- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
tnx man
ik ga wel trainen - niet bij RPB, kost m'n een hele dag namelijknee wist niet dat je daardoor helemaal niet wilde trainen op zaterdag. Maar das jammer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tnx man
ik ga wel trainen - niet bij RPB, kost m'n een hele dag namelijknee wist niet dat je daardoor helemaal niet wilde trainen op zaterdag. Maar das jammer
morgen Squats, donderdag Push en dan afhankelijk van m'n scriptie progressie zaterdag RPB-events of LB-DL in de gym. oftewel...keihard aan de studie om naar RPB te kunnen 

tnx baas!
hehe, dank je man
ik ben niet overgeschakeld hoor, maar nu past het even beter in m'n week i.v.m. event-trainingen en op dit moment ook met m'n lichtelijk geirriteerde schouderStatic holds is een goed idee trouwens voor mij - ik zie dat je weer even bent overgeschakeld naar push/pull/lb. Succes met je scriptie overigens nog
dat zijn face pullswat zijn dat voor brutale face pulls !
ipv static holds kan je weighted dead hangs doendie zijn net wat vriendelijker voor je rug
oefening ligt me erg goed, plus sterke schouders 
dat zijn face pullsoefening ligt me erg goed, plus sterke schouders
weighted dead hangs ook een goede tip ja - doe ik over een paar weken wel. static holds moet ik alleen nu ff doen als voorbereiding op een wedstrijd, dus daar houd ik het ff bij.

dat begrijp ik Rob en 'nee' is dus ook het antwoordje squeeze je schouderbladen toch niet samen hoop ik? Want dan zijn het je
traps die het meeste werk doen![]()
dat begrijp ik Rob en 'nee' is dus ook het antwoord

haha

tnx mattie! was een toptraining voor allen vandaag!Whipe that shit off!
Nice squats man.. sommige reps waren SPOT ON !![]()
cu thursday mattie
eindelijk

dat zeg ik

zaterdag weer events, dus wilde ff een flinke LB training doen vandaag
tnx man - ik ben er ook echt ontzettend blij mee. LB gaat door al die klote blessures van het afgelopen jaar zo sloom, maar nu eindelijk de smaak te pakken!Goed aan de gang Sjaak. Mooi om te zien dat die LB weer stijgende is.