XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.722
hahaha :p

LB-SQ

de bedoeling was een nieuwe 1RM te zetten, maar er werd roet in het eten gegooid

Squat
8x60
8x60
5x80
3x100
belt om
1x120
1x130 - voelde m'n eten omhoog komen
Fx140 - eten schoot terug in m'n slokdarm en moest halverwege gaan slikken..spanning weg
1x140 - hier kreeg ik kots m'n mond

toen ff rustig aan gewacht en met frank besproken wat slim zou zijn...geen nieuwe 1RM al zat het er qua kracht zeker in. plan werd reps met 120 tot m'n eten weer omhoog kwam - niet all out helaas

5x120
6x120
7x120 PR

Front Squat
5x60
3x80
2x90
1x100
1x110

Dynamic Leg Press
23x120
25x120
24x120 + 14x80 + 20x30 dropset
tnx to McMetronome voor de aanmoedigingen bij de dropset

standing calf raise
20xfullstack
18xfullstack
15xfullstack + 10x105 dropset

machine crunches
20x80
20x80
20x80

tot op dit moment zit m'n eten nog steeds niet lekker. heb dit nog nooit meegemaakt. ik kreeg telefoon onder het eten en heb dus half uurtje voor de training zitten proppen als een malle, niet meer doen. ****ing balen aan de ene kant, want qua kracht zat een PR er makkelijk in...alleen als ik weer omhoog moest met de squat en ik moest al m'n kracht inzetten, dan moest ik tegelijk slikken tegen het overgeven - dat haalt de spanning en focus weg. wel heerlijk reps gemaakt met 120 en dat is wel een bewijs dat m'n squat eindelijk beter aan het worden is. tnx to frank weer!

Pff, ****ed up van het omhoog komende voedsel! Maar met de 120's is ook niks mis Sjaak!

****ed up van dat eten. Had ik laatst ook, moet gewoon altijd 3 kwartier a een uur voor het trainen eten. Ik dan althans :P.

Verder een nette training!

volgende keer dus lekker rustig eten en minimaal 45 min tot een uur tijd tussen training en eten houden.

Nice squat-progression ouwe, ohhh yeah!

Respect voor t doorbijten op die dropset, die was baas.

Alsnog een goeie workout, had vandaag ook braakneigingen f-up is dat, wel hardcore..

Goeie squat. 7x120kg is al helemaal niet slecht.

Alsnog goede sets op de squat hoor! Een 1RM van 150 moet er toch wel inzitten.

• #2.730
Pff, ****ed up van het omhoog komende voedsel! Maar met de 120's is ook niks mis Sjaak!
****ed up was het zeker - tnx
****ed up van dat eten. Had ik laatst ook, moet gewoon altijd 3 kwartier a een uur voor het trainen eten. Ik dan althans :P.

Verder een nette training!
tnx man
volgende keer dus lekker rustig eten en minimaal 45 min tot een uur tijd tussen training en eten houden.

Nice squat-progression ouwe, ohhh yeah!
zo doe ik het normaal ook altijd, maarja. wel dikke tnx weer man - al met al toch die progressie eindelijk....nu doorzetten
Respect voor t doorbijten op die dropset, die was baas.
haha, die was wel bazig ja :p
Alsnog een goeie workout, had vandaag ook braakneigingen f-up is dat, wel hardcore..
dan maar niet hardcore...het was ****ing irritant en heeft me weerhouden van maximale intensiteit - resultaat: sjaak is boos ;)

• #2.731
Spijtig kerel, misselijk zijn is k*t! Wanneer staat de volgende pr-poging op de agenda? Volgende week al :D?

Word lekker geknalt sjaak ben jaloers op die gewichten.

• #2.735
Spijtig kerel, misselijk zijn is k*t! Wanneer staat de volgende pr-poging op de agenda? Volgende week al :D?

haha heren...geduld :p dat bekijk ik volgende week wel even. opzich zou 5x5x120 met belt ook wel lekker zijn, maar goed die PR moet ook een keer gezet worden natuurlijk. eigenlijk wil ik gewoon de verleiding weerstaan en rustig aan sterker worden met 5x5 en dan over een maandje 20 kilo op m'n PR gooien :D
Word lekker geknalt sjaak ben jaloers op die gewichten.
tnx hendrie - alles op z'n tijd!

woensdag - werkdag
1. 40 gr havermout - 40 gr brinta - 20 gr whey - 250 gr magere kwark
2. 5 eieren
3. 125 gr macaroni - 260 gr tonijn - 300 gr bruine bonen - 2 eetlepel olie
4. 250 gr magere kwark
5. 100 gr macaroni - 100 gr broccoli - 150 gr gehakt - 2 plakken cheddar kaas
6. 250 gr magere kwark
7. 130 gr tonijn - eetlepel olie

maaltijd 3 wilde ik eigenlijk in twee keer doen, maar het was druk vandaag dus heb in m'n pauze die hele bak in één keer naar binnen geduwd :p
morgen staat UB-2 op het programma :D

Jeuzus, 5 gekookte eieren?

Pas nou maar op, voor je het weet wordt je uit de gym gebliksemd ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven