Fanatic Daan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tnx man!
hahaha nee man - uitgaan van 20 kg plates en een 20 kg barbellGoeie Rows sjaak, 50kg plates srs? Zo ja snap ik waarom je 2 plates bedoelt, ik dacht 2 plates p.kant maar 2 plates in totaliteit is het dan met 50kg plates.
Als je me morgen spot in Essen, roep je maar evenOf andersom, met wie ga je?

Je bent er bijna volgens mij! Wel grappige manier van doelen stellen btw!niet bijzonder voor mijn doen nee...
verschil tussen DL en SQ is altijd al vrij groot geweest, maar mijn doel is dan ook om m'n squat richting m'n DL te krijgen.
m'n doelen zijn ook vrij simpel:
2 plate MP
3 plate BP
4 plate SQ
5 plate DL
schema is een combi van BB en PL. afwijking is mogelijk bij LB-2, omdat ik af en toe events zal trainen bij RPB
en tnx voor het compliment "je bent op je buffst ooit"
tnx ouwe intensity baas!
heerlijk, ik houd van cut
dank je daan
dat zullen we volgende week dan wel zienDeloaden hoort er bij. En het leuke is dat je volgende week er weer harder dan voorheen er in kan knallen
.

beestig is het altijdMooi schema wederom Sjaak!!Gaat weer beestig worden!
jep
ga je gang!Had nog niet eens gezien dat je nieuw schema had gepost. Ziet er goed uit. Ga 'm maar even opslaan, wie weet heb ik er nog wat aan.
was een toffe en motiverende training. jammer dat ik je 3x5 niet heb gezien frank. ik was wederom erg blij met wat ik kon bewerkstelligen. nog een maandje en dan zit ik op m'n oude niveau...nog twee maandjes en ik ben m'n oude niveau ruimschoots gepasseerd
morgen UB - deload en wat cardio