik daarvoor heb gerept... het ding blijft dat ik met mezelf heb afgesproken geen training minder te mogen doen dan de vorige...dus volgende keer moet ik weer :cool:

BOR
10x55
8x75
3x5x90
goede uitvoering, dus zeer tevreden

PullUps
8xbw
6xbw
7xbw
7xbw
7xbw

Seated cable Rows
10x70
8x80
3x5x100
hier komen straks T-bars voor hoop ik...maar is nu nog niet mogelijk, dus daarom is deze oefening vrij in te vullen

BB Shrugs
10x70
8x120
6x140
2x5x150
traps mother****er!!!:cool:

BB Curls
10x35
8x45
3x5x55
armen waren al leeeeeg :)

extra: ging lekker allemaal...fijne training, lekker gebeukt en licht ingehouden bij sommige. Wel veel focus op vorm wat me goed gevoel in de rug geeft.
supps: gisteren van bredekees een pot Caseine, alsnog, voor m'n verjaardag gehad :) dus die is toegevoegd aan de rest hehe. verder nog 1 training knallen op RPM....daarna zijn de proefpakketjes op.
voeding: de verhoging in carbs merk ik wel wat een m'n middel, maar dat boeit me niet echt. Kracht zit snor en massa aanzetten blijft prio-1 :cool:

Daarnaast heb ik besloten om niet te gaan cutten voor de zomer, maar tijdens de zomer door te bulken. Liever de 100 kilo halen met massa dan weet terug naar de 87 en droger! daarnaast zal ik ondanks het niet cutten waarschijnlijk toch een foto insturen voor de contest....gewoon om te kijken hoe ik ervoor sta!

Nog van harte gefelicteerd Sjakie dat je maar veel gains mag pakken in het komende jaar. Training zoals altijd lekker hardcore en wij inmiddels van je gewend zijn!

Nog van harte gefelicteerd Sjakie dat je maar veel gains mag pakken in het komende jaar. Training zoals altijd lekker hardcore en wij inmiddels van je gewend zijn!

ik dank u hartelijk :) en zal mijn best doen om dit veeeel gains te pakken, zoals je ook al van mij gewend bent ;)

hardcore als een malle, niet lullen maar brullen! :cool:

Zo is ut. Niet lullen, paar poetsen! Doe ik ook :D

Goed bezig sjaak! Volgende week rammen nu je door gaat bulken verwacht ik hyooge PR's :D

Goed bezig sjaak! Volgende week rammen nu je door gaat bulken verwacht ik hyooge PR's :D

hehe, tnx man! ik ga pogen je verwachting waar te maken :)

Oke...m'n beentraining post ik straks uitgebreid, maar ik ga wel ff verklappen dat ik m'n PR op de Squat heb verbroken ;) 1x110 :cool:

WHouw! Ben erg benieuwd! Schiet wel wat op he!!

de training van vandaag (zaterdag), 1130-1245

Benen (niet alles max...vanaf maandag wel!)

Squat
15xstang
8x60
4x80
2x90
1x100
1x110 PR
2x100
4x90
6x80
8x70
10x60
t*ring nu ik het terug zie besef ik pas hoeveel sets het zijn :P eerst naar max toegwerkt en daarna wat rep-sets gedaan. ging uitstekend! eindelijk een PR te pakken, kwam puur door de opbouw...uitermate tevreden :D

(Outdoor) walking BB Lunges
20 passen (10L+10R) x 25
20 passen x 30
3x20 passen x 35
100 passen in de zon :)

Leg Curls
10x40
10x50
3x8x70

Leg Extensions
10x80
10x105
3x10x115
auw ;)

extra: was een fijne beentraining, vanaf volgende week mag ik max, dus dan wordt het echt knallen. Wel getopt (incl PR) op de squat, maar de sets erna had ik nog wel energie voor een extra rep af en toe. lunges in de zon was weer heerlijk. nu een voldaan gevoel in de beentjes!
voeding: bulk mother****er :cool:
supps: laatste proefpakketje van RPM genomen, + 2 koppen koffie....spacen :P hehe.

Maandag begin ik officieel met het schema en wordt het bikkelen geblazen! Push it'll be :D nu ga ik ff naar de tuinen voor potje glucosamine en daarna rusten, eten en groeien!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven