XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.901
Goeie shit man 4 pr's met benchen - hiero is de gym dicht.
gym dicht = poep. bij mij is de gym eigenlijk elke dag wel open, zelfs 1e kerstdag een paar uurtjes. wel met aangepaste openingstijden trouwens
Hier ook, haters. Maar waarschijnlijk zou het me ook 3 keer zo veel tijd kosten om er te komen. Zo druk is het op de weg..

En lekker Sjaak. Op naar de volgende PR's! :D
On to the Next!

tnx heren !

Gewoon incline PRtje drachteraan plakken ook, hoppathee :D

sodeju wat een training weer, super bench!!

Ohhhhhhhhh yeaaaaaaahhhh Grtz uit scheveningen !

• #2.905
  • #2.906
events @ RPB

leuke groep - ****ing warm weer - lekker beuken!

Log
houten log
5x52,5
5x65
3x75
3x85
2x95
1x100 - easy
Fx105 - k*t
Fx100
1x100
1x100
overgestapt op anti ecto
Fx95 - niet gecleaned
Fx95 - niet gecleaned
1x95
1x95
terug naar houten log
6x85
5x85
4x85
het onregelmatige is puur een techniek kwestie bij log

Farmers
60m - 70 p/h
30m - 90 p/h
30m - 90 p/h
35m - 90 p/h

Fust - 65kg
3x 1.40m
3x 1.60m
5x5x 1.81m

Tireflips
2x380
3x380
2x380
2x380
5x280
5x280

stones
1x95 - 1.34
Fx95 - 1.34 - bam...pijnscheut in m'n rug, klote zooi. daarna half mank

Prowler
60m leeg
60m +40
2x60m +70 - 30s rust
2x60m +70 - 30s rust

Chins aan de houten balk
10x
10x
10x

toffe training, goede sfeer enzo, maar ik baal als een stekker van m'n rug. volgorde van hierboven klopt niet echt - alles liep wat door elkaar enzo. heb ook nog wat barbell clean en press gedaan, maar niet noemenswaardig. al met al tevreden, maar dan wel als een boer met kiespijn. even kijken hoe m'n rug herstelt aankomende dagen.

Ik was al benieuwd naar je workout, hard gewerkt - wel even oppassen met die rug.
Genieten morgen brak van je workout van je vrije dag;)

insmeren die rug en je hebt ook nog OH squat gedaan. Die 1e rep met 100 kg was zó nice.. sterk man!

shit, als die rug van sjaak gebalsemd is dan zijn die dames helemaal niet meer bij hem weg te slaan.

****. ik zou echt graag net zo knap als Grande Jacques zijn :(

shit, als die rug van sjaak gebalsemd is dan zijn die dames helemaal niet meer bij hem weg te slaan.

Ouwe zeverzak :roflol:

Hopelijk niks ergs aan die rug Sjaak. Houd ons op de hoogte. Ff niks geks doen met het trainen komende tijd: Je moet op en top zijn voor Biest natuurlijk!

Goed bezig geweest, Kevin. Die prowler bijna back2back was machtig. Nu rustig aan met die rug nu. Je moet vlammen op B-H!

Goed getraind maar balen van die rug. Ik weet hoe naar het is dus hopelijk ben je er snel van af. Halfmank en daarna nog prowler doen... daarna was je zeker helemaal mank?

insmeren die rug en je hebt ook nog OH squat gedaan. Die 1e rep met 100 kg was zó nice.. sterk man!

Insmeren waarmee?

• #2.913
Ik was al benieuwd naar je workout, hard gewerkt - wel even oppassen met die rug.
Genieten morgen brak van je workout van je vrije dag;)
vrije dag? haha...vannacht m'n scriptie afmaken :D
ach ja...die OH squats sloegen nergens op man. met een fitte rug probeer ik het nog wel eens. die 1e rep met 100 ging ook super easy. als de clean in één keer goed gaat en de boom ligt gelijk hoog dan is de rest zo gepiept. warme douche was al prettig en insmeren heb ik net gedaan

hahahaha :roflol:
Ouwe zeverzak :roflol:

Hopelijk niks ergs aan die rug Sjaak. Houd ons op de hoogte. Ff niks geks doen met het trainen komende tijd: Je moet op en top zijn voor Biest natuurlijk!
ik zorg dat ik er sta op Biest-H
Goed bezig geweest, Kevin. Die prowler bijna back2back was machtig. Nu rustig aan met die rug nu. Je moet vlammen op B-H!
komt goed roy, tnx!
Goed getraind maar balen van die rug. Ik weet hoe naar het is dus hopelijk ben je er snel van af. Halfmank en daarna nog prowler doen... daarna was je zeker helemaal mank?

Insmeren waarmee?
ik ken m'n rug onderhand vrij goed qua klachten...hopelijk valt het nu mee. ik moet nu noodgedwongen ff wat rustiger aan doen, maar biest-h doe ik sowieso! na de prowler was ik echt helemaal dood. zelf heb ik ingesmeerd met midlegram of hoe dat spul ook heet.

ik ken m'n rug onderhand vrij goed qua klachten...hopelijk valt het nu mee. ik moet nu noodgedwongen ff wat rustiger aan doen, maar biest-h doe ik sowieso! na de prowler was ik echt helemaal dood. zelf heb ik ingesmeerd met midlegram of hoe dat spul ook heet.

Zonder grappen, 0 resultaten als ik dat intyp in google :p. Zelfde idee als tjigerbalsem, ofzo?

Brute training Sjaakie, echt ontzettende zure bende van je rug.. goed insmeren, rusten en een fikse portie kwark happen!

• #2.916
Zonder grappen, 0 resultaten als ik dat intyp in google :p. Zelfde idee als tjigerbalsem, ofzo?
midalgan
Brute training Sjaakie, echt ontzettende zure bende van je rug.. goed insmeren, rusten en een fikse portie kwark happen!
zeker een zure bende, zag net ook in de spiegel dat ik m'n bovenlichaam niet recht kan zetten - staat scheef vanaf m'n heup. automatische correctie ofzo. verder wordt het echt doorbijten vannacht met typen

ow en eten bij die tent was echt top! Ijsje was lekker.. ow en t was iets van 8 eur ofzo wat ik je had voorgeschoten.

hell of a training weer kerel!

beterschap met je rug man

Mss scheefstand bekken. Op je rug gaan liggen knieen naar 1 kant laten wijzen en je armen naar de andere kant, ik duw dan meestal met 1 hand mijn knieen snel wat door en dan wil het nog wel eens knak zeggen en weer goed zitten. Om dit te laten slagen moet je niet bang zijn en vooral goed uitademen. Het lucht op als het lukt.

Yaiks dat klinkt freaky :s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven