Klaver
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m51
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is ook nooit goed hehVette foto's!! Wel heel dichtbij, dan kan je wel wat minder inschatten hoe GROOT je bent haha.
Mooi smal middel kerel!
Tnx man!haha, dank je marvin
geen verassing voor jou dit
ik heb zeker wel wat massa opgebouwd in een jaartje, maar het had veeeel meer kunnen zijn achteraf. heb nogal een pech jaar qua blessureleed en wetende hoe snel ik massa heb kunnen pakken nu baal ik nog meer van die blessures. die cut trouwens is niet zo extreem - ik cut super geleidelijk met aardig wat carbs. ik word heel langzaam iets droger, maar ondertussen sterker en groterZiet er goed uit, lijkt of je erg veel massa tov vorige zomer hebt opgebouwd? Zolang heb je toch niet echt ge(clean)bulkt? Ivm die blessure en een cut waar je geloof ik al een tijdje mee bezig bent.
er is geen haast of einddatum dit jaar, dus heb alle tijd
ik heb zeker wel wat massa opgebouwd in een jaartje, maar het had veeeel meer kunnen zijn achteraf. heb nogal een pech jaar qua blessureleed en wetende hoe snel ik massa heb kunnen pakken nu baal ik nog meer van die blessures. die cut trouwens is niet zo extreem - ik cut super geleidelijk met aardig wat carbs. ik word heel langzaam iets droger, maar ondertussen sterker en groterer is geen haast of einddatum dit jaar, dus heb alle tijd
hometrainer it is - tnx man!Gaat goed grote!!
brute foto`s, dikke armen en traps man
wat voor cardio doe je, of wissel je af?
kracht gaat ook goed man, dikke incline bench na die setjes vlak
hehe
dam wat een traps! en een middel :0 woooooh echt mooie foto's

scherp
wil je nu de theoretische discussie op dit gebied gaan aankaarten?Je komt dus spiermassa aan en je verliest vetmassa tegelijk, om het zwart op wit te zeggen..
wil je nu de theoretische discussie op dit gebied gaan aankaarten?![]()
zwart op wit komt het daar wel op neer ja...maar ik ben dan ook misschien maar 1 a 2 procent vet kwijt. als je nou meeneemt dat je ook veel vocht kan afdrijven terwijl je massa aanzet, dan word je droger en je oogt harder - plus de rebound van massa winst na m'n blessures of course
ik ken de theorie heel goed, absoluut. Maar als je de situatie voorstelt waarin je niet op 100% kan trainen, je gains dus tegenhoudt en vervolgens begint met cutten. Zuivel uit je voeding halen, zout bevattende producten wegstrepen etc., cardio subtiel toevoegen...dan word je droger - logisch?! Als je vervolgens weer volle bak kunt knallen, omdat de blessures voorbij zijn en je gaat cutten op high carb met iets meer cardio...dan krijg je wel een rebound, in de zin van massa aanzetten - tenminste, dat is geblekenJe weet zelf ook dat het theoretisch niet mogelijk is bij een gevorderd iemand, maar dat maakt ook niet uit. Feit is gewoon dat je resultaten goed zijn. Hard trainen, hier en daar wat cardio, een kcal deficiënt en carbs hooghouden it is, toch?

ik ken de theorie heel goed, absoluut. Maar als je de situatie voorstelt waarin je niet op 100% kan trainen, je gains dus tegenhoudt en vervolgens begint met cutten. Zuivel uit je voeding halen, zout bevattende producten wegstrepen etc., cardio subtiel toevoegen...dan word je droger - logisch?! Als je vervolgens weer volle bak kunt knallen, omdat de blessures voorbij zijn en je gaat cutten op high carb met iets meer cardio...dan krijg je wel een rebound, in de zin van massa aanzetten - tenminste, dat is gebleken![]()
Op dit moment train ik inderdaad keihard, zitten m'n kcals rond onderhoud, voor mijn doen redelijk hoog in clean carbs en cardio erbij om in shape te blijven. Resultaat spreekt voor zich![]()
DAt komt doordat Sjaak verder motherf*cking breed is! Optisch bedrogThose traps!!! doe je goed man!!!
Hoe kom je aan zo'n ****ing smalle waist man![]()

tnx tony, haha...die waist had ik al hoorThose traps!!! doe je goed man!!!
Hoe kom je aan zo'n ****ing smalle waist man![]()
als ik onder de 10% zit schrik je pas echt van m'n waist
die is namelijk erg smal...denk maar aan de contest foto'snee man...ik heb totaal 8-10 weken gerevalideerd van een sleutelbeenbreuk en toen heb ik ongeveer één maand normaal getraind tot ik een 'bijna hernia' opliep die mij uiteindelijk 2,5 maand heeft dwars gezeten. ergens in die 2,5 maand ben ik begonnen met cutten.Ach so. Dan is het wel wat duidelijker ja, dacht dat je voor het cutten al een tijd 100% aan het knallen was.
Ben ook wel benieuwd of je de alcohol ook hebt laten staan in je bulk of was je gewoon wekelijks aan het zuipen?

jij begrijpt het!DAt komt doordat Sjaak verder motherf*cking breed is! Optisch bedrog![]()
UberSjaak

tnx koen