AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zozo sjaak, lekker bezig, zure squat man! En je leg ext. is sick, heerlijk!Goeie bulk ook! Kep vandaag ook benen sessie gedaan :D Keep it up, yeah!!

idd veel setjes squats - spierpijn denk ik - ik zou bij de leg-extenions niet te zwaar gaan , maar voor meer herhalingen - je groeit tenslotte op de grote been-oef en niet op de iso-oef

ik ben benieuwd volgende week man - space ze

• Topic Starter Topic Starter
WHouw! Ben erg benieuwd! Schiet wel wat op he!!

yeah buddy ;)

zozo sjaak, lekker bezig, zure squat man! En je leg ext. is sick, heerlijk!Goeie bulk ook! Kep vandaag ook benen sessie gedaan :D Keep it up, yeah!!

zeker een zure squat ja :P tnx man!

idd veel setjes squats - spierpijn denk ik - ik zou bij de leg-extenions niet te zwaar gaan , maar voor meer herhalingen - je groeit tenslotte op de grote been-oef en niet op de iso-oef

ik ben benieuwd volgende week man - space ze

tnx GM! ik zal het in mind houden...als ik hem op 100 of 105 zet en ik ga max haal ik wel 15 reps ofzo denk ik...misschien ga ik dat is proberen (hoef ik ook geen extra gewicht op die machine te knutselen) :cool:

Lekker volume gedraaid op de SQ! Je SQ is bijna net zo hoog als je BP. Dit is onacceptabel Sjaak!

Lekker volume gedraaid op de SQ! Je SQ is bijna net zo hoog als je BP. Dit is onacceptabel Sjaak!

tnx...haha onnacceptabel. kerel als je terug zou bladeren in m'n log zie je dat ik drie maanden terug een PR van 5x80 had op de SQ, dus ik doe m'n uiterste best! nu is m'n SQ voor t eerst hoger dan m'n BP :P

eigenlijk wilde ik morgen een intro schijven voor de aankomende tijd, maar vanwege bredekees z'n topics ben ik noodgedwongen vandaag al een stukje te schrijven.

Grotesjaak blijft bulken!

Zoals ik eerder al heb vermeld ga ik de hele zomer door bulken ipv de 'standaard' zomer-cut te doen. Dit om de simpele reden dat ik ff niet zoveel geef om een sixpack en de progressie die ik de laatste maanden gemaakt heb wil doorzetten!

De afgelopen twee weken heb ik één week volledige rust gehad en de afgelopen week weer opgeladen om uiteindelijk morgen te beginnen met mijn nieuwe schema, aangepaste voedingsschemaen PH.

jawel...ik ga The One tot mij nemen. Nu zal ik hier veel commentaar op krijgen, want dat krijgt iedereen die van naturel een stap maakt naar de donkere zijde. Ga je gang...ik zal het lezen en onthouden, maar ik ga niet stoppen dus ja. Ik ga niet heel diep in op the one verder, El Animalus heeft een mooi logje. Wel zal ik, zoals ik bij elke training-post doe, een aantal regels wijden aan supps en in dit geval zal dat vooral aan The One zijn. genoeg hierover.

Ook is er discussie geweest over mijn trainiingschema...ik ga voor Push-Pull-Benen en dan vier keer per week (doortellen dus). Ik heb het afgelopen week voor het eerst ervaren en het was erg lekker :D
Het idee is om bij het gros van de oefening drie echte sets op het zwaarste gewicht, rond de 5 a 6 reps te doen. daarvoor zal ik wat sets doen om op te warmen en wat reps te maken. meestal (incl werksets en warmup) een set of 5 a 6 per oefening.

dan m'n voeding...in mijn stukje: van 80 naar 90 in 10 weken heb ik mijn oude schema gepost...dit is nu iets aangepast en opgekrikt. daarom is mijn bf al langzaam gestegen de afgelopen week.

Maaltijd 1: 30 gram Whey - 200 ml melk - 125 gram havermout
Maaltijd 2: vier sneeen brood - 80 gram kipfilet - 3 eetlepels pindakaas - 1 gekookt ei
Maaltijd 3: zes sneeen brood - 1 blik tonijn - 2 plak oude kaas - 30 gram rookvlees - 200 ml karnemelk
Maaltijd 4: vier sneeen brood - 60 gram kipfilet - 5 eetlepes pindakaas - 1 gekookt eit
Pre-Workout: 45 gram Whey
Post-Workout: 30 gram Whey -25 gram Caseine
Maaltijd 5: Rijst/Pasta/Aardappels - Kip/Vis/Vlees - Groente
Maaltijd 6: 3 volkoren crackers - 4 eetlepes pindakaas
Maaltijd 7: 500 gram Kwark + 45 gram Caseine

Duur
Dit plan wil ik gedurende zes weken volhouden en daarna de-load. Wanneer ik klaar ben met de PCT van The One zal ik weer met creatine beginnen.

Doel
tja...wat is m'n doel? nu zit ik op de 90 kg, mooi gewicht, maar niet genoeg :P vanwege mijn eerdere gains vraag ik me af hoe snel ik nu zal aankomen. Ik kan niet echt een realistisch doel noteren, maar ik hoop voor mijn vakantie (half juli) toch wel 95 te wegen. Na mijn vakantie zal ik wederom gaan bulken en hoop ik richting de 100 te gaan, maar dat is nog ver weg. Eerst maar is de 95 proberen.

Dan qua stats.
BP: nu 5x100 en ik hoop toch wel gewoon 5x110 straks
DL: nu 3x160 en ik verwacht dat ik de 180 wel moet kunnen liften over een tijdje, mede omdat ik altijd DL na Squats deed en nu op de Pull dag als eerste oefening
SQ: nu 1x110 en tja, het is duidelijk niet mijn sterkste punt, maar ik ben ondanks dat de laatste maanden erg tevreden met m'n vooruitgang op deze koningsoefening. Ik hoop dat ik over een dikke maand zelfstandig iets van 5x110 aankan en als ik top 1x120.
MP: deze zit nu op 5x70, die kan wel omhoog, maar ik moet er rekening mee houden dat de MP in de Push training na de BP en incline BP aan de beurt is. Toch denk ik dat 3 of 4 x 80 wel te doen zal zijn binnekort!

Conclusie
Buffelen, bulken en beuken!

Mijn trainingsmaatje Bredekees is sinds kort ook lid van het forum en heeft een log geopend.

edit: Ik zal niet deelnemen aan de dbb-foto-contest: a. omdat ik het zonder cutten met mijn fysiek nutteloos is. b. omdat ik er simpelweg nog niet klaar voor ben! volgend jaar!

Laatst bewerkt:
Nice plans allemaal sjaak. Go for it. Dat kun jij wel, zeker gezien die gains die je tot nu toe hebt gemaakt.

Welke oefeningen ga je toepassen in je trainschema?

Nice plans allemaal sjaak. Go for it. Dat kun jij wel, zeker gezien die gains die je tot nu toe hebt gemaakt.

Welke oefeningen ga je toepassen in je trainschema?

Koekie, tnx voor de comment man. Beetje steun kan ik wel gebruiken met die wilde plannen :P

Speciaal voor jou dan nogmaals mijn schema :P (heb al twee keer alle trainingen gedaan, zonder te maxen (vanaf vandaag wel maxen), en het bevalt uitstekend, ik ga er niet vanaf stappen!)

Push
BP
Incline BP
MP
Dips
Db Side laterals
Db overhead extensions
bij energie en tijd over --> reverse peck-deck

Pull
DL
BOR
PullUps
nu: seated cable rows...later: T-Bars
BB Shrugs
BB Curls

Benen
SQ
FSQ
BB Lunges / Leg Press (we hebben een k*t leg press, dus daarom meestal lunges)
Leg Curls
Leg Extensions / Standing (smith) Calf Raises (kuiten groeien makkelijk, dus ene week extensions, andere week kuiten)

training van vandaag post ik morgenochtend, nu ff bijkomen. :D

wo0o0t Heftig schema hoor.. Ben erg benieuwd!

wo0o0t Heftig schema hoor.. Ben erg benieuwd!

zeker heftig :D lekker beuken spank!

training van gisteren (maandag), 170-1845

PUSH

eerst algemene warmingup voor schouders en borst

BP
6x80
6x90
3x5x100
lekker!

Incline BP
6x70
6x80
2x5x90
4x90 + 1x90 (ff 20s wachten en die laatste rep pakken)
oei...was zwaar die laatste, maar overall wel tevreden

MP
6x50
6x60
4x70
2x8x60
die 70 voelde echt k*t daan vandaag (wat wil je ook na 2 drukoefeningen:P), dus ben daarna voor wat meer reps op de 60 gegaan.

Weighted (chest) Dips
6xbw+20
6xbw+24
3x5xbw+30 + 10xbw (dropset)
blijft een heerlijke oefening!

Db side laterals
10x14s
10x20s
3x8x24s
pijn aan de zijnkant schouders :cool:

db overhead extension
10x34
10x40
3x10x48
t*ring die 48 kilo dumbbell is zwaaaaaaar :D

reverse peck-deck
10x80
8x105
3x6x115
khad nog wat energie en tijd over, dus knalde deze er nog ff achteraan!

extra: bredekees was er niet bij, dus moest het alleen doen met wat onervaren spotters...toch een goede training neer kunnen zetten, ben erg tevreden! bij de BP ga ik vanaf volgende training ergen gewicht bijgooien, k zit nog te denken op welke set. verder ging de MP niet geweldig, maarja schouders waren ook al flink bezig geweest.
voeding: ik heb t zwaar met vreten op t moment...het is veel man, t*ring. ik oog ook wat voller op m'n middel, maar hee...who cares? bulk of geen bulk toch! :cool:
supps: weinig over te zeggen nog.

de volgende training is vandaag (dinsdag) - pull! DL, BOR, PullUps, Seated Rows, BB Shrugs en BB Curl, YEAH BUDDY!

Lekker man ! Zeker PPB over 4 dagen. Super zwaar.

Ben benieuwd wat je uit The One gaat halen. Zeker met zo'n bulk erbij ;)

mooie bulk, ben benieuwd wat er gebeurt bij je. Wat is je BF nu eigenlijk?

Lekker man ! Zeker PPB over 4 dagen. Super zwaar.

Ben benieuwd wat je uit The One gaat halen. Zeker met zo'n bulk erbij ;)

wordt lekker zwaar ja :P en ik ben ook benieuwd man...aankomen lukt sowieso wel, maar nu nog kijken hoe hard en snel t gaat!

mooie bulk, ben benieuwd wat er gebeurt bij je. Wat is je BF nu eigenlijk?

weer die vraag :P hehe.

ik heb t nog nooit gemeten. aantal pagina's terug staat nog een foto, ik heb nu iets hoger dan dat...maar **** BF, ik schiet over paar weken wel ff paar foto's!

Netjes hoor, die bench en MP, totaan waar laat jij de MP zakken? Borst? Of meer Neus?

Dikker rond de middel heb ik ook, Miss vocht? Op hoeveel kcal leef je nu?

Netjes hoor, die bench en MP, totaan waar laat jij de MP zakken? Borst? Of meer Neus?

Dikker rond de middel heb ik ook, Miss vocht? Op hoeveel kcal leef je nu?

vijf vragen ineen :P hehe

MP zakt tot onder m'n kin, als ik tot m'n neus zo doen is de 80 kg al wel te doen hoor :)

en die dikte rond m'n middel komt puur door m'n verhoging in KH, maar is allemaal deel van t plan kerel. lijkt me ook geen vocht...
wel heb ik vrij dikke buikspieren, waardoor alles sowieso wat naar voren staat...maja who cares
massamonster > beachboy ;)

Voeding & training ziet er goed uit, ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen.

Succes ermee kerel!

wat voor je sups gebruik je eigenlijk sjakie - brute training trouwens

Voeding & training ziet er goed uit, ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen.

Succes ermee kerel!

dankje man! ik ben ook benieuwd :)

wat voor je sups gebruik je eigenlijk sjakie - brute training trouwens

tnx GM! wat voor sups :P is een beste lijst hoor hehe
Basis
- XXL multiVits
- Whey Power Supplements
- Caseine (ben ff t merk vergeten)
- BCAA's Power Supplements
- Dextro Juice XXL Nutrition

Extra
- Unleash XXL (is alleen op nu)
- en nu dan dan The One van AN
- verder heb ik altijd wel een potje amino's staan, voor als ik is wegga en misschien niet uitkom met eten ofzo.

nou kep ff gekeken, lekker massa kerel, alleen wel heel strakke onderbroekies hoor, muahahaha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven