- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat je even op youtube deficit deadlift even moet opzoeken, Mc.

zeker weten
wat frank zegtDikke LB (onder andere) hiero Sjaak! Die deadlifts zijn vanaf de laagste stand in t powerrack?
Ik denk dat je even op youtube deficit deadlift even moet opzoeken, Mc.
haha - ik houd een schijf tegen m'n borst. beste manier van uitvoeren vind ik nog wel versus bands, dat is echt een killer!Let the show begin kerel!
Bij die hyperextensions hou je dan gwn een schijf op je borst of doe je het ala yates met een bb in de nek?
ik spoorHeerlijke training Sjaak! Je gaat echt weer als een trein!![]()
dank je bart!

allereerst lift-off en ten tweede fun factorWat is het doel achter die deficits trouwens, afwisseling en fun-factor of je liftoff aanpakken? Lasagne is nice![]()
allereerst lift-off en ten tweede fun factor![]()
bij reguliere deads is mijn lift-off echt zwak...komt volgens mij vooral door m'n slappe squats. uit het verleden weet ik nog dat als m'n squat vooruit ging, m'n deads automatisch meegingen.
Bedoel je dan dat je vanaf de liftoff nauwelijks wat uit je benen kon halen ofzo?hoezo raar verband? mijn zwakte op DL is simpel: hurk niet diep genoeg, zet m'n quads amper in, strek m'n benen te snel en vertrouw daardoor teveel op m'n rug power. wetende dat ik mezelf bijna een hernia heb bezorgd wordt het wel eens tijd om m'n deadlift ook goed onder handen te nemen.Huh, dat vind ik echt een raar verbandBedoel je dan dat je vanaf de liftoff nauwelijks wat uit je benen kon halen ofzo?
hoezo raar verband? mijn zwakte op DL is simpel: hurk niet diep genoeg, zet m'n quads amper in, strek m'n benen te snel en vertrouw daardoor teveel op m'n rug power. wetende dat ik mezelf bijna een hernia heb bezorgd wordt het wel eens tijd om m'n deadlift ook goed onder handen te nemen.
hoezo raar verband? mijn zwakte op DL is simpel: hurk niet diep genoeg, zet m'n quads amper in, strek m'n benen te snel en vertrouw daardoor teveel op m'n rug power. wetende dat ik mezelf bijna een hernia heb bezorgd wordt het wel eens tijd om m'n deadlift ook goed onder handen te nemen.
1. lift off verbeteren qua positionering en spanningJa precies dat bedoel ik. En wat dat onder handen nemen betreft dus beginnen met de liftoff, of nog meer puntjes? Wanneer ben je weer in AllInn te vinden btw?
maandag of dinsdag ben ik er pas weer - ga zaterdag events trainen bij RPBtnx voor het posten van dit filmpje - ronnie motiveert mij altijd enormIk herken het Sjaak. Mijn deadlift stagneert ook bij de lift-off. Die 210kg die ik trok ging in het begin even traag, maar zodra de stang redelijk wat van de grond is komt die lock er zonder moeite achteraan. Nooit hitchen of wat dan ook, puur die lift-off. Aangezien mijn quads ook niet briljant sterk zijn denk ik idd dat het daar mee te maken heeft.
Het hoog inzetten bij de deadlift herken ik ook. Het heeft wel wat weg van Coleman's deadlift:
maar je hebt gelijk vwb de techniek ja. we zitten volgens mij qua LB in hetzelfde schuitje jatnx man - goed dat je dat aanhaalt van die progressie over een half jaar, want dat is precies wat mij blijft motiveren. ik zei een maandje terug nog, ooit zal m'n zwakste oefening m'n sterkste worden. net zoals Gijs met stones...gewoon zorgen dat je heel goed wordt in je zwakste onderdeel - dat motiveert me (er is wel veel wat me motiveert vandaag)nette LB training sjaak, 5x5x122.5 is netjes man zeker tegenover je squats een half jaar terug!
Ben je nu aan het cyclen met je kh?
Wat is je indeling van dagen/ gram kh?

resultaat: PRs 
Goeie shit man 4 pr's met benchen - hiero is de gym dicht.