AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.241
K*t van je onderrug, probeer het wel zijn rust te geven.
Die 100kg pushpress is natuurlijk super nice!
je hebt gelijk man, ik ben eigenlijk ook gewoon een eigenwijze mofo :p
Dikke sneeuw daar, vooral die eerste keer :roflol:
haha, inderdaad man :p al dondert het plafond eruit...mijn progressie gaat voor ;) houd je motivatie vast heh kerel, dan komt het wel goed!
tnx
nice pp, k*t van je onderrug. Beter laat je die zware shrugs dan ook even voor wat het is.
k*t inderdaad...ik moet echt rust geven aan die lower back nu en dat shruggen slaat inderdaad nergens op als ik er achter op terugkijk :o
er ligt hier zo'n super vet shirt voor jou klaar met de meest geniale tekst ooit :cool:

trouwens frenk...dit jaar 120 log voor mij ;) moet jij mij ff naar toe helpen, want ik moet die techniek op push press enzo echt ff wat beter krijgen

Ik zal t shirt maandag wel zien ;) ben nu wel héél benieuwd, vrind! Hf vanaaf!

En natuurlijk gaan we je pp techniek verbeteren, maar wellicht gaan we dat combineren met een clean, want dat pushpressen met dat plafond is alles behalve doable, zelfs met 10 kg schijven. Maar daar hebben we bij Gijs weer geen last van.

• #2.243
Ik zal t shirt maandag wel zien ;) ben nu wel héél benieuwd, vrind! Hf vanaaf!

En natuurlijk gaan we je pp techniek verbeteren, maar wellicht gaan we dat combineren met een clean, want dat pushpressen met dat plafond is alles behalve doable, zelfs met 10 kg schijven. Maar daar hebben we bij Gijs weer geen last van.
OOH YEAH! ik wil inderdaad ook goed leren cleanen enzo, maar dat ga ik vanaf nu allemaal op die zaterdagtraining doen. dat wordt mijn FB/events/ (incl. OH) training. Bij Gijs inderdaad geen plafond - ik heb er weer zin in.

Van de week wel ff de fysio opzoeken voor m'n rug trouwens

nog steeds last kerel?

• #2.245
balen van die onderrug grote
maar voor de rest gaat het goed man, zeer nette gewichten komen voorbij
hoe staat je voeding?

Better safe...

• #2.248
balen van die onderrug grote
maar voor de rest gaat het goed man, zeer nette gewichten komen voorbij
hoe staat je voeding?
klopt tim en tnx ook, het gaat behalve die rug ook erg goed nu.

voeding is wel in orde eigenlijk, al varieer ik lichtelijk met de hoeveelhijd carbs. heel straks is het niet, want met avondeten wil ik gewoon met m'n huisgenoten mee-eten om wel lekker te variëren, al komt het er meestal op neer dat ik kook voor iedereen, maarja :p bij deze een voorbeeld:

voeding - gebruikelijk
meal 1: 75 gr havermout - 40/50 gr whey - 2 eetlepels kwark - 1 appel/1 banaan
meal 2: 2/3 bruine boterhammen - 3 ei - 3 eiwit
meal 3 (post workout): 75 gr havermout - 40/50 gr whey - 2 eetlepels kwark - 1 appel/1 banaan
meal 4: 75/100 gr rijst - 130 gr tonijn - 1 eetlepel walnootolie - ui/knoflook/groente
meal 5: minimaal 200 gr kip/rundvlees - aardappels/rijst/pasta - 150/200 gr groente - één of ander sausje
(optionele meal: 2/3 rijstewafels - pindakaas)
meal 6: 500 gr magere kwark - half handje hazelnoten - half handje amandelen

klopt helemaal man

Say what...heavy pressing Sjaak! Dikke PR weer in de pocket..:thumbs:

Wel ****ed van je lower back inderdaad...en ondervind je daar dan inderdaad geen last van met die idioot zware shrugs??

• #2.250
Say what...heavy pressing Sjaak! Dikke PR weer in de pocket..:thumbs:

Wel ****ed van je lower back inderdaad...en ondervind je daar dan inderdaad geen last van met die idioot zware shrugs??
more heavy pressing coming up!
zware shrugs waren ook niet zo'n goed idee...deze week ego thuis bij pull, benen en fb

Presses

voelde me ****ing sterk, dus tijd voor een dikke workout

Incline BP
10x60
10x80
6x90
3x100
2x110 + 1x110 (lichte spot)
wel jammer, want ik had toch echt 3 reps in gedachte - toch een PR

CGBP
na een discussie met frank besloten om 5jes te gaan doen aankomende weken op CGBP en 2,5 kilo per week te verzwaren
5x95
5x95
5x95
5x95
5x95
volgende week sla ik 97,5 over en ga direct naar 5x5x100...want dit was toch wel aan de lichte kant :p super veel speed op alle sets

Dips
bw=94
10xbw
8xbw+15
8xbw+30
8xbw+30
8xbw+30
BOOM!

incline db flyes
12x22s
12x22s

Skulls
straight bar
9x50
9x50

db side laterals
15x14s
15x14s

toptraining! presses gaan erg goed de laatste tijd, dus ik blijf ff op deze koers doorvaren. 3 basic compounds en wat assistance - it works :D nu pissen, boeren, schijten, shake drinken, schelden en slapen :cool:

boom.. en t is te zien dat je UB goed gaat.. wat ben je t*ring buff aan t worden!

Lekkere training sjaak. Je triceps zal wel ontploft zijn :D.

Ben trouwens wel benieuwd naar de reden van 't schelden. Of is dat gewoon overgebleven adrenaline afvoeren..:D

pittige workout erg goed!!

Dat ****ing sterke gevoel klopte in ieder geval voor 100%! Wat een gewichten weer Sjaak!:D:D

• #2.256
boom.. en t is te zien dat je UB goed gaat.. wat ben je t*ring buff aan t worden!
hehe - goed om van jou te horen maat!
Lekkere training sjaak. Je triceps zal wel ontploft zijn :D.

Ben trouwens wel benieuwd naar de reden van 't schelden. Of is dat gewoon overgebleven adrenaline afvoeren..:D
deadlines kerel.
tnx
yo
schiet eens wat pics. van jullie,hehe :cool:
intensive workout
komt vanzelf koen
Dat ****ing sterke gevoel klopte in ieder geval voor 100%! Wat een gewichten weer Sjaak!:D:D
tnx marvin, ging als een trein

damn dat is lekker getraind !

ik mag er van de middag ook aan geloven :)

• #2.258
Benen - high rep

training van gister - p*ssy shit, want wilde echt geen onderrug shit deze keer

Dynamic Leg Press
wide stance
20x80
25x120
25x120
25x120
zuur

Horizontal Leg Press
narrow stance
25x140
24x160
24x160
lopen werd nu lastig

Leg Extensions
20x80
20x80
20x80
quads...dood

Lying Leg Curls
20x30
20x30
20x30

Lying one-Leg curls
15x10 (15L+15R)
15x10
15x10

Seated Calf Raise
30x40
30x40
30x40

Hanging Knee Raise
20x
20x
20x

frank heeft me na de training ff gekraakt en dat voelde al een stuk beter. nu ga ik ook aan de befaamde tennisbal :p gaat wel goed komen met die onderrug. benen zullen niet echt groeien nu, maar voor onderhoud is dit wel prima. pomp is trouwens wel echt pijnlijk met zo'n training. vanavond staat er weer een training op het programma.

Ah heb je net misgelopen, ga nu een potje deadliften. Lekker wheels aangepakt. Zo highrep lijkt me echt killing.

toch wat bloed rondgepompt grote, beter dan thuis zitten!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven