XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
explain? zit gemiddeld 45 minuten tussen die 2 meals
training duurt tot 2100:
2100 post-W1
2145 post-W2
2330 laatste meal

sorry voor de late reply ...

Ja, je gaat dus je glycogeen opvullen met die snelle suikers en nadien nogmaals
bijtanken op havermout. En dat eigenlijk zonder dat je je glycogeen hebt leeggetrokken.
Krijg je een beetje een overspill. En ik dacht dat je aan het cutten was toch?

Die dextrose kan je dus ook laten vallen en die BCAA eigenlijk ook ...

BCAA = whey
dextrose = havermout

Kan je imo beter gewoon één van de twee kiezen en dan een maaltijd vervangen door iets caseine achtig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.483
sorry voor de late reply ...

Ja, je gaat dus je glycogeen opvullen met die snelle suikers en nadien nogmaals
bijtanken op havermout. En dat eigenlijk zonder dat je je glycogeen hebt leeggetrokken.
Krijg je een beetje een overspill. En ik dacht dat je aan het cutten was toch?

Die dextrose kan je dus ook laten vallen en die BCAA eigenlijk ook ...

BCAA = whey
dextrose = havermout

Kan je imo beter gewoon één van de twee kiezen en dan een maaltijd vervangen door iets caseine achtig.
ik reageer juist wel lekker op die dextro na m'n training. daarnaast leef ik nog met de veronderstelling dat havermout als complexe carb-bron wordt gebruikt. die banaan is wel overbodig in principe, als we het toch over snelle carbs hebben bij die 2e meal

cutten doe ik wel, maar juist niet zo heftig en met redelijk wat carbs nog. reageer daar veel beter op dan dat geschommel van vorig jaar. nu word ik geleidelijk aan droger terwijl ik zelfs nog wat kracht win en massa ook trouwens - nu zullen we wel weer wetenschappelijke artikelen kunnen worden aangehaald vwb cutten en massabouwen, maar cutten met flink wat carbs werkt bij mij erg, erg goed!

Pull

trainen met koppijn is niet ideaal - gelukkig is de rug bijna 100%

PullUps
8xbw
8xbw
6xbw+10
6xbw+10
6xbw+10
5xbw+15
5xbw+15
10xbw

T-bar rows
10x60
10x80
10x100
10x110
10x120

db rows
10x48s
10x48s
10x48s

reverse seated reverse grip pulldown superset face pulls
10x68 ss 10x68
10x68 ss 10x68
10x68 ss 10x68

ez-bar 21en superset bent over laterals
21x25 ss 12x14s
21x30 ss 12x14s
21x35 ss 12x14s

seated hammer curls (beide armen tegelijk)
10x14s
9x16s
7x18s

was al met al een lekkere training. achterkant schouders nog goed aangepakt ook, alleen biceps uit minder - deze week laatste week push-benen-pull, waarin deze week pull als dubbele training zit. die komt dus nog een keer langs. vanaf volgende week weer UB/LB. na de training lekker in het park gechilled.

Cutten gaat erg goed trouwens. heel geleidelijk aan en dat stelt mij zeer tevreden. Ik eet sowieso 4 carb meals p/d nog, waarvan meestal 2x100 gr rijst, 1x75 gr havermout en 1x100 gr havermout. verder wel clean voedsel en de ochtend cardio erbij werpen z'n vruchten af. frank merkte het gisteren en vandaag ook nog eens op, dus ik loop niet uit m'n nek te lullen :cool: ik ga ook niets extreems doen verder, gewoon op deze manier doorgaan. morgen push!

Laatst bewerkt:
flink volume mate!

Pff die pull-ups!

Idd nice train Sjaak.. flink volume ook op die chins als ik t zo terugzie! En Sjaak is de beachboy met oversized arms aan t worden!

Seuhey, dat gaat lekker met die kracht sjaakmans!

Geleidelijk cutten... aan wat voor weight loss moet ik dan denken per week?

• #2.488
tnx mate
basic shit...we do it, because it works!
Idd nice train Sjaak.. flink volume ook op die chins als ik t zo terugzie! En Sjaak is de beachboy met oversized arms aan t worden!
die opwarm sets had jij niet eens door geloof ik :p beachboy? hahah, je doelt op het doorkomen van m'n abs :p vanaf deze week weer squatten, dus dan gaan m'n benen tenminste weer groeien - dan ben ik geen beachboy meer :coo:
Seuhey, dat gaat lekker met die kracht sjaakmans!

Geleidelijk cutten... aan wat voor weight loss moet ik dan denken per week?
ik weeg amper eigenlijk - af en toe eens, maar meestal op andere tijdstippen. ik zal nu wel op 92 zitten - per week weet ik niet man.

Flinke power nog kerel! Respect voor je pull-ups ;).

Zal m'n volgende UB training ook weer eens facepulls doen. Rear laterals liggen nog al achter bij mij..

nou, als je zo traint, kan die havermout en dextrose natuurlijk ook helemaal geen kwaad :D

• #2.491
Sjaak @ 92kg = nu al bruut!:D

• #2.493
yeah buddy

Presses

sticking to the bench, cause I'm too lazy to walk

Bench Press
10xbb
10x60
8x80
3x100
3x110
3x110
3x115
2x112,5 - 3F

CGBP
5x100
5x100
5x105
5x105
5x110
5x110

Guillotine press
8x70
8x75
5x80 + 3x80 negatieven

shoulder press machine - hammer grip superset pussydowns
15x? ss 12x40
10x? ss 11x40
12x? ss 12x40

Decline BP superset plate side raises
12x60 ss 15x10s
12x60 ss 15x10s
12x60 ss 15x10s

voeding
1. 1 scoop BCAA's
cardio
2. 2 ei - 6 eiwit - 25 gr brinta
3. 130 gr tonijn - 2 rijstewafels - pindakaas
4. 100 gr rijst - 200 gr mager rundergehakt - groente
5. 100 gr rijst - 200 gr runder biefstuk - eetlepel walnoot olie
training - post W dextro - bcaa's
6. 100 gr havermout - 50 gr whey
7. 150 gr pangafilet - 1,5 eetlepel walnoot olie

wat een pomptraining weer Sjaakbeest..very nice! Maar houd Marc's log maar in de gaten.. die jongen is je aan het motiveren op de bench zo te zien :D

• #2.496
Dit was dat filmpje waar ik het over had, kwam niet echt over hoe ik het vertelde ^^

http://youtu.be/idV4X4s9Quw
hahahaha geniaal :p
wat een pomptraining weer Sjaakbeest..very nice! Maar houd Marc's log maar in de gaten.. die jongen is je aan het motiveren op de bench zo te zien :D
alleen aan het einde gepompt man...verder lekker basic shizzle. was wel wat lui en ben daarom maar 3 oefeningen bij de flat bench blijven hangen ;) marc's log gechecked - die gast gaat ook goed hoor! nice.
over een paar weken maar eens toppen op de bench :cool:

Sjakie goed getraind hoor komt zeker door dat hemd van je :P

Voeding ziet er strak uit. Is die rijst ongekookt gewogen?

Wat wel opvalt is dat je cgbp sterker is dan je gewone. Mooi volume gedraaid beest. Komen er binnenkort eens foto's ofzo? :p

• #2.499
Sjakie goed getraind hoor komt zeker door dat hemd van je :P
Klopt, komt door dat hemd van me
Voeding ziet er strak uit. Is die rijst ongekookt gewogen?

Wat wel opvalt is dat je cgbp sterker is dan je gewone. Mooi volume gedraaid beest. Komen er binnenkort eens foto's ofzo? :p
alles is onbereid gewogen

m'n CGBP is inderdaad sterker en dat heb ik te danken aan m'n triceps, die zijn gewoon sterk :p foto's in mei denk ik...dan sta ik op 10%, dus een mooi moment :)

woon je ook in zuilen? kipfilet in de actie bij de boni 4.49 per kilo

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven