istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo verlies ik m'n scherpte frankyeahh buddy! En om toch je ego te strelen (daar doen we t toch voor?): ****ing dikke presses ouwe incline-db-press-monster!
(tnx baas)JIP!
doetie ff zettieNa zulke presses ook gewoon ff BW+40 dippen
Zie je morgen aka straks!
tot straks manyooo buddy
BAM!
Nais train Sjaak!

zeker goed nieuws - ik houd me wel in...heb ik met m'n schouder ook gedaan. komt wel goed man - ben verstandiger dan voorheen

ja was echt zo'n fijn gevoelNice! Eindelijk weer rustig aan deadliften.. nu weer langzaam terugbouwen zodat we straks weer wat events kunnen doen...
ik heb ook lopen schreeuwen als een bezetene vandaag haha
ik kijk ernaar uit om weer events te doen man...misschien over een weekje of 2 weer.voor m'n blessure nergens last van en tijdens m'n blessure kon ik niets met die onderrug...dus ja. snel verzurend is wel crap ja.Had je voorheen ook geen rugklachten bij die leg-presses, mijn rug verzuurd daar al bij. Zoals ik al vaker aangaf, snel verzurende onderrug>crappy.
Zodra je weer fatsoenlijk kunt squatten is het tijd voor een meeting, samen legs knalluh?!
dat is net zoiets als een banketbakker vragen om kibbeling te bakken.haha kloptJij zit ook niet echt laag met je volume, mooie training groote![]()
was m'n tweede beentraining deze week, dus ben vandaag voor high rep gegaan - zodra ik weer fatsoenlijk kan squatten zullen de reps omlaag gaan**** you

ik was zo blij als een kind
tot morgen kerel! ik heb m'n stem gespaard 

ik heb ook lopen schreeuwen als een bezetene vandaag haha![]()
Was mooi vandaag Sjaak!
, ga jij me effe ownen met 40kg! netjes gozer.hahahaha

ik voel het ook als een gek man - pffHeerlijke beentraining man! Die RMDL ga je voelen vandaag
En ik dacht dat ik sterk was met mijn dips 8xbw+ 20kg, ga jij me effe ownen met 40kg! netjes gozer.
PS: ik begin vandaag met een push/pull/benen (ook 4 dagen per week, gewoon doortellen)
Wat vind je van me opzet?
Push: 4 sets per exercise
Flatbench
Shoulder Dumbbell Press
Incline Dumbbell
Front Raise
Cable bent overs
Dips
Incline Flyes
Side Raise
Pushdown/overhead extension (supersetted)
Pull: 4 sets per exercise
Pullups
Dumbbell Rows
Pulldown with V-bar
Barbell Row
Barbell Shrugg
Deadlifts
Dumbbell Curl
Scott Barbell Curl
Benen: 5 sets per exercise
Squat
Walking Lunges