- Waardering
- 7.035
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik moet toch watIntensive workout, zodra je herstelt bent epic lines in je benen!
Ben nog steeds onder de indruk van je calves Sjaak, toen je ze even aanspande - mind was blown.
tnx man! 
haha - tja...ik moet ergens de intensiteit inleggen als ik weinig gewicht kan verplaatsenPff wat een reps man, ik weet wat zulke trainingen met je doen, melkzuur uit je oren.
als je nou iets minder lui was geweest en max 2 pagina's had teruggeklikt dan had je al een antwoord gehad. heb een overbelast SI-gewricht, dus moet m'n onderrug ontzien. bij high rep en licht gewicht is het makkelijk om totale controle te houden over de beweging zonder dat je sloppy wordt om het gewicht te verplaatsen. Doe ik alleen bij m'n LB trainingenIk snap niet helemaal waarom je zoveel reps doet? kan je dat even uitleggen?![]()
komt allemaal goed heren!Lekker hoor, toch fijn dat je nog kan (/moet) trainen met je blessure.![]()
ondanks dat de BORs super licht waren, was het toch chill om een normale oefening te kunnen doen. tempo was hoog, want deed sommige oefeningen samen met Frank en een andere dude en dan achter elkaar door - nice! cutten gaat verder gewoon z'n gangetje - 3-4x p/w cardio en meestal 2 dagen low carb gevolgd door 1 dag high carb. zodra ik iets van krachtverlies merk zal ik dit aanpassen.ach ja...roeien met de riemen heh
onverwachts en ontzettend mooi

volgens mij dubbel, maar ik ben erg sterk in die oefening - dat sowieso.Nice training weer. Die facepulls, zijn die met driedubbele katrollen ofzo?
Hoe voelt de rug nu verder, gaat het goed met het herstel?
goed man, met die van jou?

ooh yeah!nette training kerel! ziet er al weer beter uit idd![]()