Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
goede progressie dus nog steeds...lekker man!

Dikke LB (onder andere :p) hiero Sjaak! Die deadlifts zijn vanaf de laagste stand in t powerrack?

Ik denk dat je even op youtube deficit deadlift even moet opzoeken, Mc.

Let the show begin kerel!

Bij die hyperextensions hou je dan gwn een schijf op je borst of doe je het ala yates met een bb in de nek?

Heerlijke training Sjaak! Je gaat echt weer als een trein!:D

mooie training, progressie doet een mens goed:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.888
goede progressie dus nog steeds...lekker man!
zeker weten
Dikke LB (onder andere :p) hiero Sjaak! Die deadlifts zijn vanaf de laagste stand in t powerrack?
wat frank zegt
Ik denk dat je even op youtube deficit deadlift even moet opzoeken, Mc.

Let the show begin kerel!

Bij die hyperextensions hou je dan gwn een schijf op je borst of doe je het ala yates met een bb in de nek?
haha - ik houd een schijf tegen m'n borst. beste manier van uitvoeren vind ik nog wel versus bands, dat is echt een killer!
Heerlijke training Sjaak! Je gaat echt weer als een trein!:D
ik spoor

mooie training, progressie doet een mens goed:)
dank je bart!

voedsel deze woensdag
1. 40 gr whey - 50 gr havermout - 1 eetlepel walnootolie
2. 500 gr magere kwarfk
3. 40 gr whey - 50 gr havermout - 1 eetlepel walnootolie
4. 2 rijstewafels - 150 gr kipfilet
5. veel lasagne :D
6. 130 gr tonijn
7. 4 eieren

Wat is het doel achter die deficits trouwens, afwisseling en fun-factor of je liftoff aanpakken? Lasagne is nice :)

• #2.890
Wat is het doel achter die deficits trouwens, afwisseling en fun-factor of je liftoff aanpakken? Lasagne is nice :)
allereerst lift-off en ten tweede fun factor :D
bij reguliere deads is mijn lift-off echt zwak...komt volgens mij vooral door m'n slappe squats. uit het verleden weet ik nog dat als m'n squat vooruit ging, m'n deads automatisch meegingen.

allereerst lift-off en ten tweede fun factor :D
bij reguliere deads is mijn lift-off echt zwak...komt volgens mij vooral door m'n slappe squats. uit het verleden weet ik nog dat als m'n squat vooruit ging, m'n deads automatisch meegingen.

Huh, dat vind ik echt een raar verband :p Bedoel je dan dat je vanaf de liftoff nauwelijks wat uit je benen kon halen ofzo?

• #2.892
Huh, dat vind ik echt een raar verband :p Bedoel je dan dat je vanaf de liftoff nauwelijks wat uit je benen kon halen ofzo?
hoezo raar verband? mijn zwakte op DL is simpel: hurk niet diep genoeg, zet m'n quads amper in, strek m'n benen te snel en vertrouw daardoor teveel op m'n rug power. wetende dat ik mezelf bijna een hernia heb bezorgd wordt het wel eens tijd om m'n deadlift ook goed onder handen te nemen.

hoezo raar verband? mijn zwakte op DL is simpel: hurk niet diep genoeg, zet m'n quads amper in, strek m'n benen te snel en vertrouw daardoor teveel op m'n rug power. wetende dat ik mezelf bijna een hernia heb bezorgd wordt het wel eens tijd om m'n deadlift ook goed onder handen te nemen.

Ja precies dat bedoel ik. En wat dat onder handen nemen betreft dus beginnen met de liftoff, of nog meer puntjes? Wanneer ben je weer in AllInn te vinden btw?

Ik herken het Sjaak. Mijn deadlift stagneert ook bij de lift-off. Die 210kg die ik trok ging in het begin even traag, maar zodra de stang redelijk wat van de grond is komt die lock er zonder moeite achteraan. Nooit hitchen of wat dan ook, puur die lift-off. Aangezien mijn quads ook niet briljant sterk zijn denk ik idd dat het daar mee te maken heeft.

Het hoog inzetten bij de deadlift herken ik ook. Het heeft wel wat weg van Coleman's deadlift:
http://www.youtube.com/watch?v=-FLZfgsRebg

nette LB training sjaak, 5x5x122.5 is netjes man zeker tegenover je squats een half jaar terug!
Ben je nu aan het cyclen met je kh?
Wat is je indeling van dagen/ gram kh?

• #2.896
Ja precies dat bedoel ik. En wat dat onder handen nemen betreft dus beginnen met de liftoff, of nog meer puntjes? Wanneer ben je weer in AllInn te vinden btw?
1. lift off verbeteren qua positionering en spanning
2. algemene LB kracht verbeteren, te beginnen bij de squat

ik was net bij All-inn ;) maandag of dinsdag ben ik er pas weer - ga zaterdag events trainen bij RPB
Ik herken het Sjaak. Mijn deadlift stagneert ook bij de lift-off. Die 210kg die ik trok ging in het begin even traag, maar zodra de stang redelijk wat van de grond is komt die lock er zonder moeite achteraan. Nooit hitchen of wat dan ook, puur die lift-off. Aangezien mijn quads ook niet briljant sterk zijn denk ik idd dat het daar mee te maken heeft.

Het hoog inzetten bij de deadlift herken ik ook. Het heeft wel wat weg van Coleman's deadlift:
tnx voor het posten van dit filmpje - ronnie motiveert mij altijd enorm :D maar je hebt gelijk vwb de techniek ja. we zitten volgens mij qua LB in hetzelfde schuitje ja
nette LB training sjaak, 5x5x122.5 is netjes man zeker tegenover je squats een half jaar terug!
Ben je nu aan het cyclen met je kh?
Wat is je indeling van dagen/ gram kh?
tnx man - goed dat je dat aanhaalt van die progressie over een half jaar, want dat is precies wat mij blijft motiveren. ik zei een maandje terug nog, ooit zal m'n zwakste oefening m'n sterkste worden. net zoals Gijs met stones...gewoon zorgen dat je heel goed wordt in je zwakste onderdeel - dat motiveert me (er is wel veel wat me motiveert vandaag) :p

ik heb eerlijk gezegd niet zo'n heel uitgebalanceerd voedingsschema meer - ik eet gewoon elke 2,5/3 uur wat en concentreer m'n carbs rondom het de training en bij het ontbijt. Op een rustdagje wil ik wel eens wat minder carbs nemen. verschil zit hem nu vooral in het feit dat ik druk ben met afstuderen en daarom niet echt strikt aan m'n voedingsschema wil zitten

Chest - Tri's

normaal presses vandaag, maar zit nog steeds met ietwat overbelaste schouders en wil zaterdag heavy log press doen, dus heb m'n MP/PP geschrapt voor vandaag en samen met een maatje van me een ouderwetse bb training gedaan :p resultaat: PRs :cool:

Bench Press
pink op ring
10xbb
10xbb
8x60
5x80
5x100
5x110
4x115
4x120 PR
2x125 PR
1x130 PR!!!
goede groove, super veel spanning onderin en kon dus goed doorpressen. 1x130 BAM, maar ook die 4x120 voelde enorm lekker!

Incline Bench Press
10x60
6x90
6x100
3x110 PR

Cable crossover
15x23 per kant
15x27 per kant
15x32 per kant
12x37 per kant

overhead db extensions (two-arm)
15x30
12x40
10x44

rope pushdowns
12x41
10x46
15x36

standing calf raise
25x120
25x120

bazige training - eindelijk een mooi PR op m'n flat bench en ook op de incline erachteraan. CGBP zal nog steeds wel sterker zijn, maar toch nice om de normale bench ook te zien groeien. nu weer aan de studie, morgen ook en dan zaterdag weer een onnozele RPB training neerzetten!

Laatst bewerkt:
Goeie shit man 4 pr's met benchen - hiero is de gym dicht.

Goeie shit man 4 pr's met benchen - hiero is de gym dicht.

Hier ook, haters. Maar waarschijnlijk zou het me ook 3 keer zo veel tijd kosten om er te komen. Zo druk is het op de weg..

En lekker Sjaak. Op naar de volgende PR's! :D

Mooie PR's man.

Sterk Kevin!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven