- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tnx man
is voordeligWaarom gebruik je eigenlijk whey perfection én isolaat? Alle aminozuren willen pakken ofzo?

300/400 mlFlinke training man!En hoeveel water doe je bij je shakes?
ja, ik stond er zelf ook van te kijkenshit man, nooit gecleand en dan al gelijk 95kg ... en nadien nog +100kg PP .... pfff
![]()
let's ****ing do it!!!

dat klinkt heel verleidelijk ja...ik denk dat ik dat ga doen, maar dan ga ik wel m'n training afstemmen op jouw aanwezigheidbelt om en gewoon paar dubbels en singles maken naar een max set en vervolgens afmaken met een dikke repout met 120 kg + belt (6-10 reps)
Mooi om je te zien genieten vandaag!
tnx koen - ik moet deze lijn echt door trekken en m'n LB up to par krijgen met m'n UB, dat is mijn grootste doel nu.Mooi om progressie in je LB te zien, je FSQ is niet slecht man - moet zelf nog aan me techniek werken.
m'n doel is om van m'n zwakste lift op lange termijn m'n sterkste te maken! quads zijn kapot nu - I like!Holy shit! eerst een nette 5x5x110kg om vervolgen nog lekker 80kg op je front delts te leggen! Your quads should be fried!
haha...tellen is ook lastig als je in "the zone" zit. frank was er inderdaad ook, maar die deed presses vandaagHaha bij mijn squats ook een telfoutje 6 ipv 5 en mn laatste set 1 extra omdat t kanWas Frank dr ook trouwens? Hebben we elkaar mooi afgewisselt met zn 4en
![]()
zeker zekerZiet er goed uit. Mooi dat die stijgende lijn zo stijl blijft!
high bar - front squat eindelijk pas onder controle nu ik clean grip doeSquat je highbar of lowbar? Frontsquats zijn ook netjes, heerlijke oefening vind ik dat!
hahaha, waarschijnlijk zal clean grip je al enorm helpenSjaak..ik wil frontsquat les! Was een dikke fiasco vandaag!![]()
ik ga straks wel trainen ja - hoelaat ga jij?