Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dank je dank je en dat op een toch niet zo lekkere dagSterk man nog even 110 cgbp na al die presses al. Na hoeveel oefeningen merk je dat je echt zwakker begint te worden? (Zou je ook even mijn ub/lb in mijn logje willen checkenHet is beetje afgekeken van jou, maar toch enkele aanpassingen gedaan)

?haha geen dank manHaha, bedankt voor het lange antwoord. Ja, bij mij is het ook zo dat mijn eerste oefening goed gaat, maar vanaf dan gaat het bergafwaarts. Als ik terug naar split overga of push, pull, benen ofzo ga volgen ook eens spelen met intensiteit. Toch niet van plan om je logje te verplaatsten naar het powerliftinghok hé?

resultaat van 1e keer Stones:
linkerarm:
![]()
rechterarm
![]()
. Geen schrammen op je onderarmen?
.
ooh yeah!
haha - mooie anekdoteHoort erbij. Geen schrammen op je onderarmen?
Was gisteren bij m'n fysio en die vroeg of ik gevochten had, haha. Had namelijk schrammen op mijn onderarmen en blauwe plekken op biceps van de stones, gescheurd vel en eelt bij de handen van deadlift en hand over hand, en de zo goed als permanente rode streep op m'n rug die aangeeft waar de stang ligt bij het squatten.
onderarmen zijn gespaard gebleven trouwensp*ssy

dank je frank! had wel wat last van het log werk van zaterdag...moet nog wennen aan de totale intensiteitMooi gepressed Sjaak! Veel plezier vandaag met je B-day
yeah buddy
oohja en m'n onderrug was een beetje ****ed up na zaterdag, misschien had ik die yoke toch moeten laten staan
Je techniek is echt met grote stappen vooruitgegaan vergeleken met toen ik je vorig jaar voor t eerst zag squatten!ik wist helemaal niet dat jij ging trainen manzo te lezen ga je morgen trainen! Zin om het te combineren?? Kunnen we elkaar weer spotten/motiveren
En die 100 kg squats waren echt heel smooth, zelfs je laatste set waren bijna speed squats. Die 105 begint al een beetje op een werkset te lijkenJe techniek is echt met grote stappen vooruitgegaan vergeleken met toen ik je vorig jaar voor t eerst zag squatten!
uurtje of half 2 - 2 uur?nice!
push op t programma?Ja jonguh, dik druk dan
j/k, push op t programma hier![]()

tnx baas!dikke training sjaak! voor de training nog klachten over je onderrug, wat 2 scheppen NOXplode al niet kan doenzeer explosief op de squats, fronts ook. deze lijn doorzetten als je goed gaat herstellen van deze sessie. Going strong
![]()