XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.681
LB-Deadlift

getraind met McMetronome - bloedheet in de gym, per ongeluk weer m'n lange joggingbroek aan...dus zweten als een beest. Eigenlijk niet relevant, want er moest gewoon keihard gebeukt worden! Niet lullen, maar brullen - Niet zeuren, maar beuren :cool:

Speed Deadlift
no belt
overhands

5x60
5x80
5x100
3x120
3x140
mixed grip
3x160 - 1e rep overhands
3x160
3x160
3x160
3x160
3x160

Goodmornings
5x40
5x60
5x70
5x80
5x80
5x80
nice

bb Shrugs
15x100
6x140 - grip fail
vanaf hier straps
10x180
10x220
8x240
rep-out zonder straps
44x100 - nice
grip was niet optimaal vandaag...misschien vanwege m'n training van gister ofzo. alleen als dat de reden is, dan gaan we daar snel wat aan doen - doorbeuken namelijk!

Lying Leg Curl
15x40
12x45
10x50

seated calf raises - plate loaded
15x70
15x110
12x140
10x160

hanging crunches
12xbw+10
10xbw+10 + 2xbw
8xbw+10 + 4xbw

al met al een mooie training! onze grote vriend McMetronome is nu nog met z'n cardio bezig en ik zit alweer lekker thuis - hehe :D Tijd voor weekend...rust dus. Hele goede trainingsweek gehad met veel dikke trainingen. Ik merk wel dat als ik de eerste twee trainingen alles op 100% doe en PRs zet, dat ik de andere twee trainingen net een tikje minder sterk ben - de één zal zeggen logisch, maar ik ga uit van het feit dat ik gewoon keihard door beuk en korte metten maak met dit voorval :cool:

Volgende week ziet 't er bij mij ook weer zo uit - thank god!
Hoeveel rust hou je eigenlijk tussen de speed-DL's?

Harde trainingsweek voor jou geweest indeed

• #2.683
Volgende week ziet 't er bij mij ook weer zo uit - thank god!
Hoeveel rust hou je eigenlijk tussen de speed-DL's?

Harde trainingsweek voor jou geweest indeed
haha, mooi vooruitzicht toch!

Qua rust kan ik zeggen dat als McMetronome 1 set deed, ik er 2 deed. verder zeker een goede week geweest!

al met al een mooie training! onze grote vriend McMetronome is nu nog met z'n cardio bezig en ik zit alweer lekker thuis - hehe :D

b*ch :D

Qua rust kan ik zeggen dat als McMetronome 1 set deed, ik er 2 deed. verder zeker een goede week geweest!

Ja als we samen trainen pak ik ook altijd meer rust dan in mn eentje, maar das wel goed. Moet ik een beetje op letten. Bij deadliften had ik wel eerder gekund heur ;)

Sjaak, jij hebt toch van die grote kuiten? Doe je daar nog iets speciaals voor of is het pure genetics?

Meerendeels genetics/verleden, vorige week toen we samen hadden getraint was zijn warm-up set mijn max. set en mijn kuiten zijn niet de zwakste. Insane calves die sjaak

Sjaak - ik had overigens nog steeds spierpijn in me onderrug, maar minimaal, merkte het vandaag nog wel met dl'en maar lijkt nu zo goed als weg.

Laatst bewerkt:
  • #2.687
b*ch :D

Ja als we samen trainen pak ik ook altijd meer rust dan in mn eentje, maar das wel goed. Moet ik een beetje op letten. Bij deadliften had ik wel eerder gekund heur ;)
klopt, rust was soms ietwat lang, niets mis mee verder - het is bij jou belangrijk goed 'herstelt' aan je lift te beginnen, zodat je die techniek kan perfectioneren
Sjaak, jij hebt toch van die grote kuiten? Doe je daar nog iets speciaals voor of is het pure genetics?
klopt. kuiten altijd 2x p/w getraind. in het eerste half jaar deed ik 2x per week 7 a 8 sets kuiten 10/15 reps met 30s rust.

daarna een tijdje 1x p/w, maar nu steady 2x p/w.
ene training: low volume (3 sets), high reps (10-25), low rest
andere training: high volume (4-5 sets), low reps (8-12), normal rest
bij de eerste training doe ik standing calf raises en de tweede training seated calf raises.

verder ben ik genetisch in het voordeel denk ik
Meerendeels genetics/verleden, vorige week toen we samen hadden getraint was zijn warm-up set mijn max. set en mijn kuiten zijn niet de zwakste. Insane calves die sjaak

Sjaak - ik had overigens nog steeds spierpijn in me onderrug, maar minimaal, merkte het vandaag nog wel met dl'en maar lijkt nu zo goed als weg.
hehe :p weekje spierpijn dus...dan heb je dus goed getraind vorige week ;)

Lekkere training Sjaak!

• #2.689
tnx baas!

zaterdag
vandaag wel naar de gym, maar dan om twee van m'n beste matties tegen elkaar te zien battlen op de Grote 3. tijdje geleden ingepland en na dat het vorige week niet door kon gaan, nu dan alsnog de battle. verder complete rustdag vandaag...carbs een tikje omlaag dit weekend. morgenochtend wel een 45 min cardio sessie in de planning, maar verder vooral ff bijkomen.

Sterkste Team van Biest - Houtakker
hier heb ik mij voor ingeschreven samen met BenchMarc. 19 juni gaan wij in de C klasse strijden. eerste wedstrijd, dus vooral een leuke ervaring. Marc en ik zitten ongeveer op hetzelfde niveau, dus een goed team samen. aankomende weken zal ik m'n trainingen ook wat meer toespitsen op de onderdelen van deze wedstrijd.

voeding zaterdag :(
1. 20 gr whey perf - 30 gr whey iso - 40 gr brinta - 40 gr havermout - eetlepel pindakaas
2. 4 eieren
3. broodje kipfilet van het Marokkaanse eethuis - gruwelijk (ong. 150 gr kipfilet)
4. 4 rijstewafels - 150 gr kipfilet - pindakaas - la vache qui rit
5. 195 gr tonijn - 1,5 eetlepel olie - groente
6. 195 gr tonijn - 1,5 eetlepel olie - groente

goed weekend mede-beesten!

Laatst bewerkt:
Lekkere training, en veel plezier vandaag! :D

Tof sjaak, dacht alleen dat deze plannen voor volgend jaar waren, but why wait he succes broeder.

• #2.692
Lekkere training, en veel plezier vandaag! :D
tnx man - het was leuk
Tof sjaak, dacht alleen dat deze plannen voor volgend jaar waren, but why wait he succes broeder.
zeker tof :D en ik zag deze wedstrijd en dacht, **** it...dit is wel een goede instap qua onderdelen voor mij. Teamwedstrijd maakt het toch weer extra leuk ook, dus goede keus vind ik. aankomende weken m'n gymtrainingen aanpassen op de onderdelen en wat event-trainingen doen nog.

gaat helemaal goedkomen ouwe buffel, je bent sterker dan ooit. nog thx voor de support vanmiddag en uiteraard voor het organiseren vd battle ;) oja, en de grotesjaak pancakes :P ze maakte het verschil daar ben ik zeker van

Laatst bewerkt:
  • #2.694
gaat helemaal goedkomen ouwe buffel, je bent sterker dan ooit. nog thx voor de support vanmiddag en uiteraard voor het organiseren vd battle ;) oja, en de grotesjaak pancakes :P ze maakte het verschil daar ben ik zeker van
tnx baas - I appreciate! geen dank trouwens, want het was voor mij even spannend als voor jullie :) chillse daar en ik zie je vanavond wel weer (PS: die kabel past niet in m'n phone...samsung aansluiting is anders)

80% van je max deadlift speeddeadlifts? Lijkt me sterk vrind. Wel nice training ouwe.. ik heb Gijs al geinformeerd over je 240 kg shrugs ;)

• #2.696
80% van je max deadlift speeddeadlifts? Lijkt me sterk vrind. Wel nice training ouwe.. ik heb Gijs al geinformeerd over je 240 kg shrugs ;)
niet alles was met top speed hoor :p maar er zaten goede tussen. 210 deadlift is binnen handbereik. haha :p 240 shrugs heb ik ooit al eens gedaan, maar toen knapte m'n straps ;) zeg maar tegen gijs dat mijn reps net zo strict zijn als die van Roelly. ben jij er dinsdagavond trouwens?

ik ben dinsdagavond

Kom je maandag niet ff koekeloeren dan Sjaak?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven