XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Chewie had toch ook geen partner of zit hij niet in eenzelfde klasse, ik heb daar namelijk geen verstand van

Gl met je recovery man

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.944
iedereen bedankt voor de comments - vandaag online wat gezocht omdat ik toch iets van een diagnose wil hebben voor ik naar de fysio ga donderdag. ook nog wat telefoontjes met mensen die kennis op dit gebied hebben en alles wijst eigenlijk naar overbelast of ontstoken SI-gewricht. Een belangrijk onderdeel van het herstel is zo snel mogelijk weer te gaan sporten en doen wat mogelijk is, om te zorgen dat het niet erger wordt dan het al is. op dit moment kan ik m'n sokken nog niet eens aandoen, maar na een paar stretch oefeningen te hebben uitgeprobeerd kan ik in ieder geval één van m'n twee sokken aandoen.

door dit gezeik zit m'n teamgenoot Marc nog zonder teamgenoot voor Biest-Houtakker, prima instap wedstrijd voor de beginnende strongman - als mensen interesse hebben stuur even een PM naar BenchMarc.

****ed Sjaak! Succes bij de fysio, ik hoop dat die wat nuttige tips voor je heeft!

gelukkig.. geen dikke hernia dus? Ontstoken / overbelaste SI gewricht heb ik dus ook gehad in 2006...En zoals ik al zei; ik denk dat t een fase is waar je doorheen moet om uiteindelijk een indestructable back te bouwen.

Gewoon hyper extensions / light squats / deads. Als je m'n bands nodig hebt voor rehab shit @ home.. let me know!

Mooi k*t van je blessure, als het zoals je zegt je SI-gewricht is zou ik erg voorzichtig zijn.

Ik zelf heb er nu ook al weer zo'n 6 weken last van, al iets van 6 keer bij de fysio geweest.

ik zou het iig niet meer belasten tot dat je bij de fysio bent geweest, hij zal wel weten hoe ernstig het er aan toe is.

Ik denk dat je het beste mobiliteitsoefeningen kunt doen voor je si-gewrichten en het niet verder belast.
verder veel beweging, zoals fietsen (met hoog zadel) en zwemmen en lopen.

Bij mij is de pijn nu weg, ik voel het alleen nog een heel klein beetje trekken als ik zit en dan met een bolle rug voorover buig helemaal.
ik voel het de laatste paar dagen nog wel aan de linker kant van mn si-gewricht een beetje trekken, heb vanmorgen de fysio gebeld en kan vrijdag terrecht, misschien dat er iets nog scheef staat ofzo.

Heb je verder ook andere complicaties bij je blessure?
zoals pijn in je lies, of uitstraling naar je bil?

iig veel succes met je blessure, en ik raad je echt aan om het niet verder te belasten!,
die fout heb ik wel een beetje gemaakt en ik zit er nu nog veel langer mee :(

Laatst bewerkt:
Pff, indeed Sjaak..not this shit again!

Sterkte bro...!

Nu durf ik wel te komen trainen:trollface:

Shit sjaak beterschap man je ging net zo hard

• #2.950
again, tnx voor de support mensen!

@ Frenk, geen dikke hernia nee - de pijn begint nu al te zakken gelukkig, maar dat komt vooral omdat ik gisteren heb vermeden om lang stil te zitten. dat nekt me namelijk echt. vanmiddag ga ik super licht trainen, vanavond verjaardag...dus ik kan je helaas niet bijstaan.

@ Spierbal A (wat een nickname trouwens:p) tnx voor je heldere uitleg man! ik heb ook al lang geworsteld met rugklachten en de beste remedie is altijd bewegen geweest en daar geloof ik ook heilig in. alleen de belasting op je core moet geminimaliseerd worden. straks ga ik wat machine werk doen voor UB, nothing fancy en super licht. een half uur op de bank zitten brengt meer negatieve results met zich mee dan drie kwartier cardio...

@ Marvin...ik blijf niet herhalen dat je welkom bent en zelf moet initiëren wanneer je wilt komen :p

Kijk, de pijn is aan het zakkken... komt allemaal goed kerel. Over paar weken bij meet in Baarn gaan we ff full pull met z'n 2en:) Met stones gooien en zo:) jwt

• #2.952
Kijk, de pijn is aan het zakkken... komt allemaal goed kerel. Over paar weken bij meet in Baarn gaan we ff full pull met z'n 2en:) Met stones gooien en zo:) jwt
hahaha - ik waardeer je enthousiasme, maar dat ga ik de aankomende maanden niet meer doen maat :p

• #2.955
UB-herstel

PullUps
10x
10x
10x
9x

Incline db flyes superset Incline db press
15x16s ss 10x16s
12x20s ss 7x20s
10x20s ss 6x20s
10x20s ss 7x20s
killing

Machine rows - close grip
15x
12x
10x
10x

Chest press
15x
8x
6x
5x + 6x + 6x dropset

seated db front raise
15x8s
12x10s
10x12s

shoulder bombs
15x6s
12x8s
10x10s

voelde allemaal prima. geen grootse gewichten, maar dat zal de aankomende tijd wel zo blijven. focus was puur op houding, uitvoering en spiercontractie.

ook wel weer is lekker...je niet uit de naad werken:)

De vervanger voor Biest is geregeld, bedankt voor het meedenken :)

Poe seg, nou je rug weer ... beterschap man !

Lekker supersetje, laat de boel goed branden :)

kun je niet gewoon flat benchen met evt benen omhoog, Sjaak?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven