Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
10x10x50 is aardig wat werk hoor Sjaak. Goed bezig! Nu dit volhouden en langzaam opbouwen weer.

MP is op mijn niveau zowat.. 95/97.5 is zeker binnen bereik vrind!

nette MP grote! staand?
nu hopen dat die rug snel over is.
fijn weekend nog!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.324
Lekker nog even die beentjes. Fijn weekend!
toch ff lekker ja - tnx man
Ach ja, ik heb ook geen blessure he
dan nog kerel :p
10x10x50 is aardig wat werk hoor Sjaak. Goed bezig! Nu dit volhouden en langzaam opbouwen weer.

MP is op mijn niveau zowat.. 95/97.5 is zeker binnen bereik vrind!
frenkster! tnx man, het was ook wel wat werk. hopelijk volgende week bij 2e LB training 10x10x60 ofzo - dan gaat het echt goed.

MP gaat gewoon gruwelijk - ben ik echt blij mee...maar zal ook wel komen omdat de 2 press training die ik nu in de week doe de trainingen zijn waar ik het meeste effort in kan steken vanwege die onderrug. als ik me zaterdag sterk voel bij RPB ga ik voor 95 MP :p
nette MP grote! staand?
nu hopen dat die rug snel over is.
fijn weekend nog!
staand baas :D rug komt wel goed - tnx man!

• #2.327
Presses - OOH YEAH!!!

basic shizzle - because it works

Bench Press
wide grip - pinky bench
10x40
10x60
8x80
3x100
3x105
3x110
3x115
1x120 + 1x120 spot
lang geleden dat ik normale bench heb gedaan...ging wel lekker. ik had eigenlijk de illusie om een 3tje te draaien met 120, maar dat was te hoog gegrepen vandaag - binnenkort met gemak :cool:

Incline db press
8x28s
8x34s
6x44s
6x44s
6x44s
Ooh yeah!!!

Incline db flyes
12x22s
10x26s
7x30s
nog een keer dan: Ooh yeah!!!

Push Press
3x50
3x70
3x80
3x80
3x80
3x80 + 1x80 push jerk (ff proberen :p)
3x80
laat in de training pas, maar was om m'n techniek eens goed door te nemen met frank...nuttige tips gehad en langzaam aan ging het ook steeds makkelijker. laatste set was peanuts toen ik m'n ellebogen nog hoger had - tnx frenk!

Skulls
EZ-bar
12x30
10x50
6x55
9x50
BOOM! dit blijft de beste triceps oefening voor mij :D

Pussydowns
10x40
7x45 + 1x45 spot
11x35
kapot leeg

lekkere workout! alles ging wel goed eigenlijk. eindelijk weer eens normaal gebenched en dat ging best voortvarend. ik denk dat ik ff 5jes ga doen op de normale BP ofzo...begin volgende wel met 5x5x100. incline dbs gingen verrekte lekker en beste easy - nice! ook goed dat trainingsbuddy frenk weer wat meer kan met z'n schouder - nog ff doorbijten ouwe! morgen de beentjes

snoeihard..dat was je training. Presses is jouw ding man

dikke training ouwe! kiek um goan :P wat is je huidige 1RM op de BP eigenlijk? was dat niet nog steeds 120kg?

Pff, flinke training! :D

Dik Sjaak!

gaat lekker hier man!

lekkere training kerel!!

• #2.334
snoeihard..dat was je training. Presses is jouw ding man

dikke training ouwe! kiek um goan :P wat is je huidige 1RM op de BP eigenlijk? was dat niet nog steeds 120kg?

alsnog bedankt mensen - al is het de training van afgelopen maandag ;)
had deze week niet zo'n zin om te loggen - beetje tegenslagen met de onderrug en shit, geen zin om op in te gaan nu

(events) Training @ Raw Power Baarn

niet zo heel veel gedaan aan events vanwege m'n onderrug, maar dat wat ik kon doen heb ik met overgave gedaan :D vanaf nu om het weekend naar baarn om te knallen daar!

Log
5x55
5x65
5x75
3x80 - tot en met hier alles strict
1x85
1x90
1x95 PR
Fx100 - auw m'n hoofd
Fx100
ach...ik kan ingaan op m'n fails, maar dit was de 2e keer dat ik log presses deed...dus niets te klagen. 100 pak ik binnenkort sowieso wel - techniek moet nog flink verbeteren

Farmers
40m - 50kg (per stuk) (rennen)
40m - 70kg (rennen)
40m - 80kg PR (semi-rennen)
20m - 100 kg PR
2e keer dat ik dit doe...nice :D PR met afstand verbeterd. grip is erg sterk, alleen uittillen moet nog beter, dan kan ik hier wel eens hard op gaan

db side laterals
15x14s
15x14s
15x14s

Face Pulls
15x?
10x?
25x?

vanaf hier: conditioning

circuit met Axle - totaal 40 kg
Axle Snatch - Axle Squats - Axle neck press

3xsnatch - 10xsquats - 8xneck press
5xsnatch - 10xsquats - 10xneck press
5xsnatch - 10xsquats - 15xneck press
conditioning baby - yeah! best vermoeiend dit achter elkaar. tussen de circuits minuutje of 2 rust

Prowler
40m
40m
40m +40
40m +40
40m +40
AUWWW - wat een gruwelijk ding is dit zeg...echt een killer gewoon. ben er helemaal beurs van en alles doet nu nog pijn :p

al met al best een dikke training :D hopelijk kan ik snel weer wat meer events doen, maar ik ben hier al tevreden mee voor vandaag. tussendoor nog een hoop snatches gedaan met de axle...waarom? naja, gewoon omdat ik het nog nooit gedaan had en het was wel leuk om te doen :p Daarnaast zat m'n upperback propvol door dat snatchen :cool:
Gijs natuurlijk weer bedankt voor de gastvrijheid! Frank weer bedankt voor de lift en die gruwelijke post workout meal! yeah buddy

Laatst bewerkt:
yeahhh buddy !! Ik stond wel ff te kijken van je farmers.. die barbell rows 'n shit hebben z'n werk gedaan voor je grip en ook voor je mass op je forearms :D

Zie je maandag!

Heavy man, nice! En die prowler is echt een ziek ding, heb filmpjes van gezien hoe ze die dingen in DeFranco's gym gebruiken in de States, tot kotsen aan toe enzo :D!

Wat ga je lekker sjaak!!!
100kg MP op 20 juni, heb je die nog mooi te pakken in de lente :D

Bedankt voor de lateral raises en de face pulls! Hopen dat ik snel herstel.

Heavy man, nice! En die prowler is echt een ziek ding, heb filmpjes van gezien hoe ze die dingen in DeFranco's gym gebruiken in de States, tot kotsen aan toe enzo :D!

Heb ze ook gezien, zieke shit inderdaad :D

Ben je morgen in de gym te vinden Sjaak?

Het gaat nog wat beloven voor log met die zieke triceps van jou. Voor nu met je onderrug prima training!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven