XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zijn je rugproblemen helemaal over?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.702
Zijn je rugproblemen helemaal over?
hell yeah! wel houd ik nog wat rekening ermee met events bijvoorbeeld - Yoke vind ik een beetje link, want laatst toen ik dat deed had ik toch wel wat last nog. verder kan alles :D

sunny Sunday
in mijn studentenhuis beschikken over de luxe van de aanwezigheid van Eredivisie Live...dus vanmiddag voetbal kijken - oooh yeah!!!! verder wat studeren en chillen. Maar dit is een bb log, dus ik zeg er maar even bij dat ik zo ff een half uurtje cardio ga doen

verder ben ik broke als een motherfuker, dus moet m'n voeding ff terugbrengen naar het eenzijdige, maar effectieve. aankomende maanden wil ik proberen wat geld te sparen ook, dus ik blijf waarschijnlijk wat eenzijdig eten. veel eieren, tonijn, kwark en whey + rijst, havermout, brinta en rijstewafels.

what are we eating today?
pre-cardio 1 scoop BCAA's en 2 koppen koffie
30 min cardio
1. 2 ei - 6 eiwit - 30 gr brinta
2. 30 gr whey - 25 gr havermout - 25 gr brinta
3. halve kip uit de grill
4. 500 gr magere kwark
5. 200 gr panga - 150 gr bruine bonen - eetlepel olie
6. 195 gr tonijn - 1,5 eetlepel olie - 150 gr sperziebonen

haha, 1/2 kip uit grill.... god damn nice ouwe!

****ed up that you're broke! But you will stand, you dedicated mofo..

• #2.705
Laatst bewerkt:
Zeg broke ass b*ch, ga je je log nog eens verplaatsen naar het powerlifting forum? Met zulke krachtstats wordt het tijd voor een upgrade ;)

wel handig als je een link naar z'n log er ff bij zet sjaak.. nu moet ik weer gaan zoeken ;)

• #2.708
Zeg broke ass b*ch, ga je je log nog eens verplaatsen naar het powerlifting forum? Met zulke krachtstats wordt het tijd voor een upgrade ;)
hahah :p die vraag had ik wel een keer verwacht eigenlijk, maar mijn roots liggen bij bb en het plan is nog steeds om in december een bb-wedstrijd te draaien. uiteindelijk zal ik wel in het powerlift hok belanden, maar tot aan die wedstrijd chill ik m hier nog even :p Na die wedstrijd zal ik mij hoogstwaarschijnlijk gaan toeleggen op Sterkste man en Powerlifting...dus dan valt een overstap wel binnen de mogelijkheden. Hoe zit jij de aankomende weken qua weekenden m.b.t. RPB?
wel handig als je een link naar z'n log er ff bij zet sjaak.. nu moet ik weer gaan zoeken ;)
haha, ja ik dacht er later ook aan maat. nu is dat filmpje alweer van youtube zag ik, maar ik heb de filmpjes op m'n telefoon, dus je ziet ze straks wel.

• #2.709
UB-1

tnx voor de lunch Frank! HoppaThee

Clean & Jerk
5x40
5x60
5x60
?x60 hang cleans tussendoor
3x80
2x90
2x90 3F (op de clean)
10x80 PR - doooood
voor het eerst split jerk geprobeerd en ging eigenlijk best lekker. vrij automatisch. wel veel technische mankementen waar frank mij op wees, maar daar moet ik nog aan werken. power cleans zijn technisch alles behalve perfect, maar daar ga ik later nog wat meer tijd insteken

BOR
no straps, no belt
10x80
10x90
10x100
12x110

CGBP
10x80
8x100
5x110
4x120 PR + 1x120 spot
Kaboom baby

strict lat pulldown
12x68
9x77 + 1x77 spot
7x77 + 3x77 spot

two-arm overhead db extensions
12x30
10x40
7x44

incline db flyes
12x20s
12x20s + 10x12s dropset

lekkere training. voelde me weer goed vandaag en dat resulteerde ook in de gewichten. tof om de jerk onder controle te krijgen met de hulp van de motorische wonder boy frenk. reden van deze oefeningen is sterkste team van biest-houthakker...waar ik hoop om met een redelijke jerk techniek een 110 log neer te zetten. cleans zijn voor een ander onderdeel waar ik clean en press op reps moet doen - beetje voorbereiden de aankomende weken dus. daarnaast grappig om te zien dat m'n cgbp zoveel sterker is dan met reguliere BP. morgen ME Squat...ooh yeah!

Laatst bewerkt:
wonder boy :p

Maar je jerk was soms al best goed, maar je (en ik ook) vergeet / durft soms nog niet hard vooruit te stappen met je voorste been. Verder clean je nog erg met je armen en vang je het nog op met je polsen. Over dat laatste is wellicht nog (terechte) angst voor je sleutelbeen, maar als je naar de +100 kg gaat moet je het echt niet meer met je polsen gaan opvangen.

Sick shit @ CG BP!

Best wel bizar dat je CGBP sterker is dan je gewone bench.
Enige verklaring voor?

Ah de rust is weer teruggekeerd in AllInn, kan ik mooi squatten :)

Dikke PRs Sjaak.

• #2.713
wonder boy :p

Maar je jerk was soms al best goed, maar je (en ik ook) vergeet / durft soms nog niet hard vooruit te stappen met je voorste been. Verder clean je nog erg met je armen en vang je het nog op met je polsen. Over dat laatste is wellicht nog (terechte) angst voor je sleutelbeen, maar als je naar de +100 kg gaat moet je het echt niet meer met je polsen gaan opvangen.

Sick shit @ CG BP!
wonder boy ja :p hehe

tnx man, je slaat de spijker op z'n kop inderdaad. ik deed nu wat vooral logisch aanvoelde zonder mij bewust te zijn van exacte technische perfectie (over de jerk heb ik het). van het cleanen weet ik, maar ik denk dat ik na biest-h gewoon delen van de lift los ga oefenen, want het voelt super onwennig. die 70 kilo jas ik wel omhoog de 19e. sleutelbeenangst klopt man...klotezooi - je zag na de training de rode bobbel op m'n bot :( hoort erbij.
Best wel bizar dat je CGBP sterker is dan je gewone bench.
Enige verklaring voor?
heel bizar is het niet vind ik. m'n triceps zijn erg sterk en heb ik altijd keihard getraind. flat benchen doe ik pas een tijdje weer echt serieus, dus het zal een kwestie van tijd zijn. verder train ik ook niet specifiek voor een hoge wide grip bench. m'n chest is prima ontwikkeld, alleen mist wel wat in press kracht. bij incline geldt dat alleen niet, omdat de assistance van m'n schouders dan dusdanig groot is dat ik er flinke gewichten kan uitpressen :p
Ah de rust is weer teruggekeerd in AllInn, kan ik mooi squatten :)

Dikke PRs Sjaak.
hahaha, succes maat en tnx

Vrij identieke workout broeder, ook de PR's - 'wonderboy' laat je wonderen verrichten iig!

• #2.715
Vrij identieke workout broeder, ook de PR's - 'wonderboy' laat je wonderen verrichten iig!
ik zag het man, nice!

dinsdag, squat dag
vanavond ME SQ en ik hoop dat het goed gaat. afgelopen tijd geen heavy weights meer in m'n nek gehad door het beltless 5x5 werk. ondertussen ook pas 4 squat trainingen gehad sinds m'n onderrugblessure, maar ondanks dat voel ik me goed sterk. waarschijnlijk vanavond ook wel een insane rep out, dus het zal feest worden.

dagvoedsel
pre-cardio 1 scoop BCAA's
30 min cardio
1. 20 gr whey perfection - 250 gr magere kwark - 25 gr brinta - 25 gr havermout
2. 75 gr rijst - 6 eieren
3. 75 gr rijst - 150 gr groente - 195 gr tonijn - eetlepel olie
4. 100 gr rijst - 150 gr groente - 196 gr tonijn - eetlepel olie
KT post-W 1 scoop BCAA's - 1 scoop dextro
5. 20 gr whey perf - 30 gr whey isolaat - 50 gr havermout - 50 gr brinta - eetlepel pindakaas
6. 500 gr magere kwark

Laatst bewerkt:
Hoelaat ga je knallen vanavond? Zit er dik in dat ik dr ook ben met m'n huisgenoot. Upperback hiero, kan je lachen om m'n yates rows :p

• #2.717
Voeding is echt nice man! Succes met je training straks, wat zijn de verwachtingen? 130 a 140 ?? Ga ervoor man!

• #2.720
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven