XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere training sjaak!!

sterke leg extensions sjaak !!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.405
Heb je een friend to friend card? Dan kan je m gratis meenemen moet je anders een keertje vragen aan de balie anders moet ie een joet lappen voor niks
ik heb geen vrienden, dus niet nodig
Is natuurlijk crap..maar doe maar over een week of 2! Wil nog even braaf mijn schema volgen..daarna kan ik weer vol go with the flow!:D..Hoop dat jullie zo lang kunnen wachten op mij:o:roleyes:
ik ga niet wachten marvin...als je binnen 2 weken niet komt zoek ik een andere sportschool

Dan blijft mijn vraag nog steeds: Waarom zou dat niet kunnen in Kevin's geval?
wie is Kevin?

tnx man!
sterke leg extensions sjaak !!!
weet ik

Legs

la la laaa

Horizontal Leg Press
15x120
12x160
10x200
8x240
8x260
8x260
8x260

Dynamic Leg Press
20x80
12x120
12x160
12x160
12x160

Leg Extensions
12xfullstack
12xfullstack
12xfullstack

Lying Leg Curls
20x30
16x40
12x50

op de kop hangende crunches
12x
12x
12x
8x - bij laatste 3 reps paar seconden static hold bovenin

hyper extensions
15xbw
15xbw
15xbw
15xbw

was nice - ondanks m'n lower back toch redelijk m'n benen kunnen trainen. aankomende weken zal het op deze manier blijven gaan. veel geouwehoerd met frank (goed shirt man:p) ondertussen, maar toch prima doorgetraind. morgen pull.

haha old skool, hanging crunches - Franco.C much?
Goede trainingen weer hier!

Hadden we net een zieke leg training gehad, komt hier de volgende al weer. Goed bezig! ;).
Lekker om die onderrug op 't eind nog te isoleren. Heb ergens ooit gelezen dat je dit sowieso zou moeten aan het eind van elke rug/lb training oid.

Dan blijft mijn vraag nog steeds: Waarom zou dat niet kunnen in Kevin's geval?

Niet dat ik het onmogelijk acht, maar laat ik het zo zeggen: Ik zie het weinig mensen doen hier op DBB. Heb zelf geen ervaring met geslaagd cutten.

Sjaak, doe je die hanging crunches naast dat buikspierveld op dat apparaat? Wat voor dagen/tijden train je nou eigenlijk meestal, ook zo lame om elke dag in je log te komen vragen :')

Laatst bewerkt:
  • #2.409
Niet dat ik het onmogelijk acht, maar laat ik het zo zeggen: Ik zie het weinig mensen doen hier op DBB. Heb zelf geen ervaring met geslaagd cutten.

Sjaak, doe je die hanging crunches naast dat buikspierveld op dat apparaat? Wat voor dagen/tijden train je nou eigenlijk meestal, ook zo lame om elke dag in je log te komen vragen :')
de tijd zal het leren :p

inderdaad daar ja...naast de roeimachines. was wel leuk om eens te doen en m'n abs vonden het niet zo tof, dus gaan we dit vaker doen.
normaliter train ik op ma, wo, do/vr en za - af en toe wijkt het nog wel eens af door werk of iets dergelijks, maar dit wel de doorsnee week voor mij

Ja en dan vaak een beetje smiddags toch?

je kan ook 1 legged extensions doen ;) heb je de hele stack niet nodig :)

lekkere training wel

I like you like my shirt!

ik ga niet wachten marvin...als je binnen 2 weken niet komt zoek ik een andere sportschool

wie is Kevin?
Goddammit! Ik kom niet mijn PR's bij all-in doen..dan komt de waarheid aan het licht en blijkt dat ik maar 100kg squat en 120kg deadlift met een bench van 60kg...:rolleyes:

Enne inderdaad, wie is Kevin!:o:p

Pressesik wilde 5x5 ofzo doen, maar high reps deed pijn aan m'n polsen. techniek was goed volgens mij. tips die frank vorige keer gaf goed uitgevoerd en ellebogen goed hoog gehouden...ging makkelijker. 2x95 als 2e oefening, bij een PR van 1x100 is best nice ;)
[/I]
Wat voor tips heeft Frank je gegeven? Mijn techniek suckt namelijk op PP.

• #2.415
haha old skool, hanging crunches - Franco.C much?
Goede trainingen weer hier!
op die manier ja - echt een killer
je kan ook 1 legged extensions doen ;) heb je de hele stack niet nodig :)

lekkere training wel
bij deze machine zit zo'n ding om extra schijven aan te hangen als je fullstack bereikt hebt - zo kan het ook
nice
Goddammit! Ik kom niet mijn PR's bij all-in doen..dan komt de waarheid aan het licht en blijkt dat ik maar 100kg squat en 120kg deadlift met een bench van 60kg...:rolleyes:

Enne inderdaad, wie is Kevin!:o:p
de waarheid inderdaad :p
Wat voor tips heeft Frank je gegeven? Mijn techniek suckt namelijk op PP.
1. chest goed vooruit houden
2. schouderbrede greep
3. ellebogen naar voren en vooral omhoog
met name de laatste tip heeft echt z'n vruchten afgeworpen

Pulls

high rep en p*ssy oefeningen vanwege onderrug nog steeds

PullUps
8x
8x
10x
10x
10x

db rows
15x30s (15L + 15R)
15x34s
15x40s

reverse seated reverse grip pulldown
10x68
7x73 + 2 assisted
10x64 + 2 assisted

close grip machine rows
12x
12x
12x

hyperextensions superset bent-over laterals
15x ss 15x12s
15x ss 15x14s
15x ss 15x16s
15x ss 12x18s

db curls
10x16s
8x20s
6x24s

seated hammer curls
8x18s
8x18s

hopsa :p goede workout weer - ondanks dat ik het echt mis om heavy BORs en BB curls te doen, maar ja - komt tijd, komt hardcore-heid :cool: nog kort wat poses na de training in de kleedkamer en ben al wat droger, gaat rustig aan de goede kant op. tnx voor de gruwelijke vis frank!! zaterdag weer push

Ziet er goed uit. En mooi dat je progressie ziet in je droogheid!

****ed up trouwens dat die onderrug nog steeds lastig is..

I like you like the salmontrout

(btw. dat was het grapje wat ik straks bedoelde :o)

1. chest goed vooruit houden
2. schouderbrede greep
3. ellebogen naar voren en vooral omhoog
met name de laatste tip heeft echt z'n vruchten afgeworpen
Ik deed PP altijd als MP met legdrive...dus wel iets wijdere grip als schouderbreedte..of doe ik mijn MP ook helemaal fout?

Thx voor je uitleg over de cut!

Mooie training man, lekker veel reps op de pullups!

Bij je PP's hé ... leg jij je barbell meer op je front delts? of op je sleutelbeen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven