MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.801
heerlijk
Sjaak flikt 't hem alweer - ik zit nog met een zeurende onderrug en mij staat het zelfde te wachten, fck it gewoon pushen.
haha - daar wen je aan koen!
Heeftie het toch geflikt op die dips he :p Gooi je je lowerback er ook in bij die cablerows of doe je em relatief recht?
haha, ja het was wel echt bizar zwaar die 70 kilo...holie **** man :p ik laat wel een keer zien hoe ik cable rows doe - om dat nu te omschrijven is me teveel gedoe. hou het er maar op dat het redelijk strict is, maar dat ik een klein beetje mee ga met het gewicht op het negatieve. ik ben niet zo'n onnozele die deadlift met de cable row machine

Pff..die T-bars is dat nog steeds op de geimproviseerde manier? Want dan vraag ik me af hoe je die 140kg aan die Ol bar hebt gekregen! En dan maar niet te spreken over hoe je het omhoog krijgt! Respect!

Sjaak je bent een baas, maar die dips vat ik toch wel op als een aanval. Helaas is de spieraanhechting bij m'n borstbeen nog steeds niet in orde. Maar i'll get you sooner or later!

Oh, en lap die 200kg deadlift eens. Je gaat mij toch niet alles de powerstairs op laten tillen he? Werken nondeju!

• #2.804
Pff..die T-bars is dat nog steeds op de geimproviseerde manier? Want dan vraag ik me af hoe je die 140kg aan die Ol bar hebt gekregen! En dan maar niet te spreken over hoe je het omhoog krijgt! Respect!
er past 9x20 kilo aan één kant van de bar, dus ik heb nog even te gaan :p tnx man - gotta love those old skool t-bar rows!
Sjaak je bent een baas, maar die dips vat ik toch wel op als een aanval. Helaas is de spieraanhechting bij m'n borstbeen nog steeds niet in orde. Maar i'll get you sooner or later!

Oh, en lap die 200kg deadlift eens. Je gaat mij toch niet alles de powerstairs op laten tillen he? Werken nondeju!
haha, is geen aanval man :p ik vind het gewoon een vette oefening om met al die schijven om je riem reps te maken :cool: mooi dat het je motiveert!

die 200 heb ik al eens gelapt man, alleen ik heb super lang niet kunnen deadliften door die 'bijna hernia'...over een paar maandjes lift ik 220 man :p no problemo! ik heb trouwens sumo-deadlifts gedaan om die power stairs enigzins te simuleren en ook met zware power shrugs erbij - dat lijkt er wel een beetje op.

Lekkere training!

En wat die t-bars betreft, dan pak je een olympic bb met een losse grip? Hoe zet je 'm dan aan de achterkant vast, of is dat niet nodig..

Hoe zit dat nou met die kuur? :p

:jk:

stevig werk weer man ! top !

Damn hier wordt ook flink wat ijzer verplaatst. Indrukwekkend sjaak

Dit zijn erg zieke trainingen aan het worden, Sjaakmans!

• #2.809
Lekkere training!

En wat die t-bars betreft, dan pak je een olympic bb met een losse grip? Hoe zet je 'm dan aan de achterkant vast, of is dat niet nodig..
old skool t-bars bro :D gewoon stang in de hoek en een v-handle om de bar knallen...roeien maar! als je de lift technisch redelijk uitvoert hang je wat naar achter, waardoor je de stang in de hoek omlaag drukt. als je teveel met je bovenlijf gaat slingeren dan komt de achterkant los. bij m'n laatste set vraag ik vaak iemand om met z'n voet op de achterkant te duwn
Hoe zit dat nou met die kuur? :p

:jk:

stevig werk weer man ! top !
hahaha - die kuur zit niet
tnx rob :D
Damn hier wordt ook flink wat ijzer verplaatst. Indrukwekkend sjaak
ik doe m'n best!
Dit zijn erg zieke trainingen aan het worden, Sjaakmans!
het mooie is...ze worden steeds zieker ;)

Tuesday
vandaag weer hele dag studie...goed eten dus en vanavond trainen. normaal doe ik LB-squats, maar vandaag wordt het LB-mix, omdat ik zaterdag events ga trainen ipv LB. ik heb zin in squats - oooh yeah!

voedsel
1. 25 gr whey - 250 gr kwark - 75 gr havermout
2. 3 ei - 3 eiwit
3. 100 gr rijst - 130 gr tonijn - groente
4. 150/200 gr pangafilet - eetlepel olie
5. 100 gr rijst - 250 gr gehakt - groente
post-W 1 scoop BCAA's - 1 scoop Dextro
6. 25 gr whey - 250 gr kwark - 100 gr havermout - eetlepel pindakaas
7. 500 gr kwark

Suc6 vandaag met alle schoolzaken! Hou die voeding goed en show us some ****ing effort tonight!;)

• #2.811
Suc6 vandaag met alle schoolzaken! Hou die voeding goed en show us some ****ing effort tonight!;)
tnx Mr. Squat!

LB - ooh yeah

time to make some gains

Squat
8x40
8x60
5x80
3x100
belt om
5x120
5x120
5x120
5x120
5x120 (5x5x120 PR)
3e en 4e set waren het beste...verder was het wel echt knokken voor de reps, maar wel super nice dat ik eindelijk eens een sprongetje vooruit maak.

(speed) Deadlift vs bands
no belt - no straps - overhands
5x60
3x110
2x140
2x140
2x150
2x150 - speed weg
5x140 - frank: "kom op Gijs" - ik "Gijs?" - frank: "kom op Sjaak" :cool:
5x140
5x140

Dynamic Leg Press
20x120
20x160 - auw
15x200 - AUW
met dank aan frank :D

Hyperextensions vs bands
15x
10x+20
10x+20
15x
holie **** wat ging ik hier stuk op zeg...echt m'n hams, glutes, lower back - alles aan gort

leg raises
25x
25x

ab circuit - 2 maal
lying leg raise - lying leg static hold - crunches - reverse crunches

super lekkere training, echt finaal naar de klote nu. wel weer wat last van m'n maag, net als vorige week. opzich is de conclusie snel getrokken, aangezien ik alleen op LB-1 dag No-Xplode gebruik - niet meer doen dus. volgende week wordt een hele zware 5x5x122,5 squat, maar we houden vol, want er moeten sprongen gemaakt worden! Mr. Spot on, tnx voor de support vandaag!

Laatst bewerkt:
Haha wat een turn off, kom op Gijs:p Harde training weer sjaak, die squats gaan goed en nu alweer DL'en jeez haha

hoezo turn off? Ik denk dat sjaak blij zou zijn als hij Gijs was tijdens het deadliften!

Maar was net een verhaal aan t vertellen over een feest waar ik met Gijs was geweest.. vandaar :)

• #2.814
Haha wat een turn off, kom op Gijs:p Harde training weer sjaak, die squats gaan goed en nu alweer DL'en jeez haha
was niet echt een turn off hoor - ondanks dat ik ff moest lachen, motiveerde het mij wel. frank en ik zeggen van alles tegen elkaar om te motiveren - eigenlijk zouden we die shit moeten opschrijven, hilarisch af en toe :D
hoezo turn off? Ik denk dat sjaak blij zou zijn als hij Gijs was tijdens het deadliften!

Maar was net een verhaal aan t vertellen over een feest waar ik met Gijs was geweest.. vandaar :)
daar zou ik verrekte blij mee zijn ja...komt tijd, komt sjaak!

desalniettemin was je squat goed, je techniek is nog niet spot on, maar wel al goed op dit % van je max! Goed gewerkt kerel, leuk om je zo kapot te zien gaan en daarna met een big smile strompelend naar me toe komen :D

• #2.816
desalniettemin was je squat goed, je techniek is nog niet spot on, maar wel al goed op dit % van je max! Goed gewerkt kerel, leuk om je zo kapot te zien gaan en daarna met een big smile strompelend naar me toe komen :D
tnx man - ik voelde ook wel dat het technisch nog niet helemaal op orde was, maar ik ben dan ook niet Mr. Spot On ;) nee zonder dollen, dat is precies wat er nu moet gaan gebeuren...met heavy weights meer controle krijgen - daar ligt een grote zwakte van mij bij squats. tnx trouwens man, ik genoot er ook echt van :D

En als die nou zei kom op sniperx haha, bedoelde t ook niet op een slechte manier hehe. Hinderlijk is dat als je zojuist iets hebt verteld en daarna zeg je 1 woord uit het verhaal bij een volgende zin, like wtf? Ik denk dat iedereen gijs wilt zijn kracht gezien, the looks heb ik al dus XD

Hé, maar anders heb jij even een brute training neer gezet! :D

Haha, ja anything works. Heb zelf een keer heel hard "benchen kreng!" gedacht tijdens het squatten. Dan voel je je best blond als je na je set beseft dat die opmerking je er wel doorheen hielp :p Tot over een week bro.

Ik zoek ook nog zo'n motivator in mijn gym! Mij part noemt ie me Harry..als ik daardoor net dat repje meer pak..dan ga ik akkoord;)

Top workout weer Sjaak! En mooi dat je squats zo vooruit gaan!:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven