- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke training sjaak!
Leuk splitschema ook!
Momenteel train ik ook 4days split.... alleen dat rust-weekend is zo bagger; ik wil knallen!![]()

mooie training maat, je incline's zien er goed uit, je bencht ook lekker, gaat goed man!

Sterke training sjaak!
Leuk splitschema ook!
Momenteel train ik ook 4days split.... alleen dat rust-weekend is zo bagger; ik wil knallen!![]()
Spieren groeien terwijl je slaapt, ik moet me er ook bij neerleggen,
En ik doe nog wel een dag extra, zucht....

normaal gesproken doe ik vijf sets plus een warmup set op elke oefening, maar nu wilde ik meer verschillende dingen doen en daarom maar drie sets steeds. woeste training, zweten als een malle gewoon. nog één weekje PPB en daarna weer split 

joww sjaak, goed bezig geweest weer! Tuurlijk is rust belangrijk, dat heb ik ook nooit bestreden, is alleen dat ik in de begin fase op alles groeide, en moet zeggen dat de groei er nogsteeds niet uit is, misschien juist vanwege de extra rust. Maar jah, je wordt er wel rusteloos van niet te trainen als je zo graag wil he?
Maar goed, we gaan als een mother****er, jij ook zo te zien, dus keep it up!
Goed weekend gap, maak er wat van!

Sterke training sjaak!
Leuk splitschema ook!
Heb er zin in!ben ook helemaal klaar met Push/Pull/Benen.. alles mooi verwoord Sjon
in een 4 dagen-split zit veel - train je hard koekie , dan heb je het echt nodig die rust

netjes die 150 deadlift sjaak - je het push/pull systeem geprobeerd , jammer dat het niet beviel , maar dat weet je nu , ach er zijn zoveel leuke schema's
succes met je split - volgende week moet ik er ook weer aan geloven
wel lekker

Zozo, dat is aardig wat gewicht herzet op een low carb day![]()

sjeemig, dikke training weer man, had je ut nie heet?? Mij kon je gisteren wegdragen hahaha

je kon nog aardig wat uit je triceps halen zie ik - netjes sjaak

had ik het niet heet? haha gast, ik ging kapot man
nou...ik zou het terug moeten zoeken, maar ik heb is een arm training afgelegd waarin ik heel dik over deze gewichten (triceps) heenging. maar als een post-chest training ging het idd wel lekker nog. vooral die CGBP, want als ik die in ene arm training doe voel je borst toch meeduwen, maar met ene lege borst krijg je echt een keiharde pomp in de tri's
ik las dat je vandaag weer rackpulls gaat proberen, hopelijk valt het mee man...ik zit ook te denken aan rackpulls vandaag ipv deads...al heb ik het nog nooit gedaan.
de cgbp is ook een geweldige massa-oef voor je triceps - als je die doet met nog een cable-oef zitten je triceps vol
morgen weer rackpulls doen - is een mooi zware oef alleen voor je rug - + ik ben van mening dat dit ook weer doorwerkt in de deads
kijk maar eens in het log van dressed black , die zweert erbij
succes