MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Brutaal getraind! Zeker wel dikke squat sessie hoor! 3*15*60 :O

die brutaliteit tegenwoordig heh :P

netjes sjakie , je poten goed afgebeuld - gewicht is niet zo belangrijk , dat komt wel , de uitvoering moet goed zijn - 3 * 15 * 60 is zware shit - ga maar eens 45 * 60 squatten , dus respect man -goeie oef voor de rest - heb je ooit wel eens de walking lunges van ronnie coleman gezien - nee - gelijk doen - is mooi om te zien

tnx GM! zeker zware shit, die ****ing reps doen het goed op m'n benen. vandaag was ik ff aant poseren en begin toch al duidelijk blokken spier te zien op de quads :P daarnaast ben ik geinspireerd door Big Ron met die walking Lunges buiten! alleen doe ik het zonder zonnebril :cool:

k voel ze nu nog!

training van vandaag volgt nog!

hahaha, daarom hebben bij mij op de sportschool alvast een rollator klaargezet, voor als ik weer zo achterlijk loop te squatten muahaha, enige nadeel is dat ik dan mijn auto moet laten staan :D

Je bent wel verdomd goed bezig gap, respect!

Als ik naar die training kijk, dan begin ik al te verzuren....

netjes heurrr!

hahaha, daarom hebben bij mij op de sportschool alvast een rollator klaargezet, voor als ik weer zo achterlijk loop te squatten muahaha, enige nadeel is dat ik dan mijn auto moet laten staan :D

Je bent wel verdomd goed bezig gap, respect!

haha gek! tnx man

Als ik naar die training kijk, dan begin ik al te verzuren....

netjes heurrr!

hehe :P

dan vanwege een vol weekend wat verlaat met het posten van m'n vrijdag training. 1730-1845

Push

BP
5x80
5x90
3x5x100
laatste set moest ik hem na 4 reps ff 10s terugleggen.

Incline BP
5x70
5x80
5x90
4x90 + 1x90 (15s rust)
3x90 + 2x90 (15s rust)
liep niet zo heel lekker

MP
5x60
5x60
4x70
8x60
9x60
wederom kon de 70 wel, maar hij voelde gewoon niet goed...daarom terug naar de 60 en reps maken

Weighted (chest) Dips
5x+22
5x+26
2x5x+30
4x+30 + 10xbw (dropset)

Db Side Laterals
10x16s
8x20s
6x24s
2x8x24s
ging super lekker!

Db Overhead Extensions
10x36
8x40
8x48
2x10x48
peanuts...volgende week andere oefening

extra: opzich een goede en lekkere training, maar niet helemaal tevreden. met name de incline BP viel mij tegen.
voeding: gaat goed
supps: weinig op aan te merken

volgende training is vandaag (maandag), Pull

weekoverzicht

ik post niet zovaak weekoverzichten, tenzij ik iets extra's te melden heb...bij deze dus.

Zaterdag in Walibi geweest, was toch lastig met eten zo'n dag. Had gelukkig wel een fikse handvol Amino's meegenomen en wilde eigenlijk ene junkdag inlassen, maar dat fastfood daar is niet te vreten (kwam ik dus achter). Anyways, ik had wel wat brood met kipfilet dus opzich prima.

Zondag verjaardag gehad en hele dag in de keuken eten staan maken, dat kwam goed uit...voor iedereen zooi maken en zelf ondertussen m'n eigen troep naar binnen stouwen :P

Maar goed dit weekoverzicht gaat meer over de week natuurlijk :) vrijdagavond bij Bredekees langs geweest om ff te relaxen en wat dingen door te nemen. Besloten om de reps toch iets omhoog te gooien. ik train al een lange tijd laag in m'n herhalingen en wil onderhand wel is ervaren hoe het is om voor een langere periode wat hoger in reps te zitten. M'n ego zal dus thuis moeten blijven...
Wel zal ik op bijvoorbeeld de 1e oefening van de training, dus BP, DL en SQ hier en daar wat lagere reps pakken, gewoon omdat ik daar zin in heb. verder laat ik de 5-jes achterwegen en zal richting de 8-10 gaan (even aanvoelen nog)

vandaag voor het eerst, dus wel zullen zien :D

Veel succer kerel met de hogere reppers.

10 is mooi idd :thumbs:

Veel succer kerel met de hogere reppers.

10 is mooi idd :thumbs:

en zwaar :P

de training van gisteren (maandag): 1700-1815

Pull

DeadLift
10x70
8x110
5x130
2x150
1x170
Fx180
2x6x130
helaas...pindakaas. vorige week mooie PR van 3x170, ik had wel trek in nog eentje, maar het zat er niet in. vrijdag weer pull en ik ga ook geen poging wagen (ego blijft thuis), over weekje of twee zal ik opnieuw een poging doen

PullUps + Lat Pulldown
3x8xbw
8x100
10x90
12x80
Sjakie gaat hoger in de reps en dat is me toch zwaar, t*ring hee :P

BOR
10x55
4x10x75
nogmaals, ****ing zwaar die reps...was aardig hard zweten, maar voelde wel gruwelijk

Seated Cable Rows
12x75
10x85
3x8x95
:D

Incline db Shrugs (liggend op een incline bankje)
4x12x40s
tussen de sets door staande shrugs met in elke hand een schijf van 25.

BB Curls
20x35
3x15x45
burnnnnnn!

Db curls...rek oplopend (gebaseerd op GroteSuriman's training) dus beginnend bij laagste gewicht, steeds 5 reps per hand, 15s rust en door naar de volgende db.
5(per arm) x 2-4-6-8-10-12-14-16-18-20
VOL IS VOL!

extra: het viel me zwaar om de reps ineens omhoog te gooien, maar aan de andere kant voelt het zooooveeel lekkerder. vooral omdat ik het al een lange tijd niet meer heb gedaan. dus voorlopig ga ik hiermee door, time to build some serious mass mtf!
voeding: geen bijzonderheden
supps: geen bijzonderheden

volgende training: vandaag (dinsdag), Benen!!!

grotesjaak heeft flink wat passen verzet tijdens de outdoor lunges, Mr. coleman was er niks bij :P

Beestachtige training sjaak!

Sterke deadlift, hoe voelde je rug na de training? :D

mooie komplete training weerr sjaak!

Beestachtige training sjaak!

Sterke deadlift, hoe voelde je rug na de training? :D

m'n rug....pff die was vol en tegelijk leeg :P tnx man

grotesjaak heeft flink wat passen verzet tijdens de outdoor lunges, Mr. coleman was er niks bij :P

hahaha, was zeker bruut gisteren ouwe! verdomde spierpijn in m'n quads en hams nu pff

mooie komplete training weerr sjaak!

tnx mixer!

training van gisteren (dinsdag), 1730-1900

Benen

Squat
10x50
8x60
5x80
2x90

3x3x100
3x15x60
AUWWWWWWWWWWWWWWW, die reps waren pijnlijk, allejezus zeg. heel diep gegaan met name de allerlaatst set, door de aanmoedigingen van Bredekees net de eindstreep gehaald en daarna op de grond geflikkerd

Front Squat
15x40
10x50
2x8x60
light weight vanwege de sessie squats, maar voelde het wel heel goed in m'n quads

(outdoor) BB Walking Lunges
20stappen + 25kg
24stappen + 30kg
30stappen + 30kg
30stappen + 30kg
104 stappen :P 4 stappen meer als vorige week en ook nog is 1 set minder hehe. ik gooi gewicht volgende keer iets omhoog, maar blijft wel minimaal 20 stappen maken!

Leg Press
25x?
15x?
12x?
12x?
is een horizontal leg press, maar gewicht klopt niet. in ieder geval diep gegaan, neem dat van me aan :P

Leg Curls
24x40
16x60
2x15x70
we keep it burning

Calf Press
3x30x?
zuuuuur

afgesloten met 3xstanding rope crunches en 3xleg raise

extra: goede training. Eindelijk weer is samen met Bredekees. toch lekker met oppeppen e.d. vooral bij lunges en de hoge rep-sets bij squats. ik merk dat m'n benen echt heel goed reageren op hogere reps, dus ook hier hou ik ze erin! m'n gewicht zit nu net iets boven de 94...maar de 'officiele' weging is altijd op maandag en dinsdag :P
voeding: verassend lekkere avondmaaltijd, moet ik toch ff vermelden. rijst met mais en dan een combi van kerrie, appel, banaan en cashews. Samen met een stuk kipfilet. proberen waard!
supps: niets bijzonders eigenlijk.

vandaag rust en de volgende training is morgen - PUSH - (donderdag), mits we iemand kunnen regelen die de sportschool open gooit :P

jesus ****ing christ!!! Je gaat echt goed gappie! Keep it up! ;)

AUWWWWWWWWWWWWWWW, die reps waren pijnlijk, allejezus zeg. heel diep gegaan met name de allerlaatst set, door de aanmoedigingen van Bredekees net de eindstreep gehaald en daarna op de grond geflikkerd
die waren mooi sjaak, volgende week nog paar rep's extra :P oja morgen zeker ff wat regelen, sowieso is Tesqua geopend (weekend uren 08.30 - 16.30) anders gaan we daar een keer als beesten trainen, betaal wel de helft mee = 10 euro pp) kunnen we met een dikke pomp daarna lekker zwemmen en de sauna of turks stoombad in ;)

jesus ****ing christ!!! Je gaat echt goed gappie! Keep it up! ;)

tnx man! ik zal het up-keepen

die waren mooi sjaak, volgende week nog paar rep's extra :P oja morgen zeker ff wat regelen, sowieso is Tesqua geopend (weekend uren 08.30 - 16.30) anders gaan we daar een keer als beesten trainen, betaal wel de helft mee = 10 euro pp) kunnen we met een dikke pomp daarna lekker zwemmen en de sauna of turks stoombad in ;)

miss probeer ik volgende week (dat is trouwens de 2x been week :P) 3x12x70 ofzo...

Tesqua is misschien wel een optie, we hebben vooral BB werk, dus die knaken dumbbells hebben we niet nodig daar. aan de andere kant zal onze gym wel open zijn, Big Ron laat me vandaag of morgenochtend weten en anders bel ik hem en vraag ik t nummer van Alpeih (hoe the **** schrijf je dat hehe)

komt in orde ouwe, morgen knallen als malle!

miss probeer ik volgende week (dat is trouwens de 2x been week :P) 3x12x70 ofzo...
daaamn (ik doe dan btw wel die 3x12x50)

Tesqua is misschien wel een optie, we hebben vooral BB werk, dus die knaken dumbbells hebben we niet nodig daar. aan de andere kant zal onze gym wel open zijn, Big Ron laat me vandaag of morgenochtend weten en anders bel ik hem en vraag ik t nummer van Alpeih (hoe the **** schrijf je dat hehe)

komt in orde ouwe, morgen knallen als malle![/QUOTE]
aahh cool man :P hoor het nog wel! Knallen bij Kangal is ook prima, mss krijg je nog lekkere been massage van Big Ron :D

training van vandaag (donderdag), 1030-1200

Push

BP
10x70
10x80
3x8x90

Incline BP
10x60
10x70
2x8x80
8x80 + 12x50 + 8x50 (dropset + rust pauze)
harde pomp

Db shoulder press
10x24
8x28
5x32
10x26
bagger, schouders waren duidelijk leeg van de BP en incline BP

Seated Cable Flyes
10x ...
10x ...
12x ...
12x ...
geen idee welke gewichten

db side laterals
10x16s
10x18s
8x20s
9x20s
9x20s

SkullCrushers
10x35
2x10x40

one arm db overhead extensions
10 (is 10xL + 10xR)
10x14s
8x16s
8x16s

Reverse PeckDeck
15x90
3x12x105
mooie afsluiter

voeding niks bijzonders
supps niet zoveel bijzonders, soms snel geirriteerd, verder heb ik t wel warm. maar geen echt gekke dingen. maandag officieel wegen, maar ik zit sowieso al boven de 94 nu, dus ben benieuwd.
extra lekkere training. het hoger gaan in reps blijft ff wennen, maar voelt erg goed.
wel heb ik samen met bredekees besloten om na volgende week terug te switchten naar SplitSchema. Ik moet nog één week push pull benen, waarin de volgorde, benen, push, pull, benen wordt. dan heb ik drie keiharde weken op dat schema met totaal alle trainingen vier keer achter de rug. het is een fijne methode, maar ik heb toch geen voldaan gevoel erbij. ik kan m´n spieren niet optimaal trainen. dus na volgende week wordt het weer lekker splitten.
vandaag even shirt uitgetrokken en kritisch gekeken. is moeilijk want heb door de bulk toch een laagje en minder definitie. toch vind ik dat de rug bijgetrokken moet worden. benen gaan erg goed trouwens!
na volgende week dus SPLIT!
ma rug + traps
di borst + triceps
do benen
vr schouders + biceps

morgen staat er een Pull training op t programma en ik ga zelfs bij de DeadLift proberen om rond de acht reps te komen (AUW).

Goede bench! Ik vind die db shoulder press nog aardig hoog na bench.

Goede bench! Ik vind die db shoulder press nog aardig hoog na bench.

tnx man, weetje wat t is...ik heb die oefening echt al een maand of anderhalf niet gedaan. nu wilde ik t wel weer is proberen, maar na twee press oefeningen ben qua presses wel leeg aant raken.
toen ik schouders nog los trainde en deze als eerste pakte zat ik aan de 6 of 8 x 38s....dus daarom voelt het nu bagger.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven