AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ziet er goed uit, lijkt of je erg veel massa tov vorige zomer hebt opgebouwd? Zolang heb je toch niet echt ge(clean)bulkt? Ivm die blessure en een cut waar je geloof ik al een tijdje mee bezig bent.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.762
Vette foto's!! Wel heel dichtbij, dan kan je wel wat minder inschatten hoe GROOT je bent haha.
Mooi smal middel kerel!
het is ook nooit goed heh :p Tnx man!
:eek: Die pics zijn insane! Got traps!
haha, dank je marvin
geen verassing voor jou dit
Ziet er goed uit, lijkt of je erg veel massa tov vorige zomer hebt opgebouwd? Zolang heb je toch niet echt ge(clean)bulkt? Ivm die blessure en een cut waar je geloof ik al een tijdje mee bezig bent.
ik heb zeker wel wat massa opgebouwd in een jaartje, maar het had veeeel meer kunnen zijn achteraf. heb nogal een pech jaar qua blessureleed en wetende hoe snel ik massa heb kunnen pakken nu baal ik nog meer van die blessures. die cut trouwens is niet zo extreem - ik cut super geleidelijk met aardig wat carbs. ik word heel langzaam iets droger, maar ondertussen sterker en groter :cool: er is geen haast of einddatum dit jaar, dus heb alle tijd

Gaat goed grote!!
brute foto`s, dikke armen en traps man
wat voor cardio doe je, of wissel je af?
kracht gaat ook goed man, dikke incline bench na die setjes vlak

Die traps verklaren die zieke shrugs van je :D

dam wat een traps! en een middel :0 woooooh echt mooie foto's

ik heb zeker wel wat massa opgebouwd in een jaartje, maar het had veeeel meer kunnen zijn achteraf. heb nogal een pech jaar qua blessureleed en wetende hoe snel ik massa heb kunnen pakken nu baal ik nog meer van die blessures. die cut trouwens is niet zo extreem - ik cut super geleidelijk met aardig wat carbs. ik word heel langzaam iets droger, maar ondertussen sterker en groter :cool: er is geen haast of einddatum dit jaar, dus heb alle tijd

Je komt dus spiermassa aan en je verliest vetmassa tegelijk, om het zwart op wit te zeggen..

• #2.768
Gaat goed grote!!
brute foto`s, dikke armen en traps man
wat voor cardio doe je, of wissel je af?
kracht gaat ook goed man, dikke incline bench na die setjes vlak
hometrainer it is - tnx man!
Die traps verklaren die zieke shrugs van je :D
hehe
dam wat een traps! en een middel :0 woooooh echt mooie foto's
:D
scherp
Je komt dus spiermassa aan en je verliest vetmassa tegelijk, om het zwart op wit te zeggen..
wil je nu de theoretische discussie op dit gebied gaan aankaarten? :p
zwart op wit komt het daar wel op neer ja...maar ik ben dan ook misschien maar 1 a 2 procent vet kwijt. als je nou meeneemt dat je ook veel vocht kan afdrijven terwijl je massa aanzet, dan word je droger en je oogt harder - plus de rebound van massa winst na m'n blessures of course

wil je nu de theoretische discussie op dit gebied gaan aankaarten? :p
zwart op wit komt het daar wel op neer ja...maar ik ben dan ook misschien maar 1 a 2 procent vet kwijt. als je nou meeneemt dat je ook veel vocht kan afdrijven terwijl je massa aanzet, dan word je droger en je oogt harder - plus de rebound van massa winst na m'n blessures of course

Je weet zelf ook dat het theoretisch niet mogelijk is bij een gevorderd iemand, maar dat maakt ook niet uit. Feit is gewoon dat je resultaten goed zijn. Hard trainen, hier en daar wat cardio, een kcal deficiënt en carbs hooghouden it is, toch?

• #2.770
Je weet zelf ook dat het theoretisch niet mogelijk is bij een gevorderd iemand, maar dat maakt ook niet uit. Feit is gewoon dat je resultaten goed zijn. Hard trainen, hier en daar wat cardio, een kcal deficiënt en carbs hooghouden it is, toch?
ik ken de theorie heel goed, absoluut. Maar als je de situatie voorstelt waarin je niet op 100% kan trainen, je gains dus tegenhoudt en vervolgens begint met cutten. Zuivel uit je voeding halen, zout bevattende producten wegstrepen etc., cardio subtiel toevoegen...dan word je droger - logisch?! Als je vervolgens weer volle bak kunt knallen, omdat de blessures voorbij zijn en je gaat cutten op high carb met iets meer cardio...dan krijg je wel een rebound, in de zin van massa aanzetten - tenminste, dat is gebleken :p

Op dit moment train ik inderdaad keihard, zitten m'n kcals rond onderhoud, voor mijn doen redelijk hoog in clean carbs en cardio erbij om in shape te blijven. Resultaat spreekt voor zich :D

Those traps!!! doe je goed man!!!

Hoe kom je aan zo'n ****ing smalle waist man :D

ik ken de theorie heel goed, absoluut. Maar als je de situatie voorstelt waarin je niet op 100% kan trainen, je gains dus tegenhoudt en vervolgens begint met cutten. Zuivel uit je voeding halen, zout bevattende producten wegstrepen etc., cardio subtiel toevoegen...dan word je droger - logisch?! Als je vervolgens weer volle bak kunt knallen, omdat de blessures voorbij zijn en je gaat cutten op high carb met iets meer cardio...dan krijg je wel een rebound, in de zin van massa aanzetten - tenminste, dat is gebleken :p

Op dit moment train ik inderdaad keihard, zitten m'n kcals rond onderhoud, voor mijn doen redelijk hoog in clean carbs en cardio erbij om in shape te blijven. Resultaat spreekt voor zich :D

Ach so. Dan is het wel wat duidelijker ja, dacht dat je voor het cutten al een tijd 100% aan het knallen was.

Ben ook wel benieuwd of je de alcohol ook hebt laten staan in je bulk of was je gewoon wekelijks aan het zuipen?

Laatst bewerkt:
  • #2.774
Those traps!!! doe je goed man!!!

Hoe kom je aan zo'n ****ing smalle waist man :D
tnx tony, haha...die waist had ik al hoor :p als ik onder de 10% zit schrik je pas echt van m'n waist :D die is namelijk erg smal...denk maar aan de contest foto's
Ach so. Dan is het wel wat duidelijker ja, dacht dat je voor het cutten al een tijd 100% aan het knallen was.

Ben ook wel benieuwd of je de alcohol ook hebt laten staan in je bulk of was je gewoon wekelijks aan het zuipen?
nee man...ik heb totaal 8-10 weken gerevalideerd van een sleutelbeenbreuk en toen heb ik ongeveer één maand normaal getraind tot ik een 'bijna hernia' opliep die mij uiteindelijk 2,5 maand heeft dwars gezeten. ergens in die 2,5 maand ben ik begonnen met cutten.

die alcohol vraag, is die gebaseerd op een reputatie van mij ofzo? haha :cool:
ik heb tijdens het blessureleed wel vaak de '**** it' mentaliteit gehad, maar nu beperk ik mijn alcohol gebruik tot gelegenheden waarin ik de meerwaarde ervan inzie, anders niet - soms ineens 2 tot 3 weken niet en dan 2 maal p/w, maar niet zo heftig meer als voorheen. dan rook ik liever een jointje ofzo, heeft ook geen effect op m'n prestaties verder. als je nog veel meer vragen hebt moet je ff PM-en trouwens
DAt komt doordat Sjaak verder motherf*cking breed is! Optisch bedrog;)
jij begrijpt het!

Ubertaille, aders over traps is UBER! :D

Ziet er goed uit bro!

• #2.777
Ubertaille, aders over traps is UBER! :D
UberSjaak :D
tnx koen

weekend! zaterdag
pre-cardio 1 scoop BCAAs
30 min cardio
1. 20 gr whey - 250 gr kwark - 50 gr havermout
2. 100 gr rijst - 5 eieren
KT (LB-DL): Post-W 1 scoop dextro - 1 scoop BCAAs
3. 250 gr kwark - 20 gr whey - 80 gr havermout - eetlepel pindakaas
4. 75 gr rijst - 150 gr pangafilet - 150 gr groente
5. 150 gr pangafilet - 150 gr groente - eetlepel olie
6. 500 gr magere kwark

• #2.778
LB 2-DL

time to do some damage!

Power Cleans - op snelheid
5x60
5x70
5x80 - 25s
5x80 - 18s
5x90
1x100 PR
begin de techniek al beter door te krijgen

Deadlift
no belt - no straps
5x100
3x130
2x170
1x180
1x190
Fx200
Fx200
zat er niet in vandaag...was m'n explosiviteit voor de lift off al een beetje kwijt door de cleans op snelheid, maar dat is geen excuus...dus volgende keer harder knallen - dubbels of tripples volgende week

Sumo Deadlift
no belt - no straps
5x130
3x170
3x170
3x170
3x170
3x170

Lying Leg curls
15x45
12x50
12x50

hanging leg raise
25x
25x
25x

tussendoor nog wat shrugs en static holds met 130

lekker getraind...goed intensief en flink wat kracht ook. jammer van de 200, want bij 190 dacht ik "ooh...dit gaat een 210 deadlift worden vandaag". nu sta ik weer met beide benen op de grond en kan ik schematisch naar een betere deadlift gaan toewerken.

Laatst bewerkt:
Had je alles zonder straps gedaan? Sterke grip wat dat betreft man - die Pcleans gaan je indd goed af, heb zelf de meeste moeite met cleans met een gewicht over m'n BW.

Fijn weekend kerel

Mooi afgemaakt met die sumo's nog :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven