MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sterk man nog even 110 cgbp na al die presses al. Na hoeveel oefeningen merk je dat je echt zwakker begint te worden? (Zou je ook even mijn ub/lb in mijn logje willen checken :p Het is beetje afgekeken van jou, maar toch enkele aanpassingen gedaan)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.582
Sterk man nog even 110 cgbp na al die presses al. Na hoeveel oefeningen merk je dat je echt zwakker begint te worden? (Zou je ook even mijn ub/lb in mijn logje willen checken :p Het is beetje afgekeken van jou, maar toch enkele aanpassingen gedaan)
dank je dank je en dat op een toch niet zo lekkere dag :p

ik heb even na zitten te denken over je vraag...niet omdat ik het antwoord niet weet, maar meer hoe ik mij daarin ontwikkelt heb het laatste jaar. De belangrijkste oefeningen zijn voor mij altijd de eerste 3 van de training - de rest is assistance. Sinds ik niet meer puur bb gericht train (dus eigenlijk sinds ik met frank train) merk ik dat ik minder snel verzwak tijdens m'n training. dit is uiteraard een gevolg van volume verschil nu, maar ik kan nu over het algemeen toch wel 3 oefeningen heavy uitvoeren. toen ik puur bb gericht trainde was het meestal na 1 oefening al op :p

dit komt ook door de opbouw hoor, zoals je in mijn trainingen vaak zult zien gaan de reps elke oefening iets omhoog. daarnaast moet je gewoon blijven pushen - voorheen zou ik het onnozel vinden om te beginnen met een MP of PP voor het bankdrukken, maar het maakt nu eigenlijk niet zoveel uit. je lichaam moet zich leren instellen op jouw intensiteit. pff, dit wordt een té lang verhaal

Haha, bedankt voor het lange antwoord. Ja, bij mij is het ook zo dat mijn eerste oefening goed gaat, maar vanaf dan gaat het bergafwaarts. Als ik terug naar split overga of push, pull, benen ofzo ga volgen ook eens spelen met intensiteit. Toch niet van plan om je logje te verplaatsten naar het powerliftinghok hé :D?

• #2.584
Haha, bedankt voor het lange antwoord. Ja, bij mij is het ook zo dat mijn eerste oefening goed gaat, maar vanaf dan gaat het bergafwaarts. Als ik terug naar split overga of push, pull, benen ofzo ga volgen ook eens spelen met intensiteit. Toch niet van plan om je logje te verplaatsten naar het powerliftinghok hé :D?
haha geen dank man :p
push it to the limit...het is een cliche, maar daarom geen bullshit - gewoon keihard blijven pushen en er niet bij voorbaat vanuit gaan dat je na één oefening leeg bent. logje wordt niet verplaatst want ik wil in december een wedstrijd draaien :cool:

• #2.585
resultaat van 1e keer Stones:
linkerarm:
a5rmp.jpg

rechterarm
2j3k5qv.jpg

resultaat van 1e keer Stones:
linkerarm:
a5rmp.jpg

rechterarm
2j3k5qv.jpg

Hoort erbij ;). Geen schrammen op je onderarmen?

Was gisteren bij m'n fysio en die vroeg of ik gevochten had, haha. Had namelijk schrammen op mijn onderarmen en blauwe plekken op biceps van de stones, gescheurd vel en eelt bij de handen van deadlift en hand over hand, en de zo goed als permanente rode streep op m'n rug die aangeeft waar de stang ligt bij het squatten :P.

Battlescars!

:D Kom ik aan met mn litteken van lasergamen :roflol:

Mooi gepressed Sjaak! Veel plezier vandaag met je B-day

Nice battle scars Sjaak!:D

• #2.592
ooh yeah!
Hoort erbij ;). Geen schrammen op je onderarmen?

Was gisteren bij m'n fysio en die vroeg of ik gevochten had, haha. Had namelijk schrammen op mijn onderarmen en blauwe plekken op biceps van de stones, gescheurd vel en eelt bij de handen van deadlift en hand over hand, en de zo goed als permanente rode streep op m'n rug die aangeeft waar de stang ligt bij het squatten :P.
haha - mooie anekdote :p onderarmen zijn gespaard gebleven trouwens
:D Kom ik aan met mn litteken van lasergamen :roflol:
p*ssy ;)
Een brandwond van die sterke lasers zeker.. :roflol:

Mooi gepressed Sjaak! Veel plezier vandaag met je B-day
dank je frank! had wel wat last van het log werk van zaterdag...moet nog wennen aan de totale intensiteit
yeah buddy

donderdag
cardio
vanmorgen weer 30 minuutjes op lege maag, prima shizzle. redelijk gegeten en straks naar de gym voor LB-1...ik twijfel nog om een complete LB dag te pakken of alleen LB-squats, want als ik zondag niet al te vroeg naar Soest ga kan ik nog een lichte LB-Deadlift training pakken. sowieso beetje bagger week door verjaardag, Koninginnenacht en Koninginnedag - hoort erbij :p oohja en m'n onderrug was een beetje ****ed up na zaterdag, misschien had ik die yoke toch moeten laten staan

• #2.593
LB-Squat

dit is de comeback, comeback...sjaak is de naam die je voor de 'punt com' zet

Squats
no belt
10x50
6x70
5x90
5x100
5x100
5x100
5x100
5x105
het plan was 5x5x100 voor vandaag, maar het ging eigenlijk allemaal wel prima...dus toen kwam frank aan met 'aaah joh, doe nou gewoon 105 man' dus oke, no problemo. volgende week 5x5x105 - langzaamaan terug klimmen naar oude niveau

Front Squat
met belt
5x60
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80
ook maar 5x5 gedaan. hier nog zoekende naar een logische opbouw als 2e oefening. misschien 4x6 of 4x8 ofzo. kenners met input?

Hack Squat - in Shrug machine
10x120
8x160
4x200
12x120
volgende keer gewoon rond de 8 of 10 reps blijven - is en blijft assistance.

Hanging Leg Raise
25x
25x
25x

lekkere training. kapot gezweet vandaag. goed gemotiveerd door frenkster en kees - tnx boys! ondanks m'n lange onderrug blessure voel ik nu gewoon steeds beter m'n squat techniek aan. die 5x5 ga ik lekker doorbouwen en dan komt die massa op m'n benen wel weer terug. nu is het tijd voor een dikke avond shake met flink wat havermout - Yeah Buddy! morgen Pull

zo te lezen ga je morgen trainen! Zin om het te combineren?? Kunnen we elkaar weer spotten/motiveren :)

En die 100 kg squats waren echt heel smooth, zelfs je laatste set waren bijna speed squats. Die 105 begint al een beetje op een werkset te lijken ;) Je techniek is echt met grote stappen vooruitgegaan vergeleken met toen ik je vorig jaar voor t eerst zag squatten!

• #2.595
zo te lezen ga je morgen trainen! Zin om het te combineren?? Kunnen we elkaar weer spotten/motiveren :)

En die 100 kg squats waren echt heel smooth, zelfs je laatste set waren bijna speed squats. Die 105 begint al een beetje op een werkset te lijken ;) Je techniek is echt met grote stappen vooruitgegaan vergeleken met toen ik je vorig jaar voor t eerst zag squatten!
ik wist helemaal niet dat jij ging trainen man :p uurtje of half 2 - 2 uur?

en ik dank jou voor je eigen comment man, mijn squat techniek is toch wel jouw meesterwerk geweest.

Half 2 is prima! cu then

Ja jonguh, dik druk dan :mad:

j/k, push op t programma hier ;)

• #2.598
dikke training sjaak! voor de training nog klachten over je onderrug, wat 2 scheppen NOXplode al niet kan doen :P zeer explosief op de squats, fronts ook. deze lijn doorzetten als je goed gaat herstellen van deze sessie. Going strong :D

• #2.600
dikke training sjaak! voor de training nog klachten over je onderrug, wat 2 scheppen NOXplode al niet kan doen :P zeer explosief op de squats, fronts ook. deze lijn doorzetten als je goed gaat herstellen van deze sessie. Going strong :D
tnx baas!

UB-Pull

BOR
10x60
10x80
10x100
6x110
6x120 - straps
6x120 - straps
8x120 - straps
12x100
ik baalde wel van die straps, want door de kromming van de stang draaide hij na 1 rep pardoes uit m'n klauwen. volgende keer ff goede stang zoeken en weer zonder straps

T-bar
10x80
10x100
10x120
8x130
best prima allemaal :cool:

Upright Rows
10x40
8x50
8x50
wilde eigenlijk shrugs doen, maar had geen zin om met al die schijven te gaan slepen, dus heb deze oefening weer eens uit de kast gehaald. was niet echt een succes - volgende keer luiheid opzij en gewoon shrugs :p

Straight arm rope pulldown
10x54
10x59
10x64
en toen knapte m'n shirt zo'n beetje

EZ-bar curls
12x30
10x40
8x50

Hammer Curls
10x20s
8x24s

tevreden

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven