MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.741
why not? vandaag weer :D

gare donderdag
vandaag weer aan m'n scriptie de hele dag...beetje gaar en veel shit aan m'n hoofd, maar opzich lig ik wel op schema. het enige dat me motiveert is de gedachte dat ik over een kleine 3 weken afgestudeerd zou kunnen zijn :p
vanmorgen trouwens 30 min cardio en over een dik uur richting de gym voor UB-2

voedsel
pre-cardio 1 scoop BCAA's + 1 kop koffie
30 min cardio
1. 20 gr whey - 250 gr kwark - 30 gr brinta - 30 gr havermout
2. 5 eieren
3. 100 gr rijst - 150 gr erwten - 195 gr tonijn - eetlepel olie
4. 100 gr rijst - 150 gr bruine bonen - 250 gr gehakt
KT : post-W 1 scoop BCAA's + 1 scoop Dextro
5. 20 gr whey - 250 gr kwark - 50 gr brinta - 50 gr havermout - eetlepel pindakaas
6. 195 gr tonijn - 1,5 eetlepel olie

Hahah ja idd, why not. :P Lijkt me alleen een beetje droog. Roerbak ze dan ofzo, dat is ook easy op eten! :D

• #2.743
Hahah ja idd, why not. :P Lijkt me alleen een beetje droog. Roerbak ze dan ofzo, dat is ook easy op eten! :D
ik bak al zo vaak eieren :cool:

UB-2

hele dag met de neus in de boeken en dan eindelijk mogen trainen - YEAH BUDDY

Bench Press
pink op ring
8x60
8x60
5x80
3x100
3x110
3x112,5
3x115
3x117,5
3x110
lekkere sessie

PullUps
bw=94/95
5xbw
5xbw+15
5xbw+15
5xbw+15
5xbw+15
5xbw+15

Incline Bench Press
10x60
8x90
8x90
8x90
tnx voor de motivatie frank :p "kom op sjaak, denk aan biest-H...iedereen in de C-klasse ownen op log daar - KOM OP" hehe :D

v-handle pulldowns
12x68
6x77 + 2x77 spot
8x72 + 2x72 spot

seated hammer grip shoulder press
16x?
15x?
12x?

incline db curls
8x16s
8x20s
5x24s
insanse pomp - pijnlijk

hammer curls
8x24s
5x28s
laatste set sloeg nergens op :p

top-training! nu alweer zin in de volgende :D ik doe liever niet aan voorspelling en bluffen, maar volgende week wil ik dippen met 70 kilo aan m'n riem :cool: oooh yeah! voeding gaat lekker, cardio rustig erbij - trainingen lopen goed - let the gains begin :D

Zo sjaak dat gaat zeker goed flinke gewichten

ohhhhhhhh yeaahhh, we both were on a roll!! :D Nice train Sjaakmans

Mooi die BP man en indd onze trainingen zijn vrij indentiek gewichten verschillen niet zoveel, je gaat toch niet binnekort weer deloaden he?:P
Erg netjes die pull-ups ook, pak je die met onderhandse grip op schouder breedte? Weet nog van de meeting vorig jaar in mei dat je toen ook al sterk daarin was.

Trouwens laat me raden, volgende workout LB2-DL:trollface:

• #2.747
Zo sjaak dat gaat zeker goed flinke gewichten
zeker :D
ohhhhhhhh yeaahhh, we both were on a roll!! :D Nice train Sjaakmans
on a roll we are :p was gruwelijk vandaag! heb nu alweer zin in de volgende
Mooi die BP man en indd onze trainingen zijn vrij indentiek gewichten verschillen niet zoveel, je gaat toch niet binnekort weer deloaden he?:P
Erg netjes die pull-ups ook, pak je die met onderhandse grip op schouder breedte? Weet nog van de meeting vorig jaar in mei dat je toen ook al sterk daarin was.

Trouwens laat me raden, volgende workout LB2-DL:trollface:
dank je koen. leuk dat je zo dichtbij zit ook, laat het je motiveren! pullups zijn overhands...anders zou ik chins typen ;) overhands en iets wijder dan schouder breedte dus. morgen of overmorgen LB2 inderdaad :D

no shit, me confused - ik dacht altijd dat pull-ups onderhands waren en chin-ups bovenhands wide. Dus ik heb het altijd verkeerd/andersom omschreven?
Indd een motivatie en weer wat op kracht trainen doet me mentaal ook goed, mis alleen een trainingspartner die me motiveert maar het gaat z'n gangetje;)

no shit, me confused - ik dacht altijd dat pull-ups onderhands waren en chin-ups bovenhands wide. Dus ik heb het altijd verkeerd/andersom omschreven?
Indd een motivatie en weer wat op kracht trainen doet me mentaal ook goed, mis alleen een trainingspartner die me motiveert maar het gaat z'n gangetje;)

Pull-ups en chin-ups zijn in principe hetzelfde. Maar doorgaans word met PU de bovenhandse aangeduid en CU de onderhandse!

• #2.750
je hebt het altijd verkeerd om geschreven...maar who gives a **** :p maakt niet uit man - als je jezelf maar regelmatig op- en aftrekt
Pull-ups en chin-ups zijn in principe hetzelfde. Maar doorgaans word met PU de bovenhandse aangeduid en CU de onderhandse!
in principe dus niet hetzelfde :p

Dikke presses Sjaak. Hoe kan je nou een insane pomp krijgen van 8jes en 5jes trouwens? :p

je hebt het altijd verkeerd om geschreven...maar who gives a **** :p maakt niet uit man - als je jezelf maar regelmatig op- en aftrekt

in principe dus niet hetzelfde :p

Laat ik dan zo zeggen. Pull-up en chin-up ZYN hetzelfde. Alleen mensen gebruiken ze voor verschillende oefeningen! TRUESTORY

• #2.753
Dikke presses Sjaak. Hoe kan je nou een insane pomp krijgen van 8jes en 5jes trouwens? :p
tnx baas - pomp is niet direct gerelateerd aan herhalingen trouwens. ik had een insane pomp omdat de contractie van m'n biceps steeds keihard was
Laat ik dan zo zeggen. Pull-up en chin-up ZYN hetzelfde. Alleen mensen gebruiken ze voor verschillende oefeningen! TRUESTORY
dan halen mensen dus twee termen door elkaar :cool:

tnx baas - pomp is niet direct gerelateerd aan herhalingen trouwens. ik had een insane pomp omdat de contractie van m'n biceps steeds keihard was

dan halen mensen dus twee termen door elkaar :cool:

Hahahahah een pull up = chin up. Kan dus beide onder of bovenhands. Beide keren 't zelfde. Nu houd ik op. :P

• #2.755
Hahahahah een pull up = chin up. Kan dus beide onder of bovenhands. Beide keren 't zelfde. Nu houd ik op. :P
krom verhaal...houd maar op inderdaad :p

vrije vrijdag
pre-cardio 1 scoop BCAA's
30 min cardio
1. 30 gr whey - 250 gr magere kwark - 60 gr havermout
2. 5 eieren
3. 75 gr rijst - 130 gr tonijn - 150 gr erwten
4. 20 gr whey - 250 gr magere kwark - 50 gr havermout - eetlepel pindakaas
5. 75 gr rijst - 250 gr rundergehakt - 150 gr bruine bonen
6. 500 gr magere kwark
7. 130 gr tonijn - eetlepel olie

voor de fans:
vanmorgen geschoten - koud
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Incline is goed Sjaak.

Vette foto's!! Wel heel dichtbij, dan kan je wel wat minder inschatten hoe GROOT je bent haha.
Mooi smal middel kerel!

:eek: Die pics zijn insane! Got traps!

aders over de traps!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven