Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je ook geen maat S meer dragen sjaak
Goeie row's maat, btw ik heb vakantie nu misschien dat ik 1 dag eens naar het Noorden kom, moet ik even checken![]()

EHV de gekste, JWZ du gramma boii...http://www.engelsebulldoggen.com/images/Smileys/default/smiley_tooth.gif
Waar woon jij dan als Utrecht 'het noorden' is![]()
you saw it

dude - ik draag standaard XLMoet je ook geen maat S meer dragen sjaak
Goeie row's maat, btw ik heb vakantie nu misschien dat ik 1 dag eens naar het Noorden kom, moet ik even checken![]()
dat is m'n minimum. kom langs wanneer je wilt - zie PMhttp://www.engelsebulldoggen.com/images/Smileys/default/smiley_tooth.gif
Waar woon jij dan als Utrecht 'het noorden' is![]()
ik heb zoveel pijn, zoveel stress....EHV de gekste, JWZ du gramma boii...
In het zuiden van Zuid-Limburg woon ik
tnx voor de inbreng G! En ga nu potverdomme slapen, want je moet morgen knallen! (en ik ben d'r natuurlijk weer bij)

haha, dank je maat! het ging gewoon echt gruwelijk vandaag. ik heb ook nog een aardappelschilmesje van jou geloof ikhoolly shit! Wat ging jij als een trein.. die cg bp was damn sexy!
btw. m'n eetlepel zit nog bij je in de tas!![]()

aankomende maanden ga ik mij beter focussen op minder elementen en dat betekend dus ook eerder uit m'n nest zoals nuLekker op tijd drbij vandaag Sjaak, dikke pressshit. Lol @ de lepel btw![]()
gestructureerder plannen en dat soort shittnx
tnx man! had gewoon een topdagSterke MP's man! En dan daarna ook nog eens PR op CGBP, ziek.

klopt mark - al is de progressie vooral op m'n UB (presses) vanwege slepende onderrug blessure. maar nu ga ik m'n LB onder handen nemen, dus ook dat komt goed.Echt ziek veel progressie gemaakt. Ga je binnenkort ook deelnemen aan strongman wedstrijden?
aankomende maanden ga ik mij beter focussen op minder elementen en dat betekend dus ook eerder uit m'n nest zoals nugestructureerder plannen en dat soort shit

Dit zijn toch de mooie logupdates. Herinner me nog dat iemand een keer postte dat ie een plate van 20 op zn pak choco had laten donderen in de gym 
chocomelk phaggotsGoede zaak, wel taai
Dit zijn toch de mooie logupdates. Herinner me nog dat iemand een keer postte dat ie een plate van 20 op zn pak choco had laten donderen in de gym
![]()

je zult het wel zien kerel, triceps zijn mij goed gezindPff, die triceps moeten ook hard gaan, 3PR's op press movements!

hahaha, dat is balenDit zijn toch de mooie logupdates. Herinner me nog dat iemand een keer postte dat ie een plate van 20 op zn pak choco had laten donderen in de gym
![]()
tnx man, nu m'n quads nog
hatorade