MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
god damn beefcake !

Moet je ook geen maat S meer dragen sjaak:trollface:
Goeie row's maat, btw ik heb vakantie nu misschien dat ik 1 dag eens naar het Noorden kom, moet ik even checken;)

wel ff je baard scheren man! :cool:

smiley_tooth.gif

Goeie row's maat, btw ik heb vakantie nu misschien dat ik 1 dag eens naar het Noorden kom, moet ik even checken;)

Waar woon jij dan als Utrecht 'het noorden' is :p

4x8 na Sq met de fr sq

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.606
you saw it :p
dude - ik draag standaard XL :p dat is m'n minimum. kom langs wanneer je wilt - zie PM

EHV de gekste, JWZ du gramma boii...
In het zuiden van Zuid-Limburg woon ik
ik heb zoveel pijn, zoveel stress....
tnx voor de inbreng G! En ga nu potverdomme slapen, want je moet morgen knallen! (en ik ben d'r natuurlijk weer bij) :p

• #2.607
UB-1

beat this mother****ers!

MP
no belt
10xbb
8x50
6x70
5x75
5x75
5x75 (3x5x75 = PR)

BOR
no belt - no straps
8x60
8x90
8x100
10x110

CGBP
8x80
6x100
7x110 PR
6x115 PR

seated cable rows
10x91
10xfullstack
10xfullstack+10

Dips
8xbw+10
11xbw+20 PR
8xbw+30 PR

db side laterals
15x16s
12x18s
schouders op ontploffen

wat een bizarre training ineens. had echt een topdag - goede groove in combi met goede kracht vandaag. hier en daar wat kleine tips van frank die mij ineens 2 a 3 reps extra lieten maken bij bench en dips - nice!!!

voeding vandaag
1. 50 gr whey - 75 gr havermout
2. 3 ei - 3 eiwit - 2 boterhammen
3. 50 gr whey - 75 gr havermout
4. 200 gr magere steak - 2 rijstewafels - pindakaas
5. 200 gr sjaak's bulkburger* - 200 gr aardappels - 200 gr broccoli
6. 200 gr pangafilet - 1,5 eetlepel walnoot olie

* sjaak bulk-burger: 200 gr gehakt - 1 ei - paneermeel - mosterd - ui - peper - zout --> allemaal bij elkaar donderen, goed kneden...daarna platte burger van maken. 3 minuutjes per kant aan bakken en daarna een minuutje of 10 in de oven. laatste 2 minuten een plak cheddar kaas erop en bunkeren!

Laatst bewerkt:
hoolly shit! Wat ging jij als een trein.. die cg bp was damn sexy! :D

btw. m'n eetlepel zit nog bij je in de tas! ;)

Lekker op tijd drbij vandaag Sjaak, dikke pressshit. Lol @ de lepel btw :p

Dikke training sjaak! :D

Sterke MP's man! En dan daarna ook nog eens PR op CGBP, ziek.

• #2.612
hoolly shit! Wat ging jij als een trein.. die cg bp was damn sexy! :D

btw. m'n eetlepel zit nog bij je in de tas! ;)
haha, dank je maat! het ging gewoon echt gruwelijk vandaag. ik heb ook nog een aardappelschilmesje van jou geloof ik :p

en die ****ing kip lag door m'n hele koeltas heen :mad:
Lekker op tijd drbij vandaag Sjaak, dikke pressshit. Lol @ de lepel btw :p
aankomende maanden ga ik mij beter focussen op minder elementen en dat betekend dus ook eerder uit m'n nest zoals nu :p gestructureerder plannen en dat soort shit
tnx

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Sterke MP's man! En dan daarna ook nog eens PR op CGBP, ziek.
tnx man! had gewoon een topdag :D

Echt ziek veel progressie gemaakt. Ga je binnenkort ook deelnemen aan strongman wedstrijden?

• #2.614
Echt ziek veel progressie gemaakt. Ga je binnenkort ook deelnemen aan strongman wedstrijden?
klopt mark - al is de progressie vooral op m'n UB (presses) vanwege slepende onderrug blessure. maar nu ga ik m'n LB onder handen nemen, dus ook dat komt goed.

binnenkort nog geen strongman wedstrijd, maar in de toekomst wil ik dat zeker wel een keer doen. eerst wil een bb wedstrijd draaien in december en die voorbereiding zal niet goed samen gaan met een voorbereiding op een strongman wedstrijd. als ik zo doorga als nu dan wil ik mij er over een jaartje of anderhalf wel aan wagen - zeker met frank als trainingsmaat en gijs met z'n super locatie is de zijweg makkelijk in te slaan

Pff, die triceps moeten ook hard gaan, 3PR's op press movements!

aankomende maanden ga ik mij beter focussen op minder elementen en dat betekend dus ook eerder uit m'n nest zoals nu :p gestructureerder plannen en dat soort shit

Goede zaak, wel taai :p

en die ****ing kip lag door m'n hele koeltas heen :mad:

:roflol: Dit zijn toch de mooie logupdates. Herinner me nog dat iemand een keer postte dat ie een plate van 20 op zn pak choco had laten donderen in de gym :p

triceps zijn sterk man!

• #2.619
Pff, die triceps moeten ook hard gaan, 3PR's op press movements!
je zult het wel zien kerel, triceps zijn mij goed gezind :p
:roflol: Dit zijn toch de mooie logupdates. Herinner me nog dat iemand een keer postte dat ie een plate van 20 op zn pak choco had laten donderen in de gym :p
hahaha, dat is balen
tnx man, nu m'n quads nog
hatorade

hele dikke training ouwe buffel, kan niet anders zeggen. wat 2 avonden kapot zuipen, amper slapen, vrouwen nken en slecht eten al niet toe kan leiden :P nice!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven