MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Pff wat een reps man, ik weet wat zulke trainingen met je doen, melkzuur uit je oren.

Ik snap niet helemaal waarom je zoveel reps doet? kan je dat even uitleggen? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.983
Intensive workout, zodra je herstelt bent epic lines in je benen!
Ben nog steeds onder de indruk van je calves Sjaak, toen je ze even aanspande - mind was blown.
ik moet toch wat :p tnx man! :D
Pff wat een reps man, ik weet wat zulke trainingen met je doen, melkzuur uit je oren.
haha - tja...ik moet ergens de intensiteit inleggen als ik weinig gewicht kan verplaatsen :p
Ik snap niet helemaal waarom je zoveel reps doet? kan je dat even uitleggen? :D
als je nou iets minder lui was geweest en max 2 pagina's had teruggeklikt dan had je al een antwoord gehad. heb een overbelast SI-gewricht, dus moet m'n onderrug ontzien. bij high rep en licht gewicht is het makkelijk om totale controle te houden over de beweging zonder dat je sloppy wordt om het gewicht te verplaatsen. Doe ik alleen bij m'n LB trainingen

Matig dit man, succes ermee

Lekker hoor, toch fijn dat je nog kan (/moet) trainen met je blessure. :)

• #2.986

Lekker hoor, toch fijn dat je nog kan (/moet) trainen met je blessure. :)
komt allemaal goed heren!

Pull

gedeeltelijk samen met frank. zelfs al hele lichte BORs kunnen doen vandaag. verder weinig rust en een insane pomp weer

PullUps
8x
8x
8x
8x
8x

reverse grip BOR
15xbb
12x60
12x60
12x60

v-handle pulldown
10x68
10x77
7x86 + 3x86 spot

machine pullovers
10x41
10x54
10x68
5xfullstack + 3xfullstack spot

face pulls
12x68
12x77
10x91 PR

hammer curls
10x18s
10x22s
8x26s PR

one-arm preacher curls
10x14s 10L+10R
7x16s

lekkere training gelukkig :D ondanks dat de BORs super licht waren, was het toch chill om een normale oefening te kunnen doen. tempo was hoog, want deed sommige oefeningen samen met Frank en een andere dude en dan achter elkaar door - nice! cutten gaat verder gewoon z'n gangetje - 3-4x p/w cardio en meestal 2 dagen low carb gevolgd door 1 dag high carb. zodra ik iets van krachtverlies merk zal ik dit aanpassen.

Fijn dat je weer eens een echte compound kon doen:)

Onverwachts een hele mooie training ! :)

Nice training weer. Die facepulls, zijn die met driedubbele katrollen ofzo? :P

Hoe voelt de rug nu verder, gaat het goed met het herstel?

Hoe gaat het met je bw dan Sjaak?

• #2.991
Fijn dat je weer eens een echte compound kon doen:)
ach ja...roeien met de riemen heh
Onverwachts een hele mooie training ! :)
onverwachts en ontzettend mooi :D
Nice training weer. Die facepulls, zijn die met driedubbele katrollen ofzo? :P

Hoe voelt de rug nu verder, gaat het goed met het herstel?
volgens mij dubbel, maar ik ben erg sterk in die oefening - dat sowieso.

de rug gaat echt met sprongen vooruit - vandaag weer fysio gehad en die is ook er optimistisch
Hoe gaat het met je bw dan Sjaak?
goed man, met die van jou?

vandaag 3e dagje low carb op rij, morgen high carb en een training - heb er alweer zin in. nu eerst een pittige werkdag tegemoet...weinig slaap gehad en moet erg lang wakker blijven, want moet aankomende nacht nog mensen oppikken op schiphol...pff - ik ben blij als ik om 5 uur in m'n bed lig :p

nette training kerel! ziet er al weer beter uit idd:)

• #2.993
nette training kerel! ziet er al weer beter uit idd:)
ooh yeah! :)

Presses

gisteren erg lange werkdag en weinig slaap erbij en shit, dus vandaag was dat te merken aan m'n rug...wat stijf en het trok wat in m'n been, maar niets vergeleken met het begin, dus de stijgende lijn zet een soort van voort :p

paused Bench Press
5x40
5x60
5x80
5x90
5x100
3x105
3x110
2x115
2x120

MP
10xbb
8x40
8x60
5x70
3x75
3x77,5
3x80
2x82,5
2x85
12x60

Dips
12xbw
6xbw+20
6xbw+30
6xbw+40
14xbw

Incline db flyes superset incline db press
10x20s ss 8x20s
7x24s ss 6x24s
8x24s ss 5x24s
bizarre pomp

Shoulder Bombs
10x8s
10x8s
10x8s
zuuuuur

one-arm overhead db extensions
12x12s (per arm)
10x14s
10x14s

prima workout. alleen het was echt ontzettend benauwd in de sportschool (ook nog een laag plafond) waardoor het herstellen tussen de sets wat langer duurde...training dus ook wat langer dan gepland. kracht was lekker bij de eerste drie oefeningen en de pomp bij de laatste drie was ook goed - nice!

Goeie shit Sjaak, impressive die paused-BP - desondanks je rug klachten presteer je (heel) erg goed! Vandaag vroeg na bed zal je goed doen.

idd sterke bench voor iemand met klachten:), volgens mij ben je zo weer de oude kerel!

Erg sterke bench. Wat was je 1RM op de normale bench(dus niet paused) ?

Je MP gaat ook goed voor iemand met rugklachten. Komt toch een stevige druk op je wervels als je de barbell boven je hoofd hebt zou ik denken.

Volgens mij heeft die MP nauwelijks last van die bench ervoor met jou triceps. Dikke shit.

geen last van je rug bij je MP dan?

Holy shit! 120kg paused bench! That's sick Sjaak! Rest van de training is ook de shit man!:D!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven