Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou...nou...nou, niet overdrijven ouwehele dikke training ouwe buffel, kan niet anders zeggen. wat 2 avonden kapot zuipen, amper slapen, vrouwen nken en slecht eten al niet toe kan leidennice!
ik spreek je niet tegen, maar dit is wel een hele banale beschrijving 
I guess your intention is positive
no thanks gijs - volgende keer zijn we d'r uiteraard weer bij! tnxThanks voor de support nog en dikke training Kevin.
deze keer was het wel werken voor de reps, maar de core-spanning hielp mij er doorheen. volgende week 5x5x107,5
m'n rug houdt dit allemaal prima en ik voel me sterker worden. over een paar weken 5x5x110 beltless en 4x8x80 Front SQ en ik ben m'n oude niveau voorbij. let the gains begin!valt mee...er komt een tijd dat m'n LB in verhouding is met m'n UB
tnx man
moet bruter!

helaas niet dus, maar dat weet je ondertussen alwaarschijnlijk had je t al gezegd, maar ga je zaterdag mee events doen @ de new RPB location? (squats/deads is ook possible)
dank je man - was wel pijnlijk ja

zit in een goede periode qua progressie, dus hoop deze lijn echt door te kunnen zetten!
komt wel - paar weekjes op deze manier doorknallen

komt goed man - heb er nu alweer zin in! net weer sjaak's bulkburger gemaakt
275 gr gehakt in 1 burger 
foto komt wel binnenkort en tnx natuurlijk!
nou...ik kan je vertellen - een heel stuk zwaarderHey Sjaak, hoeveel zwaarder is paused eigenlijk? Dikke curls![]()
superdudes doen geen db curls met 28 kilo dbs 
naja...sick, sick...zo sick vond ik het zelf niet, maar ik ben wel tevreden - tnx man!Dude! 3x3x105kg paused bench is sick Sjaak! Je blijft echt ziek sterk door je hele traing![]()
klopt ookNou, aan je trainingen en voeding te zien moet je haast wel fysisch ook vooruit zijn gegaan![]()

Leuk dat je d'r was kerel!