Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.781
Had je alles zonder straps gedaan? Sterke grip wat dat betreft man - die Pcleans gaan je indd goed af, heb zelf de meeste moeite met cleans met een gewicht over m'n BW.

Fijn weekend kerel
tnx! uiteraard alles zonder straps :D als je moeite hebt met cleans die zwaarder zijn dan je BW kun je twee dingen doen: afvallen of sterker worden :cool:
Mooi afgemaakt met die sumo's nog :)
ja, ik probeerde iets te vinden dat enigzins powerstairs zou simuleren...maar dat is vrijwel niet te doen. de enige overeenkomst is dat je van tussen je benen moet liften, dus wat dat betreft helpt het misschien iets - altijd leuk om weer eens een variant van een basic lift te doen

jammer van de dead, je kan proberen wat te gaan waven met dubbeltjes varierend van 160 tot 190 kg dus bij zoiets:

2x150
2x160
2x170
2x180
2x190
2x170
2x185
2x180

En dan omhoog of omlaag gaan met gewicht aan de hand van hoe de set voelt en hoeveel speed je hebt.

• #2.783
jammer van de dead, je kan proberen wat te gaan waven met dubbeltjes varierend van 160 tot 190 kg dus bij zoiets:

2x150
2x160
2x170
2x180
2x190
2x170
2x185
2x180

En dan omhoog of omlaag gaan met gewicht aan de hand van hoe de set voelt en hoeveel speed je hebt.
vandaag was ook niet zo'n slimme zet. ik had eigenlijk 3x2x190 ofzo moeten trekken....want die kreeg ik easy van de grond. die 200 is dan zo'n mentale barriere en mede daarop faalde ik geloof ik.
even een vraag dan, wat je nu aankaart als opbouw heh - ik zou van 140 gelijk naar 170 springen als ik dubbels zou draaien eigenlijk - al die sets er tussen is dat met een reden vanuit jouw kant?

verder goede tip en ik moet ook iets slimmer die deadlift doen, aangezien het de enige lift is waarbij ik maar gewoon wat doe :p
trouwens...powerclean techniek ineens 100 keer beter vandaag :D ik kon nu die heupbeweging erin knallen en daarom kreeg ik de 100 ook redelijk snel omhoog

nette training sjaak, en die 200 komt snel genoeg. beter man zonder die straps-zooi....lekker knijpen, real power!!!

vandaag was ook niet zo'n slimme zet. ik had eigenlijk 3x2x190 ofzo moeten trekken....want die kreeg ik easy van de grond. die 200 is dan zo'n mentale barriere en mede daarop faalde ik geloof ik.
even een vraag dan, wat je nu aankaart als opbouw heh - ik zou van 140 gelijk naar 170 springen als ik dubbels zou draaien eigenlijk - al die sets er tussen is dat met een reden vanuit jouw kant?

verder goede tip en ik moet ook iets slimmer die deadlift doen, aangezien het de enige lift is waarbij ik maar gewoon wat doe :p
trouwens...powerclean techniek ineens 100 keer beter vandaag :D ik kon nu die heupbeweging erin knallen en daarom kreeg ik de 100 ook redelijk snel omhoog

Ja, is een beetje een combi van semi-speed deads en getting into the groove, zonder dat je aan het strainen bent. Hierdoor kun je ook veel winst halen op je techniek, motorische aanstuuring en snelheid wat je kracht op een andere manier een boost kan geven.

Ja, zo snel 100 kg pc is behoorlijk bad ass man. Maar volgende week zal je techniek nog beter zijn... zo gi da!

• #2.786
nette training sjaak, en die 200 komt snel genoeg. beter man zonder die straps-zooi....lekker knijpen, real power!!!
dank je! ik ben ook een enorme voorstander van straps-loos trainen. A. grip, B. onderarm dikte en C. strongman.

het 200 station ben ik trouwens al een tijd geleden gepasseerd, maar ben nu weer net terug van n onderrugblessure - ach **** it, komt tijd, komt deadlift
Ja, is een beetje een combi van semi-speed deads en getting into the groove, zonder dat je aan het strainen bent. Hierdoor kun je ook veel winst halen op je techniek, motorische aanstuuring en snelheid wat je kracht op een andere manier een boost kan geven.

Ja, zo snel 100 kg pc is behoorlijk bad ass man. Maar volgende week zal je techniek nog beter zijn... zo gi da!
misschien inderdaad toch beter om aan m'n speed en techniek te blijven werken ipv louter aan submax gewicht verplaatsen.

tnx man, PC vind ik ook echt tof om te doen - wil dit eigenlijk wekelijks in een training doen om op te bouwen tot een belachelijk gewicht ;) succes bij RPB straks man!

• #2.787
scriptie Sunday
gisteren hele dag aan m'n scriptie gezeten...echt enorm bagger gegeten, maar ook dat ga ik posten :p oohja...m'n hometrainer is naar z'n gootje, ff kijken of ik hem straks kan fiksen

1. 250 gr kwark - 30 gr whey - 75 gr havermout
2. 500 gr kwark
3. 40 gr whey - 2 rijstewafels pindakaas - 2 rijstewafels la vache qui rit
4. 500 gr kwark
5. 130 gr tonijn - 2 eetlepel olie
6. 2 rijstewafels pindakaas - 2 rijstewafels la vache qui rit

maandag - back on track dag
scriptie (concept) net opgestuurd en zometeen lekker naar de gym om me af te reageren.

1. 250 gr kwark - 30 gr whey - 75 gr havermout
2. 100 gr rijst - 150/200 gr panga
post-W 1 scoop BCAA's - 1 scoop dextro
3. 250 gr kwark - 30 gr whey - 75 gr havermout - eetlepel pindakaas
4. 100 gr rijst - 130 gr tonijn - eetlepel olie
5. lekkere maaltijd - moet nog ff wat bedenken
6. 130 gr tonijn - groente - eetlepel olie
7. 150 gr panga - eetlepel olie

zometeen: UB-1

Gewoon netjes toch die zondag, alleen wat eenzijdig. Succes zo

Waarom kwark bij ontbijt en na training? Zijn toch momenten dat je juist snelle eiwitten wilt, terwijl dit trage zijn? Of belemmert dit de opname van de whey niet?

• #2.790
Gewoon netjes toch die zondag, alleen wat eenzijdig. Succes zo
beetje weinig ook misschien, maarja **** it :p
Waarom kwark bij ontbijt en na training? Zijn toch momenten dat je juist snelle eiwitten wilt, terwijl dit trage zijn? Of belemmert dit de opname van de whey niet?
ben blut en kwark is goedkoop :o
maar om toch even op je vraag in te gaan...ik combineer whey en kwark - niets mis mee en kwark belemmert de opname volgens mij niet hoor - zou niet weten waarom dat zo zou kunnen zijn. na m'n training moet je die shake trouwens zien als een maaltijd - want m'n shake na de training is gewoon bcaa's en dextro - klein uurtje later gaat die andere shake erin en daar zit alles in, carbs, eiwit en vet.

daarnaast zijn er trouwens wel onderzoeken over de combi van caseine en whey na je training, wat gains zou bevorderen. in principe ook een combi van traag en snel (bedenk ik me net ineens hoor)

Als amateur ga je echt geen reet verschil merken tussen het verschil van zogenaamde snelle en langzaam opneembare eiwitten.

Als amateur ga je echt geen reet verschil merken tussen het verschil van zogenaamde snelle en langzaam opneembare eiwitten.
Iedereen probeert toch zo optimaal te eten, amateur of niet? Er is ook een reden dat mensen kwark voor het slapen nemen en geen hydrolisiaat eiwit. De opnamesnelheid inderdaad.

Iedereen probeert toch zo optimaal te eten, amateur of niet? Er is ook een reden dat mensen kwark voor het slapen nemen en geen hydrolisiaat eiwit. De opnamesnelheid inderdaad.

Dus omdat iedereen het doet is dat ook gelijk het beste? Hij neemt kwark en whey tegelijk en jij vind dit een beetje tegenstrijdig omdat het snelle en langzame eiwitten zijn en dat dus de eiwitten uit whey zou vertragen, ik geef aan dat het helemaal niks uitmaakt, simpel toch? Het gaat om de basis dingen, niet om snelle of langzame eiwitten etc.

• #2.794
UB-1

do that shit, do that shit, DO IT!

Push Jerk
5x40
5x60
3x80
3x90
vanaf hier split jerk
1x100
1x105
1x110
1x112,5 PR
Fx115
vanaf hier hier Push Press
1x100
1x100
1x100 - tussen deze 3 sets zat steeds maar 30 sec ofzo
voor het eerst gedaan en gelijk gruwelijk PR :D zit uiteraard nog veel meer in, want techniek is verre van optimaal en dat h**ren-plafond waar ik steeds tegenaan beuk is ook niet echt goed voor de concentratie - anyways, nice!

T-bar rows
10x60
10x80
10x100
10x120
8x140
t/m 120 prima reps, laatste setje was beuken

Dips
bw=94,5
5xbw
5xbw+20
5xbw+40
3xbw+55
2xbw+70 PR
5xbw+20 - 8xbw+40 - 14xbw dropset
volgende keer geen PR meer, maar rond de 40/50 kilo reps maken

seated cable rows
12x100
10xfullstack
10xfullstack

seated side laterals
45s rust
12x12s
12x14s
12x16s
10x18s
10x20s
BAM - schouders vol

one-arm overhead db extensions
15x12s
12x14s
8x16s

bazige training en in iets meer dan een uur er doorheen geknald. leuke PRs erbij en ik ben blij dat m'n overhead goed gaat. verder weinig te melden, heb alweer zin in LB-1 morgen! yeah buddy

Damn sjaak, thats some nice Oh work you did there!!!

godver sjaak.. die 110 kg log komt dichterbij man! Jammer dat ik er niet bij was...looks like a hell of a training ! (brute dips ook..)

• #2.797
Damn sjaak, thats some nice Oh work you did there!!!
tnx big Mike! OH is m'n sterkste punt :D
godver sjaak.. die 110 kg log komt dichterbij man! Jammer dat ik er niet bij was...looks like a hell of a training ! (brute dips ook..)
ik vond het ook jammer dat je d'r niet was man...het was best bazig vandaag :cool: wat ik trouwens goed merk is dat als ik jerk en voor de eerste keer zak, echt veel te weinig snelheid heb in vergelijking met jou bijvoorbeeld (Mr. Intensity aka Mr. Technique aka Mr. Spot on) - sowieso ben ik niet echt van de snelheid, dus misschien is wat speed oefeningen in m'n schema donderen. 110 log is m'n nieuwe missie!

Lekker man.

Sjaak flikt 't hem alweer - ik zit nog met een zeurende onderrug en mij staat het zelfde te wachten, fck it gewoon pushen.

Heeftie het toch geflikt op die dips he :p Gooi je je lowerback er ook in bij die cablerows of doe je em relatief recht?

Dus omdat iedereen het doet is dat ook gelijk het beste? Hij neemt kwark en whey tegelijk en jij vind dit een beetje tegenstrijdig omdat het snelle en langzame eiwitten zijn en dat dus de eiwitten uit whey zou vertragen, ik geef aan dat het helemaal niks uitmaakt, simpel toch? Het gaat om de basis dingen, niet om snelle of langzame eiwitten etc.

Dat zegt Rah helemaal niet, hij vraagt alleen naar de achterliggende gedachte. Als jij vind dat het niks uit maakt doe jij het lekker anders /care.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven