- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
afzien was het zeker ja - spareribs waren gruwelijk net trouwens. vijf hele racks opgekregenbazen training broeder, die ga ik voelen dit weekend! en afzien was het indeed..what's the next date? haha
volgende keer moeten we weer inplannen, je bent welkom!hehe, het was ook best insane - maar die onnozele dingen die jij nu doet met je nachtcardio is natuurlijk ook bizar
Haha goed om te horen, terwijl jij vol aan het proppen was met lekkers zat ik lekker aan me CocoCola Zeroafzien was het zeker ja - spareribs waren gruwelijk net trouwens. vijf hele racks opgekregenvolgende keer moeten we weer inplannen, je bent welkom!
uit-eten verslag
net uit eten geweest met het plan om onbeperkt spareribs te gaan eten en jawel...het lukte om 5 hele racks te eten. best heftig om allemaal naar binnen te werken, maar gruwelijk was het wel. dit weekend rust qua trainen, maar morgen wel ff m'n matties begeleiden en coachen bij hun battle. goed weekend beesten!
Volgende x zou ik wel mee willen naar die sparerib tent, instant gains.
grappige is dat m'n shape keihard is vandaagHahha, dat wil ik ook nog wel 's; zo uit eten. Is je maag weer wat opgerekt! Waar ben je geweest?
Gauchos is Utrechttnx man - 30 reps was ook killingNice LB training man! Moet er niet aan denken die 30 reps. Ook nice bulk btw![]()
next time, you're invited!Haha goed om te horen, terwijl jij vol aan het proppen was met lekkers zat ik lekker aan me CocoCola ZeroVolgende x zou ik wel mee willen naar die sparerib tent, instant gains.
Zal zeker contact met je opnemen in de volgende vakantie
Waar blijven die pics. haha
human
hehe, het was ook best insane - maar die onnozele dingen die jij nu doet met je nachtcardio is natuurlijk ook bizar
Spareribs for president.sjaak for president bedoel je!Whaha valt allemaal best meeSpareribs for president.
ik heb je al tig keer vertelt dat je welkom bent marvin...Goddammit! Daar had ik ook bij willen zijn dude! LB trainen en spareribs knallen!
verder basic shizzle.hahaha - die tel ik niet manDude, je bent je epic crunch met 60kg na die skulls vergeten.

Je went er wel aan koen!Wat een workout bro, ik begin nu langzaam te herstellen, vanmorgen zaten gelukkig me hams niet meer vast.

dat weet ik nu ook maatgoed bezig ouwe.. je hebt me met 1 rep gebeat op de dips!
tijd om de progressie lijn eens even door te trekken naar m'n LBdat zou wel bruut zijn frank!tegen de tijd dat jij een 350 yoke loop, doe ik sprintjes met 420!!![]()
tnx man...al voelde de 130 van 2 weken terug echt stukken beter dan deze 140 set. constructie is gewoon die oldskool shit - stang in de hoek. tnx!Die tbars zijn echt sick. Maak je die 'constructie' zelf of heb je daar zo'n barbell liggen voor die oefening? Pushpress is ook heftig!
dat ligt aan de vergelijking