Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tnx
ik doe m'n bestJe bent hard op weg de grootste sjaak te worden! Gaat lekker![]()

hahaha - lullo

zie het als een rehab oefening...ik deed die hypers echt super langzaam voor de doorbloeding - voelde wel goed opzich.Onderrug ontzien met hyperextensions. Hoe doe je dat?![]()
A week in the Dungeon gezien toevallig? het voelde wel goed en ik zou wel de laatste zijn om squats te ontlopen. hopelijk zaterdag weer wat speed squats doen. nu wel bizarre spierpijn trouwensZag Yates in een filmpie eerst heavy werksets doen op legextensions etc. en daarna squatten. Idee hierachter is dat je squat dan faalt op je quads ipv bijvoorbeeld je onderrug. Kan je inderdaad minder gewicht aan maar misschien een idee om toch werksets te doen op de squat. Wel respect voor die 30 reps trouwens![]()
hahaha, klopt man...gewoon opbouwen - komt helemaal goed. ook nog ff een fatsoenlijke belt scorenkerel verman je ga squaten!!!
haha nee hoor, weet er genoeg van .....onderrugklachten. gewoon rustig aan opbouwen![]()
samen met die bredekees ff chickies gespot daar, jwt
zonder dollen, test-levels liepen hoog op vandaag in de gym. inspirerend dat vrouwelijk schoon
oooh YEAH!!! nu Shakie Time - KaboomPics or it did'nt happen...dikke shit geksamen met die bredekees ff chickies gespot daar, jwt
zonder dollen, test-levels liepen hoog op vandaag in de gym. inspirerend dat vrouwelijk schoon
oooh YEAH!!! ]

Niets mis met de afgelopen 2 workouts!
ja klopt, ik word er verrekte sterk in
m'n achterste schouderkoppen mogen ook wel wat groter dat is nou net één vd oefeningen die ik niet echt heavy heb gedaanzo flinke gewichten verzet nice seated cable rows!!!!

haha - zwaardere T-bars en zwaardere cable rows - kijkende naar deze training danBen benieuwd wat voor gewichten je pakt als je niet rustig met je onderrug doet!Lekkere training!
hahahaPics or it did'nt happen...
Lekker getraind weer Sjaak!Niets mis met de afgelopen 2 workouts!
![]()

****ing nice PR dit. tweede keer dat ik deze oefening doe trouwensA week in the Dungeon gezien toevallig? het voelde wel goed en ik zou wel de laatste zijn om squats te ontlopen. hopelijk zaterdag weer wat speed squats doen. nu wel bizarre spierpijn trouwens
bij laatste set m'n schoenen gewoon weer aangedaan en barbell bijna door het plafond heen gepressed****ing nice PR dit. tweede keer dat ik deze oefening doe trouwens