MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
MP en Nekpress zijn sterk dude! Nice

Allin ik dacht wat is dat voor een buitenlandse (gym)naam maar All-in dus:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.383
Sjaak, hoe heb jij je cut 'opgebouwd' als het ware? Van de één op de andere dag van je bulk-kcal-inname naar je cut-kcal-inname gegaan? en op hoeveel kcal's zit je nu?

• #2.385
Sjaak, hoe heb jij je cut 'opgebouwd' als het ware? Van de één op de andere dag van je bulk-kcal-inname naar je cut-kcal-inname gegaan? en op hoeveel kcal's zit je nu?
vrij simpel.

- eerste stap was van basic bulken overstappen op clean voedsel...
- daarna vrijwel alle carbs alleen nog uit rijst en havermout
- toen m'n zuivel eruit gegooid
bovenstaande heb ik in de afgelopen maand al langzaamaan gedaan

- nu gewoon carb cycle, puur op gevoel. kcal tellen heb ik nog nooit gedaan...dus doe ik ook niet. meestal 3 a 4 carb meals p/d en afhankelijk van of ik een hoge of lage dag heb doseer ik de carbs tijdens die meals.
- vetten variëren tegen de carbs in en eiwitten zijn steady

de eerste kilo's zijn er nu af en deze keer ga ik juist minder extreem met de carbs omlaag, maar houd m'n cardio gewoon goed bij. heb een hometrainer, dus dat is easy. ik doe geen 2 low carb dagen meer achter elkaar. meestal gewoon low - medium - low - high - low- medium enzovoorts

ik wil ook maar naar 10%, dus niet zo heel diep ofzo. als je meer vragen hebt PM maar ff

vrij simpel.

- eerste stap was van basic bulken overstappen op clean voedsel...
- daarna vrijwel alle carbs alleen nog uit rijst en havermout
- toen m'n zuivel eruit gegooid
bovenstaande heb ik in de afgelopen maand al langzaamaan gedaan

- nu gewoon carb cycle, puur op gevoel. kcal tellen heb ik nog nooit gedaan...dus doe ik ook niet. meestal 3 a 4 carb meals p/d en afhankelijk van of ik een hoge of lage dag heb doseer ik de carbs tijdens die meals.
- vetten variëren tegen de carbs in en eiwitten zijn steady

de eerste kilo's zijn er nu af en deze keer ga ik juist minder extreem met de carbs omlaag, maar houd m'n cardio gewoon goed bij. heb een hometrainer, dus dat is easy. ik doe geen 2 low carb dagen meer achter elkaar. meestal gewoon low - medium - low - high - low- medium enzovoorts

ik wil ook maar naar 10%, dus niet zo heel diep ofzo. als je meer vragen hebt PM maar ff
:eek: Sjaak has allready begun schredding his fat...

• #2.388
  • #2.390
doe je goed, en weer voor de contest dit jaar?
ik was niet serieus :p ik zou een moord doen voor jouw shape kerel! contest wellicht als het past in de eventuele voorbereiding op de flexcup

Presses

cut-status: prima. voelde me prima, medium carbs vandaag. kleine terugval in kracht, maar valt best mee eigenlijk.

Bench Press
10x50
10x60
5x80
5x90
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100

Push Press
5x60
3x80
5x80
2x85
2x90
2x95
ik wilde 5x5 ofzo doen, maar high reps deed pijn aan m'n polsen. techniek was goed volgens mij. tips die frank vorige keer gaf goed uitgevoerd en ellebogen goed hoog gehouden...ging makkelijker. 2x95 als 2e oefening, bij een PR van 1x100 is best nice ;)

Incline db presses
8x30s
8x34s
6x40s
6x44s
12x34s

Skulls
straight bar
12x40
10x50
7x55
6x55

incline db flyes
10x20s
10x20s

Pussydowns
12x73
8x82 + 5x68 + 5x55 dropset

Seated Calf raises
15x60
15x100
15x100
15x100
15x100
15x100

laatste KT was afgelopen vrijdag, dus was wat leeg gelopen door het cutten...grappig om te zien hoe je tijdens zo'n training helemaal opblaast :D vanmorgen ook nog 30min cardio gedaan as usual. morgen weer een high rep beentraining proberen. laterz!

terugval in kracht? Nu al? Zou gaan refeeden man. In de eerste 2-3 weken van het cutten moet je zelfs nog wel wat kracht kunnen gainen!

terugval in kracht is absurd als je dit al duidelijk merkt. Vast gewoon een mindere dag anders.

Ik ga ook voor een mindere dag. Kan nooit zo snel al afnemen.

Goed gepompt Sjaak.

@Mc: Wat bedoel je met 1 kg ambitieus?

1 kg per week is easy man...eerst verlies je veel door het elimineren van zuivel en brood, daarna is het zaak niet teveel te verliezen.

en waar frank ook op doelt hieronder met 'ambitieus?' is dat het makkelijk is om te zakken in BF, zolang je maar gewoon doet wat je moet doen. ik houd mij makkelijk aan m'n cardio schema's en ben op een vrij easy dieet nog nu. die eerste paar procent hoeft geen probleem te zijn

Zat ff met 1kg vetverlies per week in mn hoofd ipv gewichtsverlies :)

Kan ik mezelf uitnodigen?

Dik gepressed vandaag.

• #2.395
terugval in kracht? Nu al? Zou gaan refeeden man. In de eerste 2-3 weken van het cutten moet je zelfs nog wel wat kracht kunnen gainen!
als ik er nu op terugkijk valt het wel heel erg mee eigenlijk (dat zou jij trouwens ook wel moeten zien :p) aangezien ik op PP 2x95 pak en 44s db press als 3e oefening...alleen benchen ging niet geweldig, maar heb ook al een tijdje geen 5jes meer gedraaid.
terugval in kracht is absurd als je dit al duidelijk merkt. Vast gewoon een mindere dag anders.
wat ik hierboven al aangeef
Ik ga ook voor een mindere dag. Kan nooit zo snel al afnemen.
ik ook
waarvoor?

• #2.398
Trainingsmeet met Marvin enzo.
nee, jij mag niet naar je eigen sportschool komen :p
natuurlijk kerel - alleen zal het niet op zo'n onnozel tijdstip zijn als dat jij normaal traint
Even datumpje prikken denk...
Sjaak jij een idee? (Liefst in de avond of in het weekend)..
ik ben er 4x p/w, dus voor mij is het makkelijk om een beetje te schuiven en jullie tegemoet te komen - roep maar. zaterdagen zijn wellicht een goede optie, al moet het dan wel om een uurtje of 1300

Heb je een friend to friend card? Dan kan je m gratis meenemen moet je anders een keertje vragen aan de balie anders moet ie een joet lappen voor niks

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven