Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan je niet helemaal volgen hier koen...En als die nou zei kom op sniperx haha, bedoelde t ook niet op een slechte manier hehe. Hinderlijk is dat als je zojuist iets hebt verteld en daarna zeg je 1 woord uit het verhaal bij een volgende zin, like wtf? Ik denk dat iedereen gijs wilt zijn kracht gezien, the looks heb ik al dus XD
Hé...dankje!Hé, maar anders heb jij even een brute training neer gezet!![]()
haha, dat is wel hilarisch manHaha, ja anything works. Heb zelf een keer heel hard "benchen kreng!" gedacht tijdens het squatten. Dan voel je je best blond als je na je set beseft dat die opmerking je er wel doorheen hielpTot over een week bro.
motivator is voor die next level shit...brengt je weer een stap verder - tnxIk zoek ook nog zo'n motivator in mijn gym! Mij part noemt ie me Harry..als ik daardoor net dat repje meer pak..dan ga ik akkoord
Top workout weer Sjaak! En mooi dat je squats zo vooruit gaan!![]()
combi van eigen gedachte en aanmoediging, plus dat frank altijd op alle kleine technische details blijft letten die mij door een zware set heen kunnen helpen. techniek op zware sets is nog niet perfect...maar dat komt vooral omdat ik door al het blessureleed weinig heavy squats heb kunnen doen. nu ga ik dichter op m'n max squatten om de techniek ook daar goed te krijgen. technische dingen als chest up en hip drive doelt frank trouwens opUw eigen gedachten zijn nog altijd de beste motivator, vind ik!
Ik lees dat je techniek van squat nog niet perfect is, wat loopt er dan juist mis? Binnekomende knieen bij zwaardere sets, heb ik in ieder geval soms last van...
5x5 120 begint er op te lijken he man!
jij hebt volgens mij al een jaar of 3 een abbo op mijn log, dus weer hoelang ik er al mee worstelnice too see your squats making some progress !
(het is bikkelen voor je)
eindelijk iets van progressie
daarom ff geen cardio nu, maar pak ik wel weer op. shape blijft erg goed, ondanks alle zuivel van dit moment (1 - 1,5 kilo kwark p/d). vanavond UB-2 op het programma
beetje paprika en een klodder ketchup erbij en het is smullen! (kip kruiden met Cajun)
hehe - ik maak graag lekker eten klaar!
volgende week knal ik er 2,5 op bij de 3x3
dank

tnx frank, klopt inderdaad - is verreweg m'n sterkste punt en m'n schouders zeggen vandaag voor het eerst..."rust, bitte" Maar morgen gaan we weer log presses doen, dus dat wordt wederom knallen!sterke training sjaakmans! Je UB press kracht is nice.. je bent nu gewoon 2x per week zwaar aan t presses... very nice!
Bench Press
pink op ring
8x60
8x60
5x80
3x100
3x110
3x112,5
3x115
3x117,5
3x110
lekkere sessie
Bench Press
10xbb
10x60
5x80
3x100
3x110
3x115
3x115
3x115
nice! ging super goed...techniek was spot on volgende week knal ik er 2,5 op bij de 3x3
tnx bart en mijn welgemeende excuus voor die persoonlijke aanval (b*ch!)klasse bench, klasse hammers, alleen jammer dat je me een b*ch noemt.....
hmm...hoe kom je daar dan bij tony? ik heb niet echt een doordacht bench-schema, maar 3x3 werkt welZieke vooruitgang! Ik ben nu bezig met een 4x4 schema voor bench, elke vijfde dag heb ik een pushtraining met 4x4 bench als startpunt en verhoog ook elke week met 2,5kilo... dus ben benieuwd!
Succes volgende week met de 117,5 kilo. 120 is coming your way baas!
en vorige week inderdaad die opbouw gedaan en deze week 3x3. nu ineens heb ik betere spanning onderin de lift waardoor ik makkelijker de heavy weights kan uitstoten. 3x3x120 is wel een mooi doel jatnx man. HBO International Communications and Media - ben 5e jaars en m'n scriptie aan het afronden. Morgenochtend premasterassessment voor Culture, Management and Organization - wat ik hopelijk de aankomende 2 jaar kan gaan doen.Lekkere training! Voor welke opleiding studeer je af eigenlijk?
gruwelijke meal, in 1 keer weg? Kwaliteits voedsel hiero![]()