Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je bent hard op weg de grootste sjaak te worden! Gaat lekker :)

wat een slechte squat!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.223
Onderrug ontzien met hyperextensions. Hoe doe je dat?:D

Zag Yates in een filmpie eerst heavy werksets doen op legextensions etc. en daarna squatten. Idee hierachter is dat je squat dan faalt op je quads ipv bijvoorbeeld je onderrug. Kan je inderdaad minder gewicht aan maar misschien een idee om toch werksets te doen op de squat. Wel respect voor die 30 reps trouwens :P

kerel verman je ga squaten!!!

haha nee hoor, weet er genoeg van .....onderrugklachten. gewoon rustig aan opbouwen:)

• #2.227
Onderrug ontzien met hyperextensions. Hoe doe je dat?:D
zie het als een rehab oefening...ik deed die hypers echt super langzaam voor de doorbloeding - voelde wel goed opzich.
Zag Yates in een filmpie eerst heavy werksets doen op legextensions etc. en daarna squatten. Idee hierachter is dat je squat dan faalt op je quads ipv bijvoorbeeld je onderrug. Kan je inderdaad minder gewicht aan maar misschien een idee om toch werksets te doen op de squat. Wel respect voor die 30 reps trouwens :P
A week in the Dungeon gezien toevallig? het voelde wel goed en ik zou wel de laatste zijn om squats te ontlopen. hopelijk zaterdag weer wat speed squats doen. nu wel bizarre spierpijn trouwens
kerel verman je ga squaten!!!

haha nee hoor, weet er genoeg van .....onderrugklachten. gewoon rustig aan opbouwen:)
hahaha, klopt man...gewoon opbouwen - komt helemaal goed. ook nog ff een fatsoenlijke belt scoren

• #2.228
Pull

ik ben grotesjaak en ik heb net getraind

Pull Ups
bw=94
8xbw
5xbw+5
5xbw+10
5xbw+15
5xbw+20
10xbw+10

T-bars
12x80
10x100
8x115
10x100 + 8x80 + 10x60 + 5x40 dropset
voorzichtig gedaan met de onderrug

seated cable rows
schouderbrede grip - omdat het kan
12x77
12x86
12x96

straight arm pulldowns
12x50
12x55
12x59

Face Pulls
10x55
10x64
10x73 - Kaboom

seated db curls
8x16s
8x20s
8x24s - pff

hammer curls
8x20s
5x26s - 60 pound hammer curls...in your face

dikke shit gek :D samen met die bredekees ff chickies gespot daar, jwt ;) zonder dollen, test-levels liepen hoog op vandaag in de gym. inspirerend dat vrouwelijk schoon :cool: oooh YEAH!!! nu Shakie Time - Kaboom

(wat een onzin toevoeging eigenlijk, maar het was een top training met weinig last van m'n onderrug)

haha, die facepulls gaan goed bij jou!

zo flinke gewichten verzet nice seated cable rows!!!!

Ben benieuwd wat voor gewichten je pakt als je niet rustig met je onderrug doet!:D Lekkere training!

dikke shit gek :D samen met die bredekees ff chickies gespot daar, jwt ;) zonder dollen, test-levels liepen hoog op vandaag in de gym. inspirerend dat vrouwelijk schoon :cool: oooh YEAH!!! ]
Pics or it did'nt happen...:rolleyes:

Lekker getraind weer Sjaak!:D Niets mis met de afgelopen 2 workouts!:rocknana:

• #2.233
haha, die facepulls gaan goed bij jou!
ja klopt, ik word er verrekte sterk in :p m'n achterste schouderkoppen mogen ook wel wat groter
zo flinke gewichten verzet nice seated cable rows!!!!
dat is nou net één vd oefeningen die ik niet echt heavy heb gedaan :p
Ben benieuwd wat voor gewichten je pakt als je niet rustig met je onderrug doet!:D Lekkere training!
haha - zwaardere T-bars en zwaardere cable rows - kijkende naar deze training dan
Pics or it did'nt happen...:rolleyes:

Lekker getraind weer Sjaak!:D Niets mis met de afgelopen 2 workouts!:rocknana:
hahaha

tnx man :D

• #2.234
Cardio Friday
42 min stationary bike - watching Jersey Shore - Ohhh YEAHHH :cool:

hahaha cardiofriday nice man!! goed weekend!

• #2.236
FB - Saturday

ik ging vol vertrouwen richting de gym, ondanks een korte nacht. voelde weinig van m'n onderrug en hoopte op fatsoenlijke paused squats...helaas

Paused Squats
10xbb
5x60
3x80
3x90
3x90
2x90
2x90
5x60
en toen ben ik gestopt...ik tilde de stang uit en onderrug zei: "jij bent de sjaak"

RackPulls
5xbb
geen goed idee :p

MP
10xbb
5x40
5x60
2x80
2x80
2x80
2x85
2x85
volgens mij nog nooit een dubbel gedraaid met 85, laat staan 2 - nice dus :D

Push Press
1x85
1x90
1x95 PR
Fx100
Fx100
1x100 PR
bij laatste set m'n schoenen gewoon weer aangedaan en barbell bijna door het plafond heen gepressed :p ****ing nice PR dit. tweede keer dat ik deze oefening doe trouwens

BB Shrugs
no straps
10x60
10x100
10x140
5x160
10x180 met straps

BB static hold
20s 140kg
45s 100kg

db lunges
op de plaats
8x20s (=8L+8R)
8x24s
6x30s

Knee raises
3x20

****ing k*t van die onderrug bij squats...ik had er eigenlijk niet eens aan moeten beginnen. verder een prima training. Zaterdag wordt vanaf nu een soort FB training, omdat de intentie is om regelmatig bij RPB events te trainen. Dus dan train ik of FB in de gym of events bij RPB. Nu shakie time!

Laatst bewerkt:
K*t van je onderrug, probeer het wel zijn rust te geven.
Die 100kg pushpress is natuurlijk super nice!

A week in the Dungeon gezien toevallig? het voelde wel goed en ik zou wel de laatste zijn om squats te ontlopen. hopelijk zaterdag weer wat speed squats doen. nu wel bizarre spierpijn trouwens

Ja die. Leuke docu.

bij laatste set m'n schoenen gewoon weer aangedaan en barbell bijna door het plafond heen gepressed :p ****ing nice PR dit. tweede keer dat ik deze oefening doe trouwens

Dikke sneeuw daar, vooral die eerste keer :roflol:

flinke MP nice!!

nice pp, k*t van je onderrug. Beter laat je die zware shrugs dan ook even voor wat het is.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven