AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kraken, dat mogen ze bij mij ook wel doen na elke training :D! Lekker veel bewegingen gemaakt, nice!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.262
Ah heb je net misgelopen, ga nu een potje deadliften. Lekker wheels aangepakt. Zo highrep lijkt me echt killing.
die training was nog van gisteren :p high rep is inderdaad killing
toch wat bloed rondgepompt grote, beter dan thuis zitten!
klopt ook, dat was ook de intentie
Kraken, dat mogen ze bij mij ook wel doen na elke training :D! Lekker veel bewegingen gemaakt, nice!
tnx man

Pull

Big Back Mother****er!

Pull-Ups
8xbw
8xbw
6xbw+10
5xbw+15
5xbw+15
6xbw+15

Wide grip machine rows
4x12xfullstack

Straight arm rope pulldown
4x12x50

Reverse grip pulldown - super strict
3x12x55

Face Pulls - strict
3x10x59

Incline db curls
10x14s
10x18s
8x22s

Hammer curls
8x22s
8x22s

damn...nice shit. Helaas nog niet in staat om BORs of T-bars te doen, maar dit is prima qua alternatief. onderarmen waren echt ziekelijk opgepompt. vooral die stricte shit aan het einde van het rug gedeelte was gewoon pijnlijk :cool: nu tijd om goed te chillen

Nice! Chillzee ;).

goeie workout nice facepull ook!

Goed bezig sjaak!

Ik ben in de war. Incline DB Curls, is dat nou gewoon curlen op een incline-bankje of is dat die machine waar je elleboog hoger dan je schouder zit zeg maar? Of juist lager? Im confused.

• #2.267
tnx
goeie workout nice facepull ook!
tnx
zeker kees!
Ik ben in de war. Incline DB Curls, is dat nou gewoon curlen op een incline-bankje of is dat die machine waar je elleboog hoger dan je schouder zit zeg maar? Of juist lager? Im confused.
you're confused....ik zal het even ophelderen - je eerste optie is correct, anders zou ik het woord machine wel vermelden. daarnaast curl ik nooit op een machine :p

• #2.268
Cardio Friday

Squats - light rehab
10x10x40

cardio
30 min incline loopband

doei

lekker bezig geweest 10x10is lekker he:D goed weekend man!

Abbonement genomen, goed log om te lezen.

Lekkere pullups master!

• #2.272
Zit die onderrug nog steeds de boel te vernaaien? Waar is dat gek*t met de onderrug eigenlijk mee begonnen?

• #2.274
Zit die onderrug nog steeds de boel te vernaaien? Waar is dat gek*t met de onderrug eigenlijk mee begonnen?
de boel wordt wel vernaaid ja :p maar ik voel wel wat progressie...

waar het vandaan komt is wel een goede vraag. laatst met frank ook over gesproken en het moet wel een combinatie van dingen zijn. er is niet iets aan te wijzen ofzo. de belasting op m'n lower back was gewoon too much denk ik. 1 keer per week heavy deads, 1 keer per week heavy romanian deads, twee keer per week flink wat squats, alles zonder belt, hele zware shrugs, onnozel zware standing calf raises...en ook een slecht bed - dat bij elkaar.

de boel wordt wel vernaaid ja :p maar ik voel wel wat progressie...

waar het vandaan komt is wel een goede vraag. laatst met frank ook over gesproken en het moet wel een combinatie van dingen zijn. er is niet iets aan te wijzen ofzo. de belasting op m'n lower back was gewoon too much denk ik. 1 keer per week heavy deads, 1 keer per week heavy romanian deads, twee keer per week flink wat squats, alles zonder belt, hele zware shrugs, onnozel zware standing calf raises...en ook een slecht bed - dat bij elkaar.

Ligt het niet aan de houding tijdens de oefeningen? Te holle rug bijv?

• #2.280
Ligt het niet aan de houding tijdens de oefeningen? Te holle rug bijv?
dacht ik ook...maar volgens mij ligt het meer aan de totale intensiteit. op een gegeven moment tijdens UB/LB draaide frank en ik alle trainingen, alle oefeningen met maximale intensiteit. hij zegt zelf ook dat het misschien iets too much was op dat gebied en als Mr. I het zelf al zegt wil dat wat zeggen toch :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven