AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
bazen training broeder, die ga ik voelen dit weekend! en afzien was het indeed..what's the next date? haha

30x100 :roflol: Doet me denken aan die 30 lunges :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.643
bazen training broeder, die ga ik voelen dit weekend! en afzien was het indeed..what's the next date? haha
afzien was het zeker ja - spareribs waren gruwelijk net trouwens. vijf hele racks opgekregen :D volgende keer moeten we weer inplannen, je bent welkom!
30x100 :roflol: Doet me denken aan die 30 lunges :p
hehe, het was ook best insane - maar die onnozele dingen die jij nu doet met je nachtcardio is natuurlijk ook bizar

uit-eten verslag
net uit eten geweest met het plan om onbeperkt spareribs te gaan eten en jawel...het lukte om 5 hele racks te eten. best heftig om allemaal naar binnen te werken, maar gruwelijk was het wel. dit weekend rust qua trainen, maar morgen wel ff m'n matties begeleiden en coachen bij hun battle. goed weekend beesten!

Hahha, dat wil ik ook nog wel 's; zo uit eten :D. Is je maag weer wat opgerekt! Waar ben je geweest?

Nice LB training man! Moet er niet aan denken die 30 reps. Ook nice bulk btw :)

afzien was het zeker ja - spareribs waren gruwelijk net trouwens. vijf hele racks opgekregen :D volgende keer moeten we weer inplannen, je bent welkom!

uit-eten verslag
net uit eten geweest met het plan om onbeperkt spareribs te gaan eten en jawel...het lukte om 5 hele racks te eten. best heftig om allemaal naar binnen te werken, maar gruwelijk was het wel. dit weekend rust qua trainen, maar morgen wel ff m'n matties begeleiden en coachen bij hun battle. goed weekend beesten!
Haha goed om te horen, terwijl jij vol aan het proppen was met lekkers zat ik lekker aan me CocoCola Zero:cool: Volgende x zou ik wel mee willen naar die sparerib tent, instant gains.

Zal zeker contact met je opnemen in de volgende vakantie;)
Waar blijven die pics. haha

Are u a machine , or are u a human ?
:trollface:

• #2.648
Hahha, dat wil ik ook nog wel 's; zo uit eten :D. Is je maag weer wat opgerekt! Waar ben je geweest?
grappige is dat m'n shape keihard is vandaag :p Gauchos is Utrecht
Nice LB training man! Moet er niet aan denken die 30 reps. Ook nice bulk btw :)
tnx man - 30 reps was ook killing
Haha goed om te horen, terwijl jij vol aan het proppen was met lekkers zat ik lekker aan me CocoCola Zero:cool: Volgende x zou ik wel mee willen naar die sparerib tent, instant gains.

Zal zeker contact met je opnemen in de volgende vakantie;)
Waar blijven die pics. haha
next time, you're invited!
Are u a machine , or are u a human ?
:trollface:
human

Goddammit! Daar had ik ook bij willen zijn dude! LB trainen en spareribs knallen!

• #2.651
Whaha valt allemaal best mee :D Spareribs for president.
sjaak for president bedoel je!
Goddammit! Daar had ik ook bij willen zijn dude! LB trainen en spareribs knallen!
ik heb je al tig keer vertelt dat je welkom bent marvin...

UB-1

feeling goooooooood!

Clean & (push) Press
voor het eerst serieus gaan cleanen - elke rep is een clean en een press
5x40
5x60
3x70
2x75
2x80
1x85
1x90
1x95 PR!
Fx100
Fx100
alles powerclean...continental clean niet gedaan - wil ik eerst met frank oefenen

Push Press
1x100
1x100
Fx105
1x105 PR!
Fx110
BAM - moet hier echt wat meer vertrouwen kweken in m'n techniek merk ik

T-bar rows
10x100
10x120
6x140 - pff heavy shit
16x100

Dips
bw=95
5xbw
5xbw+20
5xbw+40
5xbw+50 PR
4xbw+60 PR!!!
ooh yeah!

wide grip machine rows
15x?
12x?
10xfullstack

Skulls
15x30
10x50
6x60 + 1x60 spot

db side laterals
12x16s
12x18s
10x20s

best een brute training, al zeg ik het zelf. leuke PRs erbij ook! techniek op pushpress gaat langzaam aan de beter en beter, alleen vanaf 100 kilo voelt het gewicht zo rete zwaar op m'n schouders en dan is de kunst om te vertrouwen op m'n techniek. hier valt echt nog veel te halen. cleans vond ik leuk om te doen...die 100 moet er natuurlijk snel aan :D verder basic shizzle.

oooh ja, tnx voor de support tijdens m'n dips McM!

Laatst bewerkt:
Dude, je bent je epic crunch met 60kg na die skulls vergeten.

Wat een workout bro, ik begin nu langzaam te herstellen, vanmorgen zaten gelukkig me hams niet meer vast.

goed bezig ouwe.. je hebt me met 1 rep gebeat op de dips!

• #2.656
tegen de tijd dat jij een 350 yoke loop, doe ik sprintjes met 420!! :mad:

Die tbars zijn echt sick. Maak je die 'constructie' zelf of heb je daar zo'n barbell liggen voor die oefening? Pushpress is ook heftig!

dam je bent sterk sjaak!

• #2.660
tegen de tijd dat jij een 350 yoke loop, doe ik sprintjes met 420!! :mad:
dat zou wel bruut zijn frank!
Die tbars zijn echt sick. Maak je die 'constructie' zelf of heb je daar zo'n barbell liggen voor die oefening? Pushpress is ook heftig!
tnx man...al voelde de 130 van 2 weken terug echt stukken beter dan deze 140 set. constructie is gewoon die oldskool shit - stang in de hoek. tnx!
dat ligt aan de vergelijking

voeding vandaag - voor de belangstellenden
1. 20 gr whey perfection - 30 gr whey isolaat - 40 gr brinta - 40 gr havermout - 1 banaan
2. 100 gr rijst - 200 gr panga - 150 gr broccoli - eetlepel olie
post-W 1 scoop dextro - 1 scoop BCAA's
3. 20 gr whey perfection - 30 gr whey isolaat - 50 gr brinta - 50 gr havermout
4. 100 gr rijst - 200 gr panga - eetlepel olie
5. 195 gr tonijn - 2 eetlepels kappertjes - 1,5 eetlepel olie
6. 195 gr tonijn - 2 eetlepels kappertjes - 1,5 eetlepel olie

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven