AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.301
succes morgen bij de fysio hopelijk kunnen ze er wat mee!
komt wel goed man - vorige keer heeft ze mij ook goed geholpen
damn lekker man die 10x12x40, lekker zweten en adem happen :P ook dikke sh*t van die incline en dips, doe het je (nog) niet na ;) yoo
zweten was het zeker ja...aantal keer had ik ook maar 30s rust. jouw dips gaan ook goed man - gewoon doorbeuken en straks regelmatig met ons meetrainen, dan ga je groeien als kool

Nou in iedergeval wheels weer effe aangepakt toch, die squats komen wel weer als je rug gefixt is. Ben dr zelf denk ik ff morgenmiddag, misschien kom ik je zaterdag wel weer tegen!

Wel mooi dat je op de legpress nog wat mannengewichten kunt pakken! Techniek op squat was goed

toch nog wel lekker aan gepakt die benen, wat een gekloot is dat he met je onderrug.

best wel balen, ikzelf ben er af gekomen door licht te gaan deadliften....maar goed weet jou probleem niet in je rug natuurlijk. dus raad het niet aan.

• #2.305
Nou in iedergeval wheels weer effe aangepakt toch, die squats komen wel weer als je rug gefixt is. Ben dr zelf denk ik ff morgenmiddag, misschien kom ik je zaterdag wel weer tegen!
aight - wie weet man!
Wel mooi dat je op de legpress nog wat mannengewichten kunt pakken! Techniek op squat was goed
ja klopt frenkster
toch nog wel lekker aan gepakt die benen, wat een gekloot is dat he met je onderrug.

best wel balen, ikzelf ben er af gekomen door licht te gaan deadliften....maar goed weet jou probleem niet in je rug natuurlijk. dus raad het niet aan.
deadliften lukte vorige week echt nog niet

fysio
ben terug van de fysio en was wel een stevige behandeling, damn. Spier in m'n onderrug zit dus muurvast en de pijn straalt flink uit naar m'n glutes, heupen, bovenaan m'n quads...zure shit dus. Fysio heeft me serieus echt knoepertje hard gemasseerd en dat heeft nu al wat geholpen. ik voel me nu al wat losser. Verder wat stretch oefeningen om het wat op te rekken daar, zodat die beklemming afneemt. Gaat helemaal goed komen, want deze fysio heeft m'n schouderklachten ook al in no-time verholpen. verder kan ik blijven dan wat ik doe, zolang ik m'n onderrug maar probeer te ontzien - zelfde als nu dus. dinsdag volgende afspraak.

• #2.306
Pull baby Pull

prima training gehad met frenkster - voelde me goed, pomp was lekker en was goed buff vandaag :cool:

Pull-Ups
bw=95,5
8xbw
6xbw+10
6xbw+15
6xbw+15
6xbw+15

Chins
6xbw
4xbw+10
6xbw
6xbw
6xbw

Seated Cable Rows
rechtop blijven zitten en dan kon m'n onderrug dit wel aan
12x82
13x82
14x82

Straight arm rope pulldown
12x50
12x50
12x50
12x50
lats: vol

Face Pulls
strict
12x50
12x59
10x68 - 2e helft iets minder strict

Incline db curls
10x16s
8x20s
6x22s

Ez-bar preacher curls
8x30
?x40...blabla, k*t - voelde bagger dus gestopt

Reverse Grip bb curls
12x30
12x35
10x40

al met al wel tevreden. Ik word zwaarder en dat merk ik wel met die pullups zeg :p pff. ik ben blij als ik weer heavy rows kan doen :cool: Verder insane pomp en nogmaals buffness :D als frank al zegt dat ik er buff uit zie dan wil dat wat zeggen. Zo, genoeg hand in eigen boezem...nu weer vooruit kijken en hopen dat ik snel kan squatten als een echte vent ;)

10sets chins/dips is toch nice hoor, /jealous

netjes ouwe, vooral die verzwaarde pullups.. weet hoe strict je ze uitvoerd :cool:

• #2.309
10sets chins/dips is toch nice hoor, /jealous
dips? ben je dronken? ;)
netjes ouwe, vooral die verzwaarde pullups.. weet hoe strict je ze uitvoerd :cool:
jep - you know! jij had trouwens moeten slapen man...je hebt belangrijke shizzle vandaag!

voeding gisteren
omdat het lekker was
1: 50 gr whey - 75 gr havermout - 1 banaan
2: 2 bruine boterhammen - 2 ei - 5 eiwit
3: 200 gr kipfilet - 100 gr rijst - 1 paprika - eetlepel olie
4: 200 gr pangafilet - 100 gr rijst - 200 gr broccoli - eetlepel olie
5: post workout 50 gr whey - 100 gr havermout - 1 banaan
6: 225 gr tonijn - handje noten

Laatst bewerkt:
Rectificatie: chins/pullups. Ik vind rectificatie echt een fijn woord :)

Netjes K, valt me op trouwens qua voeding heb jij ook niet zoveel kcals nodig om te gainen right? Los ervan dat het allemaal clean food is.

• #2.312
shoulders - JEP

basic shit - nothing fancy

MP
10xbb
10x40
5x60
3x70
3x82,5
3x82.5
3x82,5
3x82,5
3x82,5
BOOM! dikke shit :D er gaat een PR sneuvelen binnen een maand

Side laterals
12x14s
12x16s
10x18s
10x20s

front raise
12x14s
10x16s
10x18s

machine shrugs - plate loaded
15x40
15x80
12x120
10x160 straps
3x200 straps (grip fail)
static hold met 120 + static hold met 80
echt zwaar lukte niet, want ondanks straps kon ik dat ding niet vasthouden - erg dikke greep en rubber, dus straps gleden eraf. als m'n rug weer 100% is doe ik weer normale bb shrugs

prima workout - schouders zaten goed vol en had ook dikke strepen :cool: volgende week 3-tjes met 85 proberen :D zou wel vet zijn als dat lukt! nu weer eten, want er moet altijd...maar dan ook altijd gegeten worden1

Godsamme sterke MP! Hoe is het met de rug?

nice MP

• #2.315
Godsamme sterke MP! Hoe is het met de rug?
:D - gaat al een stuk beter met m'n rug sinds de eerste behandeling van fysio - ik geef het nog 2 weekjes ofzo
tnx

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:38 ----------

Netjes K, valt me op trouwens qua voeding heb jij ook niet zoveel kcals nodig om te gainen right? Los ervan dat het allemaal clean food is.
ik heb ook niet zoveel nodig - ik gain makkelijk...en als ik zoals nu wat meer clean eet en m'n carbs wat opschroef kan het vrij hard gaan + alcohol consumptie heeft ook veel invloed bij mij :p

lekker bezig nog steeds!!

Goed bezig man!! knap dat je gewoon doortraint ook al heb je k*t rug, meeste mensen zouden dit als een smoesje gebruiken om niet te trainen. :thumbs:

• #2.318
  • #2.319
light squats & hamstings

vandaag 10 kilo op de squats erbij...voelde nog steeds prima gelukkig

light squats
10x10x50

Lying Leg Curls
15x40
10x50
10x50
15x40

Seated Leg Curls
15x40
12x50
12x50
15x40

Seated Calf Raise - plate loaded
25x70
15x100
12x120
10x140

Haning Leg Raise
25x
25x
25x

al met al een prima training weer. niet bijzonder verder, maar hams staan wel in de fik nu. squats gingen opzich prima...ik voel wel dat ik niet binnen een week weer kan knallen, maar dat had ik ook niet verwacht. Het was wel weer een soort cardio workout, want nam vooral tijdens de squats weinig rust. shirt was dus goed doorweekt na de training

Lekker nog even die beentjes. Fijn weekend!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven