- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
half 8 - en dat lachen geloof ik wel ja
PS: niet de power cage bezet houden als je Rows gaat doen![]()
Whut, ga je curlen dan?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
half 8 - en dat lachen geloof ik wel ja
PS: niet de power cage bezet houden als je Rows gaat doen![]()

hahaha

****ed up was het zeker - tnxPff, ****ed up van het omhoog komende voedsel! Maar met de 120's is ook niks mis Sjaak!
tnx man****ed up van dat eten. Had ik laatst ook, moet gewoon altijd 3 kwartier a een uur voor het trainen eten. Ik dan althans.
Verder een nette training!
zo doe ik het normaal ook altijd, maarja. wel dikke tnx weer man - al met al toch die progressie eindelijk....nu doorzettenvolgende keer dus lekker rustig eten en minimaal 45 min tot een uur tijd tussen training en eten houden.
Nice squat-progression ouwe, ohhh yeah!
haha, die was wel bazig jaRespect voor t doorbijten op die dropset, die was baas.

dan maar niet hardcore...het was ****ing irritant en heeft me weerhouden van maximale intensiteit - resultaat: sjaak is boosAlsnog een goeie workout, had vandaag ook braakneigingen f-up is dat, wel hardcore..

tnx kerel, die 150 moet er makkelijk inzitten als ik erop terug kijk. kwestie van tijd en ik zit op 160...mark my words!Alsnog goede sets op de squat hoor! Een 1RM van 150 moet er toch wel inzitten.
Ben ook wel benieuwd SjaaK!Spijtig kerel, misselijk zijn is k*t! Wanneer staat de volgende pr-poging op de agenda? Volgende week al?
Spijtig kerel, misselijk zijn is k*t! Wanneer staat de volgende pr-poging op de agenda? Volgende week al?
haha heren...geduld
dat bekijk ik volgende week wel even. opzich zou 5x5x120 met belt ook wel lekker zijn, maar goed die PR moet ook een keer gezet worden natuurlijk. eigenlijk wil ik gewoon de verleiding weerstaan en rustig aan sterker worden met 5x5 en dan over een maandje 20 kilo op m'n PR gooien 
tnx hendrie - alles op z'n tijd!Word lekker geknalt sjaak ben jaloers op die gewichten.

+1Nee, had die moeten doen dan was die niet zo'n ecto geweest!