- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehe tnx - gewicht zit op 93 nu...kom van 96 afZiet er goed uit Sjakie! Wat is je gewicht op het moment?
tnx bart!
heheAllin ik dacht wat is dat voor een buitenlandse (gym)naam maar All-in dus![]()
jij weet wel betervrij simpel.Sjaak, hoe heb jij je cut 'opgebouwd' als het ware? Van de één op de andere dag van je bulk-kcal-inname naar je cut-kcal-inname gegaan? en op hoeveel kcal's zit je nu?
vrij simpel.
- eerste stap was van basic bulken overstappen op clean voedsel...
- daarna vrijwel alle carbs alleen nog uit rijst en havermout
- toen m'n zuivel eruit gegooid
bovenstaande heb ik in de afgelopen maand al langzaamaan gedaan
- nu gewoon carb cycle, puur op gevoel. kcal tellen heb ik nog nooit gedaan...dus doe ik ook niet. meestal 3 a 4 carb meals p/d en afhankelijk van of ik een hoge of lage dag heb doseer ik de carbs tijdens die meals.
- vetten variëren tegen de carbs in en eiwitten zijn steady
de eerste kilo's zijn er nu af en deze keer ga ik juist minder extreem met de carbs omlaag, maar houd m'n cardio gewoon goed bij. heb een hometrainer, dus dat is easy. ik doe geen 2 low carb dagen meer achter elkaar. meestal gewoon low - medium - low - high - low- medium enzovoorts
ik wil ook maar naar 10%, dus niet zo heel diep ofzo. als je meer vragen hebt PM maar ff
Sjaak has allready begun schredding his fat...
Heb ik laatst uitgelegd
Is vooral omdat ik nu toch met een blessure loop en als ik weer 100% ben wil ik een tijdje niet hoeven cutten...ik ben ook even groot en droog als jijdan ben je toch aardig gegroeid en bijna net zo zwaar als mij![]()

Heb ik laatst uitgelegdIs vooral omdat ik nu toch met een blessure loop en als ik weer 100% ben wil ik een tijdje niet hoeven cutten...
ik ben ook even groot en droog als jij![]()
ik was niet serieus
ik zou een moord doen voor jouw shape kerel! contest wellicht als het past in de eventuele voorbereiding op de flexcup
vanmorgen ook nog 30min cardio gedaan as usual. morgen weer een high rep beentraining proberen. laterz!Goed gepompt Sjaak.
@Mc: Wat bedoel je met 1 kg ambitieus?
1 kg per week is easy man...eerst verlies je veel door het elimineren van zuivel en brood, daarna is het zaak niet teveel te verliezen.
en waar frank ook op doelt hieronder met 'ambitieus?' is dat het makkelijk is om te zakken in BF, zolang je maar gewoon doet wat je moet doen. ik houd mij makkelijk aan m'n cardio schema's en ben op een vrij easy dieet nog nu. die eerste paar procent hoeft geen probleem te zijn

als ik er nu op terugkijk valt het wel heel erg mee eigenlijk (dat zou jij trouwens ook wel moeten zienterugval in kracht? Nu al? Zou gaan refeeden man. In de eerste 2-3 weken van het cutten moet je zelfs nog wel wat kracht kunnen gainen!
) aangezien ik op PP 2x95 pak en 44s db press als 3e oefening...alleen benchen ging niet geweldig, maar heb ook al een tijdje geen 5jes meer gedraaid. wat ik hierboven al aangeefterugval in kracht is absurd als je dit al duidelijk merkt. Vast gewoon een mindere dag anders.
ik ookIk ga ook voor een mindere dag. Kan nooit zo snel al afnemen.
waarvoor?
Even datumpje prikken denk...
nee, jij mag niet naar je eigen sportschool komen

ik ben er 4x p/w, dus voor mij is het makkelijk om een beetje te schuiven en jullie tegemoet te komen - roep maar. zaterdagen zijn wellicht een goede optie, al moet het dan wel om een uurtje of 1300Even datumpje prikken denk...
Sjaak jij een idee? (Liefst in de avond of in het weekend)..

natuurlijk kerel - alleen zal het niet op zo'n onnozel tijdstip zijn als dat jij normaal traint
Roep maar. Jij eerst Marvin.