Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere DB row's man en zeker lekkere pullups met je 92kiloos.

Voeding zit ook wel snor zo te zien.... geen krachtverlies nu met je vele cardio? of splits je het op?

Dam, Sjaak in dedication-mode. Stevige workouts!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.443
Damn man, je gaat als een beest te keer! Mooie trainingen, zker die benentraining man! respect.
haha dank je :p zelf vind ik het wel meevallen eigenlijk
ook dat vind ik meevallen
Lekkere DB row's man en zeker lekkere pullups met je 92kiloos.

Voeding zit ook wel snor zo te zien.... geen krachtverlies nu met je vele cardio? of splits je het op?
eindelijk iets redelijk zwaar kunnen doen met free weights...hoerige onderrug belemmerd mij om leuke oefening te doen :(

cardio altijd in de ochtend met wat BCAA's ervoor. dan gelijk een shake erna, daarna light carb meal en dan een heavy carb meal voor de KT. Na de KT gewoon dextro erijn knallen - ideaal. vorig jaar dat gekloot met cardio na m'n KT - pff, k*t was dat.
Dam, Sjaak in dedication-mode. Stevige workouts!
nu jij nog ;)

voeding 7-4
tot 18.00 niet op m'n eten gelet. had een congres vandaag van 9.00 tot 17.00 ofzo en ben net een uurtje thuis. gewoon daar meegegeten met de rest. uitgebreid lunchen (erg veel vis naar binnen gewerk) en verder niet zoveel gegeten op wat snacks na. zometeen de avond volbrengen met wat kip en vis - JEEJ :cool: morgen weer knallen :D

Geen eten mee naar het congres? Goed bezig verder zie ik wel!

• #2.445
bruut veel reps weer met die gewichten

je post wo meals vind ik wel een beetje dubbelop :)

• #2.449
Laatst bewerkt:
nee man...had ff behoefte aan een dagje wat losser qua voeding - kan ook geen kwaad verder. m'n discipline is verder toch wel in orde wat dat betreft. het gaat zeker goed man, tnx

Kan me nog een filmpje herinneren van Cutler waarin hij zegt zelfs dagenlang niet op zijn voeding te letten, en vooralop gevoelte eten. 3-4 times per day.

En inderdaad, 350 dagen per jaar dedicated is meer dan genoeg. :D

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

Edit: robke bedoelt waarschijnlijk dat je die whey en die banaan net zo goed meteen met je bcaa's e dextro kan nemen denk ik.... en die havermout gewoon een uurtje later ;)

Maar zo nauw komt dat allemaal niet :P

• #2.451

Kan me nog een filmpje herinneren van Cutler waarin hij zegt zelfs dagenlang niet op zijn voeding te letten, en vooralop gevoelte eten. 3-4 times per day.

En inderdaad, 350 dagen per jaar dedicated is meer dan genoeg. :D

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

Edit: robke bedoelt waarschijnlijk dat je die whey en die banaan net zo goed meteen met je bcaa's e dextro kan nemen denk ik.... en die havermout gewoon een uurtje later ;)

Maar zo nauw komt dat allemaal niet :P
jay = jay...dus dat gaat sowieso niet op voor mij. daarnaast ben ik aan het cutten en als jay op wedstrijdieet zit gaat hij niet dagenlang aankloten. tot slot heb ik één dagje niet om m'n voeding gelet, dus who cares :p

en waar rob op doelt snap ik opzich wel hoor, maar ben benieuwd wat hij erover wilt zeggen. ik vind het namelijk erg relaxed om gelijk na m'n training dextro met bcaa's te nemen (standaard post-workout shizzle). Daarna wil ik gewoon complexe carbs hebben en wat whey erbij, dus daarom die tweede shake - die banaan doe ik af en toe omdat het zo lekker is :cool:

• #2.452
Push

push it to the limit

incline db press
10x18s
10x26s
8x32s
8x40s
8x44s
7x48s
BAM

Push Press
10x40 (MP)
8x60 (MP)
5x80
5x85
5x90
3x95
BAM

Dips
5x+10
5x+20
5x+30
3x+40
18xbw

Incline db flyes superset met db side laterals
15x18s ss 15x14s
10x20s ss 12x16s
11x20s ss 12x16s

pussydowns superset met db front raises
16x73 ss 15x14s
11x82 ss 12x16s

seated calf raise
15x50
12x90
12x120
10x140

BAM - BAM - BAM - knaltraining! :cool: gruwelijke shit vandaag, alles liep lekker. eerste drie oefening heavy en low rep - zoals gebruikelijk en daarna wat assistance voor de afronding, die combi blijft lekker! pushpress techniek wordt ook steeds beter. eerste twee reps met 95 vlogen echt omhoog alsof het niets was - I like! Nu vreten - morgen benen

Heeel sterk man! Meer kan ik niet zeggen...

Wat Rah Rah zegt! Lekker die 48's en kracht in schouders is erg goed nu!

als je echt de focus op push press legt.
zou ik niet tot zover MP doen, maar gewoon setje met stang voor op te warmen

en vanaf dan bij ieder setje push press, is imo fijner en levert een chillere groove

toch geen incline bench? jammer..

• #2.457
Heeel sterk man! Meer kan ik niet zeggen...
tnx man :)
Wat Rah Rah zegt! Lekker die 48's en kracht in schouders is erg goed nu!
het gaat ook goed
als je echt de focus op push press legt.
zou ik niet tot zover MP doen, maar gewoon setje met stang voor op te warmen

en vanaf dan bij ieder setje push press, is imo fijner en levert een chillere groove
tnx voor de tip mike - misschien inderdaad beter gewoon kiezen en focussen
toch geen incline bench? jammer..
was bezet en had geen zin om te wachten - we battlen wel als we er allebei zijn

yeahh buddy! En om toch je ego te strelen (daar doen we t toch voor? ;) ): ****ing dikke presses ouwe incline-db-press-monster!

Erg sterke incline's!

Na zulke presses ook gewoon ff BW+40 dippen :eek:

Zie je morgen aka straks!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven