Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zag alleen nog die schaal voor me staan waardoor ik dat niet had gelezen haha nomnom.

Laat je gaan vandaag @RPB sjaak - the sky is the limit

Mooi hoe je bb toch kunt combineren met je studies! Geen idee wat het allemaal is, maar gemakkelijk lijkt het me in ieder geval niet :D

Heb je nog je static holds met 130kg geprobeerd en getimed?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.844
Jezus, ik heb net gegeten.. Maar ik heb nu al weer honger! Ziet er lekker uit man. :D
vanavond weer :D
hoe en waarom sla jij over van bb na strongman?het lijkt mij namelijk ook wel wat om meer op kracht te gaan
zie gijs z'n antwoord hieronder + waarom iemand in een hokje plaatsen? dat gebeurt al teveel...laten wij dat dan niet doen - enorm onzinnig
Hij slaat niet over hij combineert voor alsnog en hij doet dit jaar ook nog een bb competitie. Ik kan zelf ook nog steeds rustig het podium op wandelen. Het 1 hoeft het ander niet perse uit te sluiten.
tnx baas - precies wat ik in m'n hoofd had
Gruwelijke meal, in 1 keer weg? Kwaliteits voedsel hiero;)
helft gister, helft vandaag

Ik zag alleen nog die schaal voor me staan waardoor ik dat niet had gelezen haha nomnom.

Laat je gaan vandaag @RPB sjaak - the sky is the limit
tnx man
Mooi hoe je bb toch kunt combineren met je studies! Geen idee wat het allemaal is, maar gemakkelijk lijkt het me in ieder geval niet :D
hahaha :p gemakkelijk is het niet altijd nee, maar het combineren gaat prima
Heb je nog je static holds met 130kg geprobeerd en getimed?
wel geprobeerd, maar aan het einde van m'n LB-Deadlift training en dat was geen succes

Events @ RPB

voor het eerst sinds weken voelde ik me niet herstelt...schouder irriteerde wat. de één pleit voor betere indeling, ik pleit voor doorbijten en spierconditie opbouwen.

Log
5x52,5
5x72,5
1x82,5
1x92,5 - moeizaam
1x97,5 - easy...veel speed
Fx105 - zat er gewoon niet in vandaag

Farmers
60m (4turns) met 50 p/h
30m (1turn) met 70 p/h
30m (1turn) met 90 p/h
30m (drop bij turn - bewust) met 100 p/h
15m met 110 p/h PR
8m met 110 p/h
30m (drop bij turn - bewust) met 90 p/h

Bak Deadlift
3x180
3x180
5x180
2x210 - zat meer in, maar ik donderde voorover

Stones
3x 95 op 130cm
5F 110 op 130cm - zo dichtbij steeds (potverdomme is het enige passende woord)
3x 95 op 140cm (en een paar fails ook)

Medley
50kg boom: run en op 130cm
80kg zwerfkei: run en fail
65kg postzak: run en op 140cm

Rope climbing - no legs
4x
sorry erwin ;)

toffe training - veel gelachen, hard gewerkt, veel geschreeuwd en veel adviezen gehad, tnx daarvoor gasten! ik vind stones nog steeds machtig om te doen en ga dit echt blijven oefen - ik moet en zal hier ooit goed in worden :cool: verder beetje tegenvallende logpresses, maar dat is wel verklaarbaar. volgende keer beter :p op dit moment: helemaal kapot.

Laatst bewerkt:
Veel gedaan ook en de zwerfkei was 80kg en volgende keer heb je hem.

haha dat touwklimmen lijkt me echt tof! hard gewerkt bro, misschien even wat minder gewicht hanteren op je delts, op een 2e blessure zit je niet te wachten.

Nice train Kevin.

Die stones komt ook wel goed, zit kracht zat ff die techniek nog een beetje fine tunen

boem! beste training sjaak!

Brute training Sjaak! En die meals zien er ook goed uit! Krijg ik flink honger van!

Nondeju Sjaak, die 110 stone moete gij er toch hendig op kenne kriege? Qua krachtstats maken wij weinig verschil, en lengteverschil is ook niet bijster veel. Heb je wel geharst? Ook nog de fust uitgeprobeerd trouwens?

Maar goeie train. Wij gaan gewoon eens ff kontschoppen daar in biest-houtakker.

Die strongman training ziet er leuk uit man, wel jammer dat ik daar zover van vandaan woon

Je moet er wat voorover hebben. We hebben jongens uit heel nederland die komen trainen. Als je er een paar leert kennen kun je wellicht zo meerijden. Mike komt altijd uit Brabant met de wagen, er komen regelmatig lui ui omgeving zeeland en rotterdam. Een klein beetje hulp in de benzinekosten vindt niemand vervelend.

whats this crap; ik zoeken naar je log enzo... staatie hier!

beter zet je die move naar the darkside, Grande Jacques.

was gezellig, now, you enjoy your haferflocken!!Z1Z!Z!!

• #2.854
Veel gedaan ook en de zwerfkei was 80kg en volgende keer heb je hem.
die zwerfkei komt inderdaad wel, maar dat die 110 stone moet er gewoon sowieso op, daar baal ik nog steeds van :p
haha dat touwklimmen lijkt me echt tof! hard gewerkt bro, misschien even wat minder gewicht hanteren op je delts, op een 2e blessure zit je niet te wachten.
touwklimmen...nog nooit zo'n pomp in m'n vingers gehad. deze week één press training, dus komt goed
Nice train Kevin.

Die stones komt ook wel goed, zit kracht zat ff die techniek nog een beetje fine tunen
tnx voor de techniek tips enzo mike - die stones komen wel, maar liever wat sneller :cool:
yo - tnx
Brute training Sjaak! En die meals zien er ook goed uit! Krijg ik flink honger van!
ja...nu ik alleen maar aan m'n scriptie werk, heb ik meer tijd om lekkere meals te maken.
Nondeju Sjaak, die 110 stone moete gij er toch hendig op kenne kriege? Qua krachtstats maken wij weinig verschil, en lengteverschil is ook niet bijster veel. Heb je wel geharst? Ook nog de fust uitgeprobeerd trouwens?

Maar goeie train. Wij gaan gewoon eens ff kontschoppen daar in biest-houtakker.
je zegt het zelf al...ik zou het erop moeten kunnen krijgen en was een paar keer zo ontzettend dichtbij, maar goed - volgende keer heb ik m. de hele stone zat onder de hars en dat was t probleem ook niet. zwakte lag puur en alleen bij de laatste 2-3 cm. volle fust niet geprobeerd, maar wel met een andere even wat techniek dingen doorgenomen - komt wel goed man.

nog 3 weken...heb er nu al zin in!
Die strongman training ziet er leuk uit man, wel jammer dat ik daar zover van vandaan woon
is ook ontzettend leuk man! gewoon een keer komen. wat gijs ook zegt, de jongens komen overal vandaan...je moet er iets voor over hebben
whats this crap; ik zoeken naar je log enzo... staatie hier!

beter zet je die move naar the darkside, Grande Jacques.

was gezellig, now, you enjoy your haferflocken!!Z1Z!Z!!
plaats me niet in een hokje, want dat past niet :cool:

was zeker mooi gister man :D ik ga zo ff die haferflocken aanbreken, zal een feest worden :p

ohhh yeah ! Nice train gast! Volgende week weer knallen voor Biest :)

Prima training man. Log komt volgende keer wel!

• #2.858
sterke trainingen nog steeds sjaak!!

nee wist niet dat je daardoor helemaal niet wilde trainen op zaterdag. Maar das jammer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven