Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
godver
gisteren dus anderhalf uur gevoetbald...doe ik normaal nooit en kan ik ook totaal niet :p maar kon gisteravond dus al bijna niet meer lopen door m'n rug en ineens voelt m'n knie vet k*t. waarschijnlijk omdat die gisteren wat sprintjes met m'n 96 kilo heeft moeten doorstaan. gisteravond nog wat lichte cardio gedaan en vandaag weer...maar KT laat ik voor vandaag even voor wat het is.

Hoe is het nu?

Congraitz nog met je PR op log, tweede keer in je leven log press doen en meteen 95kg! Netjes!

Weet je eigenlijk wat er precies scheelt aan je rug? Want klinkt echt niet goed eerlijk gezegd...

godver
gisteren dus anderhalf uur gevoetbald...doe ik normaal nooit en kan ik ook totaal niet :p maar kon gisteravond dus al bijna niet meer lopen door m'n rug en ineens voelt m'n knie vet k*t. waarschijnlijk omdat die gisteren wat sprintjes met m'n 96 kilo heeft moeten doorstaan. gisteravond nog wat lichte cardio gedaan en vandaag weer...maar KT laat ik voor vandaag even voor wat het is.

Pff had ik dus ook. Zondag na jaren lekker in de zon met een kater achter de bal aan rennen voor wat uurtjes. Onder rug, enkels en liezen kapot van het draaien en kappen.

Ik hou het voortaan wel bij in de zon zitten en aanmoedigen.

Voetballen is ook niet voor ons bedoeld :o

****ed up man..
mjah het zullen waarschijnlijk de ijzergoden zijn (voetbal...)

K*t van je knie! Warming-up is toch ontiegelijk belangrijk bij voetbal, want je maakt veel bewegingen waar je geen controle over hebt.. Maarja daar sta je op zo'n moment natuurlijk niet bij stil!

Sterkte!;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.368
als je voetbalt moet je sowieso niet trainen
klopt
Hoe is het nu?

Congraitz nog met je PR op log, tweede keer in je leven log press doen en meteen 95kg! Netjes!
langzaam weer een tikkie beter
tnx man!
Weet je eigenlijk wat er precies scheelt aan je rug? Want klinkt echt niet goed eerlijk gezegd...
is ook niet zo goed - onderliggende spieren die muurvast zitten
Pff had ik dus ook. Zondag na jaren lekker in de zon met een kater achter de bal aan rennen voor wat uurtjes. Onder rug, enkels en liezen kapot van het draaien en kappen.

Ik hou het voortaan wel bij in de zon zitten en aanmoedigen.
ik hou het daar voortaan ook bij
Voetballen is ook niet voor ons bedoeld :o
correct
****ed up man..
mjah het zullen waarschijnlijk de ijzergoden zijn (voetbal...)
:p
K*t van je knie! Warming-up is toch ontiegelijk belangrijk bij voetbal, want je maakt veel bewegingen waar je geen controle over hebt.. Maarja daar sta je op zo'n moment natuurlijk niet bij stil!

Sterkte!;)
daar heb je echt een punt man, heb er later nog over nagedacht - best dom zonder warming-up
:(

Back & Hams

status: gaat weer een tikkie beter. knie is prima, rug nog irritant. p*ssy workout dus

PullUps
10x
10x
10x
8x

Reverse seated - reverse grip pulldown
15x55
12x64
12x69
10x73

wide grip machine rows
3 sets 12/10/10

one-arm machine rows
3 sets link + 3 sets rechts
12/12/12

lying leg curls
15x30
16x30
20x30
20x30

seated calf raise
20x70
15x110
15x110
15x110

seated leg curls
3 sets
15/20/15

machine crunches
20x75
20x75

blijft klote om geen echte heavy movements te kunnen doen. m'n rug lijkt overigens wel beter te worden - meer definitie en m'n middle-upper back begint eindelijk dikker te worden. m'n quads zijn wel achteruit gegaan, omdat ik niet fatsoenlijk kan squatten...k*t dus, maar komt wel weer goed. vrijdag quads en zaterdag schouders/biceps of die training andersom...ff aankijken nog.

cutten gaat goed trouwens. ben vooral een hoop vocht kwijt nou en wil nu de aankomende 4 weken ongeveer een kilo per week verliezen. komt ook helemaal goed :D

Ik heb ze zelf ''nog'' niet uitgevoerd, maar zijn sissy squats misschien niet een tijdelijke variant ook al is het bodyweighted. Heb hier goeie dingen over gelezen, ga hem dit weekend uitproberen.

Een kilo per week klinkt ambitieus, ben benieuwd naar je aanpak ouwe. Reageert je lowerbody goed op highrep of is t pussyreps ivm je rug?

Goed gepompt Sjaak.

@Mc: Wat bedoel je met 1 kg ambitieus?

Wat is nu eigenlijk het voordeel, als er al één is, bij die reverse seated? (bij je pulldowns)

En idd, sissy squats zijn leuk ... of bodyweight rear leg elevated split squat

• #2.373
Ik heb ze zelf ''nog'' niet uitgevoerd, maar zijn sissy squats misschien niet een tijdelijke variant ook al is het bodyweighted. Heb hier goeie dingen over gelezen, ga hem dit weekend uitproberen.
heb je daar niet een roman chair voor nodig ofzo?
Een kilo per week klinkt ambitieus, ben benieuwd naar je aanpak ouwe. Reageert je lowerbody goed op highrep of is t pussyreps ivm je rug?
1 kg per week is easy man...eerst verlies je veel door het elimineren van zuivel en brood, daarna is het zaak niet teveel te verliezen.

en waar frank ook op doelt hieronder met 'ambitieus?' is dat het makkelijk is om te zakken in BF, zolang je maar gewoon doet wat je moet doen. ik houd mij makkelijk aan m'n cardio schema's en ben op een vrij easy dieet nog nu. die eerste paar procent hoeft geen probleem te zijn

m'n lower body reageert gewoon op squats, punt uit. gewoon 5jes, 3tjes en af en toe een rep out is prima voor mij. m'n rug gaat prima op dit moment, ondanks dat ik niet de oefeningen kan doen die mij echte massa geven
Goed gepompt Sjaak.

@Mc: Wat bedoel je met 1 kg ambitieus?
tnx bro
Wat is nu eigenlijk het voordeel, als er al één is, bij die reverse seated? (bij je pulldowns)

En idd, sissy squats zijn leuk ... of bodyweight rear leg elevated split squat
reverse seated resulteert in volledige belasting op je upper back. je kan weinig tot geen momentum gebruiken, want je zit los op het bankje. normaal gesproken (als ik alles kan) ga er vanuit om 2 heavy oefeningen te doen - pullups en BORs of T-bars en chins bijvoorbeeld en daarnaast dan 2 assisted oefeningen die ik strict doe...machine rows/straight arm pulldowns/pullovers/reverse seated pulldowns/cable rows...etc

ik ga mij morgen ff een beetje verdiepen in al die squat varianten, zodat ik morgen misschien iets leuks kan toevoegen aan m'n p*ssy quad workout. tnx voor de tips mensen!

Sjaak wat bedoel je met reverse seated? Met je gezicht de zaal in zeg maar, zodat je benen niet gesupport worden?

• #2.375
Sjaak wat bedoel je met reverse seated? Met je gezicht de zaal in zeg maar, zodat je benen niet gesupport worden?
antwoord in vraag :p

Schouders - Biceps

haast...40 minuten workout - dropset stylo

Seated MP
10x40
10x60
8x70
6x80 + 6x60 dropset

Neck Press smith
gewicht = schijven
10x20
10x40
7x60 + 6x40 dropset

Side laterals
10x12s
10x16s
10x18s + 10x8s dropset

Face Pulls
10x55
10x64
10x73 + 8x55 dropset

Incline db curls
12x14s
10x18s
8x22s + 5x14s dropset

hammer curls
12x12s
10x16s
10x20s + 8x12s dropset

machine curls
10x?
10x? + 8x? dropset

overvolle planning deze dagen, dus deze moest er op deze manier ff tussendoor geknald worden. opzich prima verder hoor, had echt veel lijnen in m'n schouders gek :p hehe - eten was wel k*t vandaag door verblijf op school en shit, maarja poep gebeurt heh. morgen quads, kuiten en buik

Wat ben je morgen van plan met quads, welke vervangingsoefeningen voor squats?
Je MP (etc.) zijn erg impressive weer sjaak!

Shoulderpresses zijn sterk kerel!
Vind je alleen facepulls genoeg voor je achterste delts? Merk daar gelijk weinig voldoening uit te halen, persoonlijk dan...

Binnenkort weer een keer trainingsmeet @ Allin??

• #2.379
Wat ben je morgen van plan met quads, welke vervangingsoefeningen voor squats?
Je MP (etc.) zijn erg impressive weer sjaak!
vandaag alleen wat cardio pakken, dus ga niets experimenteels doen
Shoulderpresses zijn sterk kerel!
Vind je alleen facepulls genoeg voor je achterste delts? Merk daar gelijk weinig voldoening uit te halen, persoonlijk dan...
tnx man en ja...ik vind het opzich wel genoeg. vooral als ik fit zou zijn, dan heb ik wel genoeg aan face pulls met daarbij heavy BORs
Binnenkort weer een keer trainingsmeet @ Allin??
prima!

Ziet er goed uit Sjakie! Wat is je gewicht op het moment?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven