- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
haha - ik stond er ook van te kijken en ben nog niet eens all out gegaan daaropyeahhh buddy !! Ik stond wel ff te kijken van je farmers.. die barbell rows 'n shit hebben z'n werk gedaan voor je grip en ook voor je mass op je forearms
Zie je maandag!
belooft wat voor dit seizoen! tot maandag man!prowler is inderdaad ziek...ik ben nu nog steeds gesloopt. m'n glutes, quads en vooral m'n kuiten zijn echt zuur. zometeen maar ff wat cardio doen om misschien wat pijn weg te fietsenHeavy man, nice! En die prowler is echt een ziek ding, heb filmpjes van gezien hoe ze die dingen in DeFranco's gym gebruiken in de States, tot kotsen aan toe enzo!

damn...mooi streven zet jij hier neer man - ik ga m'n best doen. 10 kilo is een flinke stap op deze oefening, maar proberen ga ik het zekerWat ga je lekker sjaak!!!
100kg MP op 20 juni, heb je die nog mooi te pakken in de lente![]()
no tnx Big Roy! het was weer gezellig en inderdaad hopen dat je snel herstelt. blijf die rehab oefeningen van frank doen!Bedankt voor de lateral raises en de face pulls! Hopen dat ik snel herstel.
zieke shit is het zeker. zondag = rustHeb ze ook gezien, zieke shit inderdaad
Ben je morgen in de gym te vinden Sjaak?

haha tnx G! over twee weken ben ik er weer bijHet gaat nog wat beloven voor log met die zieke triceps van jou. Voor nu met je onderrug prima training!

Als je een keertje met MCM bent moet je maar vragen of ik dr ben als t je interesseerd wie ik ben hij weet wie ik ben iig