- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha dank jeDamn man, je gaat als een beest te keer! Mooie trainingen, zker die benentraining man! respect.
zelf vind ik het wel meevallen eigenlijkook dat vind ik meevallen
eindelijk iets redelijk zwaar kunnen doen met free weights...hoerige onderrug belemmerd mij om leuke oefening te doenLekkere DB row's man en zeker lekkere pullups met je 92kiloos.
Voeding zit ook wel snor zo te zien.... geen krachtverlies nu met je vele cardio? of splits je het op?
nu jij nog

morgen weer knallen 
nee man...had ff behoefte aan een dagje wat losser qua voeding - kan ook geen kwaad verder. m'n discipline is verder toch wel in orde wat dat betreft. het gaat zeker goed man, tnxGeen eten mee naar het congres? Goed bezig verder zie ik wel!
En zo is hetnee man...had ff behoefte aan een dagje wat losser qua voeding - kan ook geen kwaad verder. m'n discipline is verder toch wel in orde wat dat betreft. het gaat zeker goed man, tnx
explain? zit gemiddeld 45 minuten tussen die 2 mealsbruut veel reps weer met die gewichten
je post wo meals vind ik wel een beetje dubbelop![]()
nee man...had ff behoefte aan een dagje wat losser qua voeding - kan ook geen kwaad verder. m'n discipline is verder toch wel in orde wat dat betreft. het gaat zeker goed man, tnx

jay = jay...dus dat gaat sowieso niet op voor mij. daarnaast ben ik aan het cutten en als jay op wedstrijdieet zit gaat hij niet dagenlang aankloten. tot slot heb ik één dagje niet om m'n voeding gelet, dus who cares
Kan me nog een filmpje herinneren van Cutler waarin hij zegt zelfs dagenlang niet op zijn voeding te letten, en vooralop gevoelte eten. 3-4 times per day.
En inderdaad, 350 dagen per jaar dedicated is meer dan genoeg.
---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------
Edit: robke bedoelt waarschijnlijk dat je die whey en die banaan net zo goed meteen met je bcaa's e dextro kan nemen denk ik.... en die havermout gewoon een uurtje later
Maar zo nauw komt dat allemaal niet![]()

gruwelijke shit vandaag, alles liep lekker. eerste drie oefening heavy en low rep - zoals gebruikelijk en daarna wat assistance voor de afronding, die combi blijft lekker! pushpress techniek wordt ook steeds beter. eerste twee reps met 95 vlogen echt omhoog alsof het niets was - I like! Nu vreten - morgen benentnx man

het gaat ook goedWat Rah Rah zegt! Lekker die 48's en kracht in schouders is erg goed nu!
tnx voor de tip mike - misschien inderdaad beter gewoon kiezen en focussenals je echt de focus op push press legt.
zou ik niet tot zover MP doen, maar gewoon setje met stang voor op te warmen
en vanaf dan bij ieder setje push press, is imo fijner en levert een chillere groove
was bezet en had geen zin om te wachten - we battlen wel als we er allebei zijn