Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chewie had toch ook geen partner of zit hij niet in eenzelfde klasse, ik heb daar namelijk geen verstand van

) tnx voor je heldere uitleg man! ik heb ook al lang geworsteld met rugklachten en de beste remedie is altijd bewegen geweest en daar geloof ik ook heilig in. alleen de belasting op je core moet geminimaliseerd worden. straks ga ik wat machine werk doen voor UB, nothing fancy en super licht. een half uur op de bank zitten brengt meer negatieve results met zich mee dan drie kwartier cardio...
hahaha - ik waardeer je enthousiasme, maar dat ga ik de aankomende maanden niet meer doen maatKijk, de pijn is aan het zakkken... komt allemaal goed kerel. Over paar weken bij meet in Baarn gaan we ff full pull met z'n 2enMet stones gooien en zo
jwt

hahaha - ik waardeer je enthousiasme, maar dat ga ik de aankomende maanden niet meer doen maat![]()

dat klinkt beter

is herstel training daan...ben door m'n rug gegaan (1 a 2 pagina's terug)ook wel weer is lekker...je niet uit de naad werken![]()