Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hell yeah! wel houd ik nog wat rekening ermee met events bijvoorbeeld - Yoke vind ik een beetje link, want laatst toen ik dat deed had ik toch wel wat last nog. verder kan alles
uiteindelijk toch niet gedaan
morgen knallen maat!ship happens...komt goed****ed up that you're broke! But you will stand, you dedicated mofo..
hahahZeg broke ass b*ch, ga je je log nog eens verplaatsen naar het powerlifting forum? Met zulke krachtstats wordt het tijd voor een upgrade![]()
die vraag had ik wel een keer verwacht eigenlijk, maar mijn roots liggen bij bb en het plan is nog steeds om in december een bb-wedstrijd te draaien. uiteindelijk zal ik wel in het powerlift hok belanden, maar tot aan die wedstrijd chill ik m hier nog even
Na die wedstrijd zal ik mij hoogstwaarschijnlijk gaan toeleggen op Sterkste man en Powerlifting...dus dan valt een overstap wel binnen de mogelijkheden. Hoe zit jij de aankomende weken qua weekenden m.b.t. RPB?haha, ja ik dacht er later ook aan maat. nu is dat filmpje alweer van youtube zag ik, maar ik heb de filmpjes op m'n telefoon, dus je ziet ze straks wel.wel handig als je een link naar z'n log er ff bij zet sjaak.. nu moet ik weer gaan zoeken![]()

wonder boy jawonder boy
Maar je jerk was soms al best goed, maar je (en ik ook) vergeet / durft soms nog niet hard vooruit te stappen met je voorste been. Verder clean je nog erg met je armen en vang je het nog op met je polsen. Over dat laatste is wellicht nog (terechte) angst voor je sleutelbeen, maar als je naar de +100 kg gaat moet je het echt niet meer met je polsen gaan opvangen.
Sick shit @ CG BP!
hehe
hoort erbij. heel bizar is het niet vind ik. m'n triceps zijn erg sterk en heb ik altijd keihard getraind. flat benchen doe ik pas een tijdje weer echt serieus, dus het zal een kwestie van tijd zijn. verder train ik ook niet specifiek voor een hoge wide grip bench. m'n chest is prima ontwikkeld, alleen mist wel wat in press kracht. bij incline geldt dat alleen niet, omdat de assistance van m'n schouders dan dusdanig groot is dat ik er flinke gewichten kan uitpressenBest wel bizar dat je CGBP sterker is dan je gewone bench.
Enige verklaring voor?

hahaha, succes maat en tnxAh de rust is weer teruggekeerd in AllInn, kan ik mooi squatten
Dikke PRs Sjaak.
ik zag het man, nice!Vrij identieke workout broeder, ook de PR's - 'wonderboy' laat je wonderen verrichten iig!
half 8 - en dat lachen geloof ik wel jaHoelaat ga je knallen vanavond? Zit er dik in dat ik dr ook ben met m'n huisgenoot. Upperback hiero, kan je lachen om m'n yates rows![]()

half 8 - en dat lachen geloof ik wel ja
PS: niet de power cage bezet houden als je Rows gaat doen![]()

you're damn right!Hahaha! Hier word even duidelijk hoe de hiërarchie binnen AllIn is!![]()

dank jeVoeding is echt nice man! Succes met je training straks, wat zijn de verwachtingen? 130 a 140 ?? Ga ervoor man!
m'n 1RM zit al een jaar vast, door veel gezeik...dus vandaag hoop ik dan de 150 te pakken. Rep-out zal op 120 gaan waarschijnlijk