- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zozo sjaak, lekker bezig, zure squat man! En je leg ext. is sick, heerlijk!Goeie bulk ook! Kep vandaag ook benen sessie gedaanKeep it up, yeah!!
tnx man!idd veel setjes squats - spierpijn denk ik - ik zou bij de leg-extenions niet te zwaar gaan , maar voor meer herhalingen - je groeit tenslotte op de grote been-oef en niet op de iso-oef
ik ben benieuwd volgende week man - space ze

Lekker volume gedraaid op de SQ! Je SQ is bijna net zo hoog als je BP. Dit is onacceptabel Sjaak!

vanwege mijn eerdere gains vraag ik me af hoe snel ik nu zal aankomen. Ik kan niet echt een realistisch doel noteren, maar ik hoop voor mijn vakantie (half juli) toch wel 95 te wegen. Na mijn vakantie zal ik wederom gaan bulken en hoop ik richting de 100 te gaan, maar dat is nog ver weg. Eerst maar is de 95 proberen.Nice plans allemaal sjaak. Go for it. Dat kun jij wel, zeker gezien die gains die je tot nu toe hebt gemaakt.
Welke oefeningen ga je toepassen in je trainschema?

(heb al twee keer alle trainingen gedaan, zonder te maxen (vanaf vandaag wel maxen), en het bevalt uitstekend, ik ga er niet vanaf stappen!)
lekker beuken spank!
), dus ben daarna voor wat meer reps op de 60 gegaan.

Lekker man ! Zeker PPB over 4 dagen. Super zwaar.
Ben benieuwd wat je uit The One gaat halen. Zeker met zo'n bulk erbij![]()
en ik ben ook benieuwd man...aankomen lukt sowieso wel, maar nu nog kijken hoe hard en snel t gaat!mooie bulk, ben benieuwd wat er gebeurt bij je. Wat is je BF nu eigenlijk?
hehe. Netjes hoor, die bench en MP, totaan waar laat jij de MP zakken? Borst? Of meer Neus?
Dikker rond de middel heb ik ook, Miss vocht? Op hoeveel kcal leef je nu?
hehe

Voeding & training ziet er goed uit, ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen.
Succes ermee kerel!
wat voor je sups gebruik je eigenlijk sjakie - brute training trouwens
is een beste lijst hoor hehenou kep ff gekeken, lekker massa kerel, alleen wel heel strakke onderbroekies hoor, muahahaha