Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.341
yeahhh buddy !! Ik stond wel ff te kijken van je farmers.. die barbell rows 'n shit hebben z'n werk gedaan voor je grip en ook voor je mass op je forearms :D

Zie je maandag!
haha - ik stond er ook van te kijken en ben nog niet eens all out gegaan daarop :p belooft wat voor dit seizoen! tot maandag man!
Heavy man, nice! En die prowler is echt een ziek ding, heb filmpjes van gezien hoe ze die dingen in DeFranco's gym gebruiken in de States, tot kotsen aan toe enzo :D!
prowler is inderdaad ziek...ik ben nu nog steeds gesloopt. m'n glutes, quads en vooral m'n kuiten zijn echt zuur. zometeen maar ff wat cardio doen om misschien wat pijn weg te fietsen :p
Wat ga je lekker sjaak!!!
100kg MP op 20 juni, heb je die nog mooi te pakken in de lente :D
damn...mooi streven zet jij hier neer man - ik ga m'n best doen. 10 kilo is een flinke stap op deze oefening, maar proberen ga ik het zeker
Bedankt voor de lateral raises en de face pulls! Hopen dat ik snel herstel.
no tnx Big Roy! het was weer gezellig en inderdaad hopen dat je snel herstelt. blijf die rehab oefeningen van frank doen!
Heb ze ook gezien, zieke shit inderdaad :D

Ben je morgen in de gym te vinden Sjaak?
zieke shit is het zeker. zondag = rust :cool:
Het gaat nog wat beloven voor log met die zieke triceps van jou. Voor nu met je onderrug prima training!
haha tnx G! over twee weken ben ik er weer bij

Good train Sjaak
kwam door het shirt denk ik

Hoe is het met de rug?

• #2.344
Good train Sjaak
kwam door het shirt denk ik
hehe - tnx mike. geniaal ook dat je pas na 4 uur ziet wat er met grote letters op m'n shirt staat :p
langzaam gaat het beter nu. terugslag gehad vd week tijdens light squats, maar daar ben ik al wel overheen. voorlopig doe ik alleen nog oefeningen waarbij ik helemaal niets voel. volgens mij heb ik nog een week of twee nodig voor ik weer kan beginnen met squats en deads

hehe - tnx mike. geniaal ook dat je pas na 4 uur ziet wat er met grote letters op m'n shirt staat :p

langzaam gaat het beter nu. terugslag gehad vd week tijdens light squats, maar daar ben ik al wel overheen. voorlopig doe ik alleen nog oefeningen waarbij ik helemaal niets voel. volgens mij heb ik nog een week of twee nodig voor ik weer kan beginnen met squats en deads

Waar heb je het mee gekregen?

• #2.346
Waar heb je het mee gekregen?
eerst heel lang klein beetje last gehad (onder andere door na een verhuizing op een slecht matras te zijn gaan slapen), maar kon gewoon doortrainen - 12 februari is het erin geschoten tijdens een de warming-up met deadliften.

Ik hoor goeie dingen over trainingen bij RPB, anabole lucht daarzo!

• #2.349
  • #2.350
chest - tri's

hoi - ik ben aan het cutten naar de 10% - kom er later nog wel op terug

Incline BP
10x60
10x80
10x90
6x100 + 1x100 spot
3x105 + 1x105 spot

Incline db press
10x36s
10x38s
10x40s

Incline flyes
10x22s
8x26s
12x20s

Dips
14xbw
9xbw

Skulls
10x40
6x50 + 1x50 spot
6x50 + 4x40 dropset

pussydowns
9x40
9x40
9x40

goede workout. belangrijkste is wel dat frank weer goed kan trainen - good shit buddy! nu rustig doorbouwen en dan ben je binnen een maand weer de oude!

holy crap jouw incline is wel erg sterk vergeleken met flat of verbeeld ik me dat?

Zieke flyes kevin! Zeker als derde oef.

Nice Grote!
cutten naar de 10%? en vanaf daar clean opbouwen richting december?
ben benieuwd

je bent de 3 forced reps bij je laatste set p*ssy downs vergeten ;)

En een maand? 2 weken zul je bedoelen! Over een maand ga ik weer PR's zetten!

• #2.355
holy crap jouw incline is wel erg sterk vergeleken met flat of verbeeld ik me dat?
uhm...ze liggen niet zo heel ver uit elkaar Z - kilo of 10 gok ik, maar ik heb relatief gezien nog weinig ge-flat-benched sinds ik train. Over een paar weken ga ik m'n flat bench prioriteit geven en dan ff doorstomen naar de 140

Zieke flyes kevin! Zeker als derde oef.
tnx tony! het feit dat ik er 2 incline movements voor had gedaan was wel te merken :p

Nice Grote!
cutten naar de 10%? en vanaf daar clean opbouwen richting december?
ben benieuwd
zoiets inderdaad - cutten naar 10, dan clean bulken en vasthouden tot aan oktober en vanaf daar eventueel cutten naar wedstrijdshape voor december

je bent de 3 forced reps bij je laatste set p*ssy downs vergeten ;)

En een maand? 2 weken zul je bedoelen! Over een maand ga ik weer PR's zetten!
haha - oohja, maar ik deel liever geen p*ssy ;)
en ik bedoelde eigenlijk dat je over een maand 'de nieuwe' bent ;) met allemaal verpletterde press PRs

Je komt me wel bekend voor :P Als je een keertje met MCM bent moet je maar vragen of ik dr ben als t je interesseerd wie ik ben hij weet wie ik ben iig

mooie incline sjaak!

• #2.359
Je komt me wel bekend voor :P Als je een keertje met MCM bent moet je maar vragen of ik dr ben als t je interesseerd wie ik ben hij weet wie ik ben iig
yo
Iets met forced en p*ssy in één zin. Right :D
haha
tnx man

godver
gisteren dus anderhalf uur gevoetbald...doe ik normaal nooit en kan ik ook totaal niet :p maar kon gisteravond dus al bijna niet meer lopen door m'n rug en ineens voelt m'n knie vet k*t. waarschijnlijk omdat die gisteren wat sprintjes met m'n 96 kilo heeft moeten doorstaan. gisteravond nog wat lichte cardio gedaan en vandaag weer...maar KT laat ik voor vandaag even voor wat het is.

als je voetbalt moet je sowieso niet trainen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven