istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lui is niet altijd slecht

lui is niet altijd slecht
cardio woensdag
1. 50 gr whey - 1 banaan - 60 gr havermout
2. 100 gr rijst - 200 gr tonijn - 100 gr snijbonen - eetlepel walnootolie
3. 100 gr rijst - 100 gr panga - 60 gr tonijn - 100 gr snijbonen - eetlepel walnoot olie
4. 100 gr rijst - 200 gr panga - 100 gr snijbonen - eetlepel walnootolie
1 scoop bcaa's - 45 min cardio
5. 3 ei - 3 eiwit - halve komkommer
6. 200 gr panga - 1,5 eetlepel walnootolie
.1. 50 gr whey - 1 banaan - 60 gr havermout
2. 100 gr rijst - 200 gr tonijn - 100 gr snijbonen - eetlepel walnootolie
3. 100 gr rijst - 100 gr panga - 60 gr tonijn - 100 gr snijbonen - eetlepel walnoot olie
4. 100 gr rijst - 200 gr panga - 100 gr snijbonen - eetlepel walnootolie
1 scoop bcaa's - 45 min cardio
5. 3 ei - 3 eiwit - halve komkommer
6. 200 gr panga - 1,5 eetlepel walnootolie

tnx man, ja precies - is niets mis meehaha goede borst training, doe het zelf ook wel is hoor....gewoon 20/25 sets op de bank, ben je snel klaar en je hoeft niet te verkassen.

ja lekker heh hahahahahaha wat een berg voer zeg sjaak.. en lekker gevarieerd ook![]()
ik wist dat jij het wel zou waarderen, vooral die afwisseling (was een werkdag, **** it) 
aaaah, daar doelde je op!

ik snap dat niet
heb eigenlijk geen idee om eerlijk te zijn, maar has ergens eens gelezen dat het vergelijkbaar was met lijnzaadolie en dat soort shit. maar voor lijnzaad moet ik de stad en walnootolie koop ik op 20meter lopen van m'n huisSjaak is dedicated to his nutrition
Bevat walnootolie veel omega-3?

strong tri'svage fail op je bench gezien je toch kan reppen op 110 CGBP

niet bijzonder voor mijn doen nee...En dat noem je geen bijzondere gewichten. Ik zie toch voornamelijk 3-cijferige aantallen duseuhh!
verschil tussen DL en SQ is altijd al vrij groot geweest, maar mijn doel is dan ook om m'n squat richting m'n DL te krijgen.Mooi begin weer op je squats, DL's gelijk al een tandje hoger t.o.v je squats.
![]()
tnx man en inderdaad, echt een machtig gevoelDat is nice grote sjaak! Ik weet wat je voelde, die euforie had ik ook van de week na 5 weken geen benen te kunnen trainen. Klasse training btw
hahahaha - ik weet waar je op doelt

ik voel het zekers maat! wat denk jij als kenner (van de sport en van mij) van de doelstellingen? beetje realistisch?haha very nice man sjaakmans !! Eindelijk weer decent weight squats! Dat ga je morgen voelen.
Ennuhh, die cryptische sms begreep ik niet.. zat nog vol in work-mode
50kg platesHoewel je het niet aan mij vraagt, lijken me je doelen zeker realistisch!
Voor jou en immers ook mezelf op termijn, hoewel me DL wel wat werk kan gebruiken, je weet de reden (haat liefde). Nu alleen de vraag, plates van 20 of 25kg of toch maar die 10kg plates haha
vandaag tot de conclusie gekomen dat ik verreweg op m'n buffst ooit ben
toch leuk om even te vermelden. verder merk ik dat m'n UB behoefte heeft aan wat rust. komt mooi uit, want volgende week begin ik weer met UB/LB. volgende week dus actieve UB-deload, terwijl ik rustig ga opbouwen met m'n LB trainingen. ik sluit af met: HoppaThee!