- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vanavond weerJezus, ik heb net gegeten.. Maar ik heb nu al weer honger! Ziet er lekker uit man.![]()

zie gijs z'n antwoord hieronder + waarom iemand in een hokje plaatsen? dat gebeurt al teveel...laten wij dat dan niet doen - enorm onzinnighoe en waarom sla jij over van bb na strongman?het lijkt mij namelijk ook wel wat om meer op kracht te gaan
tnx baas - precies wat ik in m'n hoofd hadHij slaat niet over hij combineert voor alsnog en hij doet dit jaar ook nog een bb competitie. Ik kan zelf ook nog steeds rustig het podium op wandelen. Het 1 hoeft het ander niet perse uit te sluiten.
helft gister, helft vandaagGruwelijke meal, in 1 keer weg? Kwaliteits voedsel hiero![]()
tnx manIk zag alleen nog die schaal voor me staan waardoor ik dat niet had gelezen haha nomnom.
Laat je gaan vandaag @RPB sjaak - the sky is the limit
hahahaMooi hoe je bb toch kunt combineren met je studies! Geen idee wat het allemaal is, maar gemakkelijk lijkt het me in ieder geval niet![]()
gemakkelijk is het niet altijd nee, maar het combineren gaat primawel geprobeerd, maar aan het einde van m'n LB-Deadlift training en dat was geen succesHeb je nog je static holds met 130kg geprobeerd en getimed?

verder beetje tegenvallende logpresses, maar dat is wel verklaarbaar. volgende keer beter
op dit moment: helemaal kapot.die zwerfkei komt inderdaad wel, maar dat die 110 stone moet er gewoon sowieso op, daar baal ik nog steeds vanVeel gedaan ook en de zwerfkei was 80kg en volgende keer heb je hem.

touwklimmen...nog nooit zo'n pomp in m'n vingers gehad. deze week één press training, dus komt goedhaha dat touwklimmen lijkt me echt tof! hard gewerkt bro, misschien even wat minder gewicht hanteren op je delts, op een 2e blessure zit je niet te wachten.
tnx voor de techniek tips enzo mike - die stones komen wel, maar liever wat snellerNice train Kevin.
Die stones komt ook wel goed, zit kracht zat ff die techniek nog een beetje fine tunen

yo - tnx
ja...nu ik alleen maar aan m'n scriptie werk, heb ik meer tijd om lekkere meals te maken.Brute training Sjaak! En die meals zien er ook goed uit! Krijg ik flink honger van!
je zegt het zelf al...ik zou het erop moeten kunnen krijgen en was een paar keer zo ontzettend dichtbij, maar goed - volgende keer heb ik m. de hele stone zat onder de hars en dat was t probleem ook niet. zwakte lag puur en alleen bij de laatste 2-3 cm. volle fust niet geprobeerd, maar wel met een andere even wat techniek dingen doorgenomen - komt wel goed man.Nondeju Sjaak, die 110 stone moete gij er toch hendig op kenne kriege? Qua krachtstats maken wij weinig verschil, en lengteverschil is ook niet bijster veel. Heb je wel geharst? Ook nog de fust uitgeprobeerd trouwens?
Maar goeie train. Wij gaan gewoon eens ff kontschoppen daar in biest-houtakker.
is ook ontzettend leuk man! gewoon een keer komen. wat gijs ook zegt, de jongens komen overal vandaan...je moet er iets voor over hebbenDie strongman training ziet er leuk uit man, wel jammer dat ik daar zover van vandaan woon
plaats me niet in een hokje, want dat past nietwhats this crap; ik zoeken naar je log enzo... staatie hier!
beter zet je die move naar the darkside, Grande Jacques.
was gezellig, now, you enjoy your haferflocken!!Z1Z!Z!!

ik ga zo ff die haferflocken aanbreken, zal een feest worden 
plaats me niet in een hokje, want dat past niet
Was zeker mooi gister man :d ik ga zo ff die haferflocken aanbreken, zal een feest worden![]()
hahai got a jailcell thats big enough for the both of you
zeker nice - volgend weekend ben ik absent...definitieve scriptie, rememberohhh yeah ! Nice train gast! Volgende week weer knallen voor Biest![]()

tnx Long C!