Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.921
ow en eten bij die tent was echt top! Ijsje was lekker.. ow en t was iets van 8 eur ofzo wat ik je had voorgeschoten.
komt goed!
hell of a training weer kerel!

beterschap met je rug man
aah yeah - tnx!
Mss scheefstand bekken. Op je rug gaan liggen knieen naar 1 kant laten wijzen en je armen naar de andere kant, ik duw dan meestal met 1 hand mijn knieen snel wat door en dan wil het nog wel eens knak zeggen en weer goed zitten. Om dit te laten slagen moet je niet bang zijn en vooral goed uitademen. Het lucht op als het lukt.
ik weet precies wat je bedoelt en heb het net geprobeerd, maar er knakt alleen niets. wel heb ik het gevoel dat een knak erg behulpzaam zou zijn. frank komt morgenavond ff langs, dus die kan wel me sowieso wel ff kraken - doet vaak wonderen.
valt mee

bitches haten op die grotesjaak!! ik zeg: bam! die!

ga je ook naar RPB meet homie? gaan we weer touwklimmen hihi

• #2.923
bitches haten op die grotesjaak!! ik zeg: bam! die!

ga je ook naar RPB meet homie? gaan we weer touwklimmen hihi
bitches haten niet op grotesjaak m8 - bitches haten op de grootte van sjaak, maar dat is een ander verhaal - BAM!

ik ga zekers naar de RPB meet - dan wordt het weer giechelen geblazen of niet ;)

meet wanneer? die bbq meeting toch

meeting? koelllll

bitches haten niet op grotesjaak m8 - bitches haten op de grootte van sjaak, maar dat is een ander verhaal - BAM!

ik ga zekers naar de RPB meet - dan wordt het weer giechelen geblazen of niet ;)

ik heb een voorgevoel in men underbelly dat het best 1 sfeervolle zooi kan worden!

Ehm BBQ meeting..:eek: :meal:

Scriptie af Sjaak?

gvd Jacques, hoe kan jij die rug van jou nou pijn doen. alphamale thickness and width... shit looks unbreakable.

heal up mawfukka..!

• #2.929
NOT THIS SHIT AGAIN
Toch wel...m'n onderrug is wederom helemaal aan gort. Ik ben ook immens beperkt in m'n dagelijkse bezigheden. Donderdag staat de eerste afspraak bij de fysio op het programma en vanaf daar zien we verder. Zodra ik iets kan doen in de sportschool zal het wat licht pompwerk worden waarschijnlijk. Verder trek ik mij definitief terug m.b.t. Sterkste team Biest-Houtakker. Marc, sorry daarvoor - maar ik heb geen keus.

Het feit dat dit voor de tweede keer in een klein half jaartje gebeurt geeft ook aan dat ik niet slim bezig ben geweest en daar ben ik mij bewust van. Deze keer ga ik mijn herstel dus ook een stuk serieuzer nemen en niet na twee weken normaal trainen weer stones proberen te trainen ofzo. Loggen zal ik nog wel doen, aangezien ik weer ga cutten nu.

Damn Sjaak, that's ****ed up man.
Veel sterkste met het herstel (weer)

Klote man, ik vond je het juist slim en rustigaan aanpakken met je rug. Spoedig herstel kerel

Verrot. Succes met het herstel man.

Ik ben zelf de afgelopen tijd ook aan het battelen geweest met rugklachten, ben er bijna vanaf. Niet stil gaan zitten in ieder geval, zoveel mogelijk normaal bewegen en lopen (zolang het geen pijn doet), heeft me goed geholpen.

Kneiters wat zuur ouwe :( Welke fysio ga je naartoe? Ga zelf morgen naar die aan de Sweder van Zuylenweg. Wel benieuwd naar je cutten. Daarna een lange bulk?

Ah dat is klote zeg, succes met het herstel...

damn grote
elke keer ga je harder dan hard en even later lig je er weer uit
succes met je herstel!

k*tterdek*t. En nu idd rustig opbouwen en als t weer goed voelt niet verder dan een 8-9 RPE (8 = 2-3 reps, 9 = 1 rep in de tank over)

Ah verrot man! Hebben we nog ideeen voor een teammate voor Marc? Die jongen is zo gemotiveerd!!

Erwin?

F-up BigSjaak, hopelijk herstel je snel weer man! Telkens weer zodra je progressie weer in een stijgende lijn gaat

Damn son, echt goed balen van die rug man. Je hoeft je voor mij niet te excuseren. Het is al k*t genoeg dat je die blessure te pakken hebt. We vormen een mooi team, maar dat komt een andere keer wel weer. Ik vind het veel k*tter dat je die blessure weer terug hebt. Pak de rust en hopenlijk kun je snel weer aan de bak.

Ik ben al hard op zoek gegaan in onze gym naar een nieuwe teamgenoot voor Biest-Houtakker, maar tot dusver nog zonder succes.
@Frank: Erwin kan er die dag niet bij zijn, dan ligt ie ergens met z'n klamme kloten in de zon te bakken.

Mochten mensen zin hebben om als apostel met deze Jezus mee te strijden op Biest-Houtakker met de strongman C-klasse, dan graag even een PM sturen.
Meer info: http://www.realdutchpower.nl/aankondigingen2011/biest-houtakker.htm
Als je gewoon een paar keer wat events hebt gedaan is het mij allang goed. Ik wil gewoon meedoen :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven