Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
sinds ik ben gaan squatten (drie maanden geleden) zitten m'n boxershorts wel wat strakker ja :P

whaha, sjah, je krijgt er ook een gespierde reet van he? Jouw squat is anders ook nie verkeerd hoor, trapt er lekker volume in ook, beuken, brede!!!

• Topic Starter Topic Starter
de training van gisteren (dinsdag), 1715-1830

Pull

(eerst algemene warmingup)

DeadLift
6x70
5x100
2x130
1x150
1x160
3x170 PR!!!
3x5x120
expres de opbouw iets aangepast, want ik wilde die 170 wel is van de grond krijgen :D ik voelde ook dat er nog meer in zit...dus wie weet volgende week 180 :cool:

BOR
6x70
6x80
3x5x90

PullUps
2x6xbw
2x7xbw
6xbw
zwaar zeg, pff

Seated Cable Rows
8x50
6x80
3x6x100

BB Shrugs
10x70
8x110
3x6x140

BB Curls
8x35
6x45
3x6x55

Straigt arm pulldowns
4x10x40
had ik nog ff zin in :P

extra: ging gewoon lekker. die PR was uiteraard hoogtepunt van de training :cool:
voeding: geen bijzonderheden
supps: ik kan niet zeggen dat ik direct iets merk van The One, maar heb ook geen idee wat normaal is. Wel woog ik vanmorgen 93 kilo...kan toeval zijn, dus morgen nog eens wegen :P

vandaag rustdag! morgen (donderdag) is het tijd voor Benen!

gruwelijk ouwe!!!! dikke PR daar met die deadlift.. neem je schema over, draai de bend over rows en de pull ups alleen om :P

gruwelijk ouwe!!!! dikke PR daar met die deadlift.. neem je schema over, draai de bend over rows en de pull ups alleen om :P

tnx maatje! jammer dat je d'r niet bij was gisteren...was harde training. poten helemaal kapot van binnen hehe, pull is een aanslag op je eelt. maarja liever dikke eelt laag dan met die rode p*ssy-lapjes ;)

Als je 3 keer die 170 kan, moet die 1 keer 180 ook kunnen imo.

Sterke training kerel !

Als pwo af en toe een beetje arginine nemen, werkt perfect met the one..Enjoy zou ik zeggen :)

Als je 3 keer die 170 kan, moet die 1 keer 180 ook kunnen imo.

Sterke training kerel !

ja dat idee had ik dus ook rob. maar omdat ik nu m'n aim had op die 170 heb ik daaraan heen gebouwd, toen ik hem eenmaal van de grond trok wilde ik gewoon doorbeuken. volgende week ga ik een poging wagen op 180 :D

tnx!

Als pwo af en toe een beetje arginine nemen, werkt perfect met the one..Enjoy zou ik zeggen :)

zal ik is proberen man, dank!

super man - goeie dealdifts + de rows 3 * 5 * 90 is niet niks -ga zo door man

teering zieke deadlift man!

3x170 deadlift is heel netjes kerel:D Weer PR van mij weggekaapt:D

en 3x5x100 is wel echt wel 1x120 waard!

Ondanks dat je gvd:( al mijn PR's wegkaapt, net zoals mckip dat doet laatste tijd..

Heel goed bezig kerel:)

super man - goeie dealdifts + de rows 3 * 5 * 90 is niet niks -ga zo door man

dank je man! 5x90 was ook niet niks en wel veel :) ik ga zeker zo door!

:D

3x170 deadlift is heel netjes kerel:D Weer PR van mij weggekaapt:D

en 3x5x100 is wel echt wel 1x120 waard!

Ondanks dat je gvd:( al mijn PR's wegkaapt, net zoals mckip dat doet laatste tijd..

Heel goed bezig kerel:)

kerel :P
sorry man, ik probeer langzaam aan al je pr's te verpulveren. Rob zei het eerder al, 3x170 = 1x180 volgende week dus! je hebt wel gelijk over die BP man, maar stiekem vind ik het ook wel lekker om even op 100 te blijven en reps langzaam te laten stijgen. misschien volgende week ff toppen om jou te pesten ;)

Goeie training weer man :thumb:

Succes met de beentjes morgen.... ! Blijven altijd lekker om kapot te maken.

Wilde de 170 halen, haha... Uitslover! Heerlijk!!! :D

Sjaak was nieuwsgierig wat je precies aan het gebruiken bent. Je zit gewoon aan de roids kerel-->
Het antwoord is inderdaad ja dit is een pro-hormoon. Even in de dikke van dale opgezocht::D

pro-hor.mo.nen ~, bv [2000], stoffen die in productie van echte hormonen zitten. Wat meestal schadelijker, duurder en minder effectief zijn dan gebruik van echte hormonen (eig). Waar verder ook weinig effecten, onderzoek en resultaten over bekend zijn. Oftewel u wordt gewoon keihard genaaid.

zie ook: "rommel", "afval", "troep".

[Link niet meer beschikbaar]

Citaat:
Origineel gepost door Moj0 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
ben benieuwD! ga ik volgen suc6
en toch denk ik dat een winny only kuur beter is dan the one!

17 gealkileerd spul--> 17 AA is een bepaalde koppeling van atomen,waardoor het moeilijk wordt voor je lever om ze af te breken. Hierdoor kan na een tijd leverproblemen door cirose ontstaan,waardoor je uiteindelijk littekenweefsel op je lever vormt met alle nare bijwerkingen vandien.

Dus met andere woorden Mojo heeft 100% gelijk. Als je het doet Sjaak kan je beter voor het echte werk gaan is net zo schadelijk maar veel effectiever. Niet om te b**chen maar om je te wijzen op waar je mee bezig bent en wat je gebruikt.

Vriendelijk groetend,

Mossad

Goeie training weer man :thumb:

Succes met de beentjes morgen.... ! Blijven altijd lekker om kapot te maken.

hehe tnx man! vandaag beentjes idd, ik denk dat ik niet ga toppen, maar rep-pen

Wilde de 170 halen, haha... Uitslover! Heerlijk!!! :D

:cool:

Sjaak was nieuwsgierig wat je precies aan het gebruiken bent. Je zit gewoon aan de roids kerel-->
Het antwoord is inderdaad ja dit is een pro-hormoon. Even in de dikke van dale opgezocht::D

pro-hor.mo.nen ~, bv [2000], stoffen die in productie van echte hormonen zitten. Wat meestal schadelijker, duurder en minder effectief zijn dan gebruik van echte hormonen (eig). Waar verder ook weinig effecten, onderzoek en resultaten over bekend zijn. Oftewel u wordt gewoon keihard genaaid.

zie ook: "rommel", "afval", "troep".

[Link niet meer beschikbaar]

Citaat:
Origineel gepost door Moj0 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
ben benieuwD! ga ik volgen suc6
en toch denk ik dat een winny only kuur beter is dan the one!

17 gealkileerd spul--> 17 AA is een bepaalde koppeling van atomen,waardoor het moeilijk wordt voor je lever om ze af te breken. Hierdoor kan na een tijd leverproblemen door cirose ontstaan,waardoor je uiteindelijk littekenweefsel op je lever vormt met alle nare bijwerkingen vandien.

Dus met andere woorden Mojo heeft 100% gelijk. Als je het doet Sjaak kan je beter voor het echte werk gaan is net zo schadelijk maar veel effectiever. Niet om te b**chen maar om je te wijzen op waar je mee bezig bent en wat je gebruikt.

Vriendelijk groetend,

Mossad

haha, Van Dale erbij :P ik ben mij opzich wel bewust van deze zaken Mossad. Uiteraard risico's, maar wat is zonder risico's? Opzich snap ik wat je zegt, doe het dan goed...maar deze keus heb ik gemaakt en nu ga ik gewoon volle 100% knallen met die shit erbij. ik zie wel wat ik eruit haal. op dit moment loopt het lekker. na The One zal ik gewoon puur natuur doortrainen tot na de zomer en daarna zien we wel verder.

tnx voor je comment!

vanmorgen stond ik op de weegschaal...ik snap er geen k*t van, maar ik woog 94. gisteren 93 leek mij een toevalstreffer, maar de 94 van vandaag....aankomende twee dagen even niet wegen en daarna opnieuw :P

vandaag staat er een benentraining op het programma. ik denk erover niet te toppen qua gewicht, maar op reps te hangen (met Squats). we shall see!

nu ga ik t land in, gegroet beesten

na een ****ing drukke dag gisteren heb ik ook nog heerlijk getraind (donderdag)...1730-1900

Benen

Squat
10x50
8x70
4x90
3x3x100
3x15x60
AUWWWWWW....die zwaardere sets ging lekker. voorlopig wil ik toch niet voor een PR gaan, maar proberen de 100 echt onder controle krijgen (op aanraden van Mossad) Die 3x15x60 deden zeer aan de beentjes en hadden invloed op de rest van de training.

Front Squat
4x8x50
na die squat sessie zat er niet meer in. wel een goed gevoel in de quads, kwam puur uit m'n benen

(outdoor) walking Lunges
20 stappenx25
3x20 stappenx30
herhaling zijn een b*ch, maar ze werken wel :D

Leg Curls
2x20x30
3x15x50
voelde heel goed

Standing (smith) Calf Raises
15x120
12x200
2x10x220
burn baby :cool:

calf press (in horizontal leg press)
7x15x75 (30s rust)

leg raise en crunches, beide 4 sets max

extra: top training gewoon. alles goed gecontroleerd uitgevoerd. Voor t eerst op m'n sokken gesquat trouwens, was wel lekker stabiel. Verder gewoon pijnlijke beentraiing en buik was ook wel weer is lekker.
voeding: eten is lekker :D
supps: weinig sides van The One...heeeel klein beetje Acne, terwijl ik toch erg gevoelig ben voor Acne. Verder heb ik t wel de hele dag heet. De weegschaal liegt niet zoals ik eerder aangaf...
Zonder pre-workout lukt het prima trouwens, want heb een goede focus.

vandaag (vrijdag) Push :D

Brutaal getraind! Zeker wel dikke squat sessie hoor! 3*15*60 :O

netjes sjakie , je poten goed afgebeuld - gewicht is niet zo belangrijk , dat komt wel , de uitvoering moet goed zijn - 3 * 15 * 60 is zware shit - ga maar eens 45 * 60 squatten , dus respect man -goeie oef voor de rest - heb je ooit wel eens de walking lunges van ronnie coleman gezien - nee - gelijk doen - is mooi om te zien

sjezus Sjaak, zure squat

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven