MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
mooie training maat, je incline's zien er goed uit, je bencht ook lekker, gaat goed man!

Sterke training sjaak!
Leuk splitschema ook!
Momenteel train ik ook 4days split.... alleen dat rust-weekend is zo bagger; ik wil knallen! :P

• Topic Starter Topic Starter
mooie training maat, je incline's zien er goed uit, je bencht ook lekker, gaat goed man!

tnx man...gaat prima :P

Sterke training sjaak!
Leuk splitschema ook!
Momenteel train ik ook 4days split.... alleen dat rust-weekend is zo bagger; ik wil knallen! :P

4days split is gewoon lekker. spiergroepen keihard en volledig aanpakken en dan rust. als je echt tegen weekend-rust bent doe je toch af en toe gewoon een vijf dagen split...? lijkt mij geen probleem, ik deed dat als ik niets te doen had

Spieren groeien terwijl je slaapt, ik moet me er ook bij neerleggen, :(
En ik doe nog wel een dag extra, zucht....

mooi dat je zelf zegt rust nodig te hebben en daarna toch toegeeft over je extra dag hehe. ik ken t man, heb een aantal maanden voor Jan Lul getraind...6 x p/w 75 min KT en 30 min Cardio....gebeurde niets.

training van gisteren (vrijdag), 1715-1845

Pull

DeadLift
12x70
12x70
8x120
8x150
5x160
6x150
ik had op deze oefening nog nooit meer dan zes reps gemaakt (als ik tot m'n max ging)....t*ring wat zwaar en ook best moeilijk qua vorm behoud. volgende keer wederom :P

PullUps
3x8xbw

Lat Pulldown
3x10x90

BOR
15x55
2x12x75

one arm Db Rows
10 (=10xL+10x)
10x40s
10x48s
12x48s

Straight arm pulldown superset met reverse grip pulldown
10x50 + 20x50
10x50 + 12x75
10x50 + 12x75

triset: BB Curl + 25kiloschijf per arm Shrugs + hangende leg raise[/B]
3x: 12x45 + 12 + 15

hammer curls superset met crunches
10x18s + 25
10x20s + 25
10x20s + 25

voeding geen bijzonderheden
supps geen bijzonderheden eigenlijk
extra jezussss wat een energie had ik :P normaal gesproken doe ik vijf sets plus een warmup set op elke oefening, maar nu wilde ik meer verschillende dingen doen en daarom maar drie sets steeds. woeste training, zweten als een malle gewoon. nog één weekje PPB en daarna weer split :P
ik kijk er serieus naar uit, ben helemaal klaar met dit gezeik. vooral m'n rug zal er blij mee zijn straks een eigen training te krijgen, zonder dat de bi's nog aan de beurt moeten komen.
nu rusten en maandag Benen.

Groeise vant weekend!

joww sjaak, goed bezig geweest weer! Tuurlijk is rust belangrijk, dat heb ik ook nooit bestreden, is alleen dat ik in de begin fase op alles groeide, en moet zeggen dat de groei er nogsteeds niet uit is, misschien juist vanwege de extra rust. Maar jah, je wordt er wel rusteloos van niet te trainen als je zo graag wil he?

Maar goed, we gaan als een mother****er, jij ook zo te zien, dus keep it up! :D

Goed weekend gap, maak er wat van!

joww sjaak, goed bezig geweest weer! Tuurlijk is rust belangrijk, dat heb ik ook nooit bestreden, is alleen dat ik in de begin fase op alles groeide, en moet zeggen dat de groei er nogsteeds niet uit is, misschien juist vanwege de extra rust. Maar jah, je wordt er wel rusteloos van niet te trainen als je zo graag wil he?

Maar goed, we gaan als een mother****er, jij ook zo te zien, dus keep it up! :D

Goed weekend gap, maak er wat van!

haha mooi man! tnx (al is het nu weer maandag)

soort van weekoverzicht
Niet echt een weekoverzicht, maar meer ff het plan aankaarten. Afgelopen drie weken Push, Pull, Benen en dan 4xp/w gepakt. maar geen lekker gevoel bij. het zou ideaal zijn bij 3xp/w, maar wetende dat ik sowieso 4x train heb ik geen voldaan gevoel. ik kan toch net niet alles spiergroepen optimaal trainen voor m'n gevoel. dus ja, ik switch vanaf vandaag terug naar m'n good old split, met een lichte aanpassing.

Na kritisch mezelf te hebben geevalueerd ben ik tot de conclusie gekomen dat m'n rug een klein stukje achterloopt. Daarom zal rug sowieso de eerste training van de week worden (telkens na twee dagen rust).
zoals eerder aangegeven wordt dit het:
ma: Rug + traps
di: Borst + triceps
do: Benen + kuiten
vr: Schouders+ biceps

armen groeien vrij makkelijk en prop ik er dus achter (voor de grap afgelopen weekend omtrek gemeten en zit op 42 cm).

Verder heb ik aangegeven dat ik hoger in reps zit nu. niet meer rond de 5, maar rond de 8-10. even de focus leggen op wat massa. Ook liep ik te verkondigen door te bulken naar de 100, maar ik wil eigenlijk toch langzaam wat vet verliezen richting de zomer. beetje de vacht eraf. het zal niet extreem gaan zoals sommige doen. ik hoef echt niet kurkdroog te staan. Na de zomer wordt het 100kg, sowieso. Ik verwacht niet echt veel in gewicht te zakken (aangezien ik toch steeds aan blijf komen opt moment) Plan is om gewoon te schommelen met carbs en verder iets minder junkmaaltijden pakken. komt goed :)

in de training ga ik ook iets meer varieren in oefeningen. uiteraard basis blijven compounds!

omdat m'n rug anders niet genoeg rust gooi ik het deze week nog door elkaar en staat vanavond Borst en tri's op programma.

Heb er zin in! :D ben ook helemaal klaar met Push/Pull/Benen.. alles mooi verwoord Sjon

netjes die 150 deadlift sjaak - je het push/pull systeem geprobeerd , jammer dat het niet beviel , maar dat weet je nu , ach er zijn zoveel leuke schema's

succes met je split - volgende week moet ik er ook weer aan geloven

Heb er zin in! :D ben ook helemaal klaar met Push/Pull/Benen.. alles mooi verwoord Sjon

yeah buddy

in een 4 dagen-split zit veel - train je hard koekie , dan heb je het echt nodig die rust

koekie traint keihard :)

netjes die 150 deadlift sjaak - je het push/pull systeem geprobeerd , jammer dat het niet beviel , maar dat weet je nu , ach er zijn zoveel leuke schema's

succes met je split - volgende week moet ik er ook weer aan geloven

150 op reps was zwaar man, pff. idd geprobeerd, nu weer terug naar m'n geliefde split. jij succes volgende week, hopelijk is je rug dan weer helemaal fit

training van gisteren (maandag), 1730-1845

Borst en Triceps

Warming-up
Incline BP
15xstang
2x10x50
2x8x60

Incline BP
12x60
2x10x70
2x8x80
zwaar gek, ****ing warm in de sportschool ook

Flat db Press
10x30s
8x34s
5x38s
6x38s + 8x20s
viel me een beetje tegen. aan de andere kant heb ik de oefening ook al anderhalve maand niet meer gedaan, maar toch...

flat db flyes
3x12x20s
deze al zeker twee maanden niet meer gedaan, pff pijnlijk :P wel lekker

bw chest-dips
2x12
leeg

CGBP
15x40
12x50
10x60
viel me reuze mee...vooral na de borst hard te hebben aangepakt, dacht ik hier niets meer te kunnen. dus best tevreden, hard pomp in de triceps ook

SkullChrushers
3x10x40
triceps dood :P

Rope Pushdown
10x75 + 10x50
10x75 + 10x50
niks meer over

2x15xhangende leg raise - 2x10xhangend knieheffen - 3x25xcrunches

voeding lagere carb dag
supps het oog zegt groter en droger...geen commentaar verder
extra was een goede training, erg warm dat wel. vanwege m'n schema's de laatste tijd heb ik al lange tijd geen drukwerk meer met dumbbells gedaan en dat valt best tegen. coordinatie was dan ook gewoon stront. hopelijk volgende week iets beter. verder gaat t uitstekend :)

volgende training is vandaag (dinsdag), rug & traps

Zozo, dat is aardig wat gewicht herzet op een low carb day ;)

sjeemig, dikke training weer man, had je ut nie heet?? Mij kon je gisteren wegdragen hahaha

je kon nog aardig wat uit je triceps halen zie ik - netjes sjaak

sjeemig, dikke training weer man, had je ut nie heet?? Mij kon je gisteren wegdragen hahaha

had ik het niet heet? haha gast, ik ging kapot man :P

je kon nog aardig wat uit je triceps halen zie ik - netjes sjaak

nou...ik zou het terug moeten zoeken, maar ik heb is een arm training afgelegd waarin ik heel dik over deze gewichten (triceps) heenging. maar als een post-chest training ging het idd wel lekker nog. vooral die CGBP, want als ik die in ene arm training doe voel je borst toch meeduwen, maar met ene lege borst krijg je echt een keiharde pomp in de tri's :)

ik las dat je vandaag weer rackpulls gaat proberen, hopelijk valt het mee man...ik zit ook te denken aan rackpulls vandaag ipv deads...al heb ik het nog nooit gedaan.

had ik het niet heet? haha gast, ik ging kapot man :P

nou...ik zou het terug moeten zoeken, maar ik heb is een arm training afgelegd waarin ik heel dik over deze gewichten (triceps) heenging. maar als een post-chest training ging het idd wel lekker nog. vooral die CGBP, want als ik die in ene arm training doe voel je borst toch meeduwen, maar met ene lege borst krijg je echt een keiharde pomp in de tri's :)

ik las dat je vandaag weer rackpulls gaat proberen, hopelijk valt het mee man...ik zit ook te denken aan rackpulls vandaag ipv deads...al heb ik het nog nooit gedaan.

de cgbp is ook een geweldige massa-oef voor je triceps - als je die doet met nog een cable-oef zitten je triceps vol

morgen weer rackpulls doen - is een mooi zware oef alleen voor je rug - + ik ben van mening dat dit ook weer doorwerkt in de deads

kijk maar eens in het log van dressed black , die zweert erbij

succes

de cgbp is ook een geweldige massa-oef voor je triceps - als je die doet met nog een cable-oef zitten je triceps vol

morgen weer rackpulls doen - is een mooi zware oef alleen voor je rug - + ik ben van mening dat dit ook weer doorwerkt in de deads

kijk maar eens in het log van dressed black , die zweert erbij

succes

goed voor massa klopt ja

die discussie in DB's log heb ik toen ook gevolgd ja...misschien toch maar is proberen vandaag :P

Nette borst training kerel!:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven