istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die training was nog van gisterenAh heb je net misgelopen, ga nu een potje deadliften. Lekker wheels aangepakt. Zo highrep lijkt me echt killing.
high rep is inderdaad killingklopt ook, dat was ook de intentietoch wat bloed rondgepompt grote, beter dan thuis zitten!
tnx manKraken, dat mogen ze bij mij ook wel doen na elke training! Lekker veel bewegingen gemaakt, nice!
nu tijd om goed te chillentnx
tnx
zeker kees!
you're confused....ik zal het even ophelderen - je eerste optie is correct, anders zou ik het woord machine wel vermelden. daarnaast curl ik nooit op een machineIk ben in de war. Incline DB Curls, is dat nou gewoon curlen op een incline-bankje of is dat die machine waar je elleboog hoger dan je schouder zit zeg maar? Of juist lager? Im confused.

10x10 was cardio...maar voelde wel goedlekker bezig geweest 10x10is lekker hegoed weekend man!
welkom man!
hehe
tnx T!de boel wordt wel vernaaid jaZit die onderrug nog steeds de boel te vernaaien? Waar is dat gek*t met de onderrug eigenlijk mee begonnen?
maar ik voel wel wat progressie...you're confused....ik zal het even ophelderen - je eerste optie is correct, anders zou ik het woord machine wel vermelden. daarnaast curl ik nooit op een machine![]()
Ga je vandaag nog?hahaNee ik beschuldig je nergens van broGa je vandaag nog?
ja man, samen met een maatje van me ergens tegen 2-en. gaat geen top training worden 
hahaja man, samen met een maatje van me ergens tegen 2-en. gaat geen top training worden
![]()
Zie je zo misschien wel dan, ga ff
doen 
ik heb zo m'n redenenHaha k*t is dat als je dat al voelt aankomen, had ik ook donderdagZie je zo misschien wel dan, ga ff
doen
![]()
tot straks dan mande boel wordt wel vernaaid jamaar ik voel wel wat progressie...
waar het vandaan komt is wel een goede vraag. laatst met frank ook over gesproken en het moet wel een combinatie van dingen zijn. er is niet iets aan te wijzen ofzo. de belasting op m'n lower back was gewoon too much denk ik. 1 keer per week heavy deads, 1 keer per week heavy romanian deads, twee keer per week flink wat squats, alles zonder belt, hele zware shrugs, onnozel zware standing calf raises...en ook een slecht bed - dat bij elkaar.
dacht ik ook...maar volgens mij ligt het meer aan de totale intensiteit. op een gegeven moment tijdens UB/LB draaide frank en ik alle trainingen, alle oefeningen met maximale intensiteit. hij zegt zelf ook dat het misschien iets too much was op dat gebied en als Mr. I het zelf al zegt wil dat wat zeggen tochLigt het niet aan de houding tijdens de oefeningen? Te holle rug bijv?