MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.001
Goeie shit Sjaak, impressive die paused-BP - desondanks je rug klachten presteer je (heel) erg goed! Vandaag vroeg na bed zal je goed doen.
presses gaan sowieso wel prima :D tnx
idd sterke bench voor iemand met klachten:), volgens mij ben je zo weer de oude kerel!
ik hoop het
Erg sterke bench. Wat was je 1RM op de normale bench(dus niet paused) ?
1RM BP (wide grip - touch & go) 130 kg (vorige week gezet)
verder verwacht ik dat ik een CGBP 1RM heb van 140...dus die zal ik over een week of 2 eens testen.
Je MP gaat ook goed voor iemand met rugklachten. Komt toch een stevige druk op je wervels als je de barbell boven je hoofd hebt zou ik denken.
ja klopt wel inderdaad, maar bij strict pressen merk ik dat niet eigenlijk. push press of push jerk kan alleen niet nu
Volgens mij heeft die MP nauwelijks last van die bench ervoor met jou triceps. Dikke shit.
haha - ik geloof niet meer zo in het feit dat je na één oefening veel zwakker bent op de rest...dat deed ik vroeger en toen faalde ik alles wat zwaar was na het benchen. nu is knop om en rammen - gaat prima!
geen last van je rug bij je MP dan?
nee, want ik hoefde niet te strainen
Holy shit! 120kg paused bench! That's sick Sjaak! Rest van de training is ook de shit man!:D!
:D tnx marvin!

zometeen benen...wat toch wel de meest gare training is met lower back issues. we zullen zien wat het gaat worden vandaag.

• #3.002
Benen

voelde me goed vandaag - niet echt last van m'n lower back...maar ik weet deze keer dat dat nog niets zegt over herstelt zijn. toch een squat vorm verzonnen, die m'n onderrug buitenspel zette :D

Squat
beide hakken op een 2,5 kilo schijf - kaarsrechte houding dus
20xbb
20xbb
20x42,5
20x42,5
15x62,5
10x82,5
10x92,5

Front Squat superset bw-squats
hier ook beide hakken op een 2,5 kilo schijf
8x62,5 ss 15xbw
8x62,5 ss 15xbw
8x62,5 ss 15xbw

one-leg extensions superset romanian dumbbell deadlift
20x25 (20xL + 20xR) ss 20x20s

Lying Leg Curl
25x30
25x30
25x30

seated calf raise - plate loaded
20x40
20x80
15x120
12x140
10x150
8x160
even de kuiten shockeren

Hanging Leg Raise
20x
20x

Decline Crunches
15x
15x

echt in een moordend tempo getraind vandaag. de gewichten zijn dan wel p*ssy vergeleken met wat ik kan, maar ik daag iedereen uit om dit eens mee te doen :p holie ****...wat stond ik te trillen op m'n benen na deze training. wel blij dat ik een vorm heb kunnen vinden om een soort van fatsoenlijke squats te kunnen doen. m'n benen zeggen: "dank je wel"

Mooi dat je toch heb kunnen squatten door een simpele adjustment en hellemaal mooi dat het ook nog effectief is! Je bouwt zo (imo) wel goeie kwaliteits massa op je benen ik zelf merk sinds ik die 1 legged leg-raises erin heb ik steeds meer lijnen in me quads te zien krijg.

ik zeg gewoon een lekkere training, train mijn pootjes ook niet meer zo zwaar hoor....tis ff niet anders en vind het wel best. zien er altijd nog goed uit:)

nice! goed om te lezen dat je weer squat.. en vrij zwaar ook nog man

wel lekker veel reps weer man ! :thumbs:

Nette training man. Heb je trouwens geen gewichthefschoenen? Dan sta je standaard zo en hoef je niet met je hak op een schijf te staan.

• #3.008
Mooi dat je toch heb kunnen squatten door een simpele adjustment en hellemaal mooi dat het ook nog effectief is! Je bouwt zo (imo) wel goeie kwaliteits massa op je benen ik zelf merk sinds ik die 1 legged leg-raises erin heb ik steeds meer lijnen in me quads te zien krijg.
kwaliteitsmassa zettie :cool: lijnen in m'n quads beginnen nu sowieso al wat beter door te komen, maar dat heb ik aan het cutten te danken. we zullen zien :D
ik zeg gewoon een lekkere training, train mijn pootjes ook niet meer zo zwaar hoor....tis ff niet anders en vind het wel best. zien er altijd nog goed uit:)
haha, mooi dat ze er nog goed uit zien dan. het verschil is alleen dat jij je 'pootjes' wel zwaar kan trainen, omdat je sterke poten hebt...ik heb qua omvang goede benen, maar wil m'n LB kracht in verhouding brengen met m'n UB kracht en dat kost tijd.
nice! goed om te lezen dat je weer squat.. en vrij zwaar ook nog man
ik heb het al vaker gezegd: komt tijd, komt sjaak. of: ooit wordt m'n zwakste oefening m'n sterkste :p
wel lekker veel reps weer man ! :thumbs:
vandaag ook echt diepe spierpijn :D
Nette training man. Heb je trouwens geen gewichthefschoenen? Dan sta je standaard zo en hoef je niet met je hak op een schijf te staan.
ik heb er net even over na zitten denken, maar vind eigenlijk dat als mensen gewichthefschoenen gaan dragen ze niet van die pussygewichten als ik moeten squatten :p

net bij de fysio geweest weer en ik ga echt met sprongen vooruit zegt ze (en dat voel ik zelf ook zo). volgende behandeling dan ook pas over een week weer - prima. eergisteren high carb gehad en gisteren medium carb waarin ik toch een flinke junkmaaltijd niet kon weerstaan - vannacht een pizza shoarma :p vandaag low carb. zo ff naar de kapper, dan cardio....beetje eten enzo en vanmiddag ergens ff de Pull-training afwerken - yeah buddy!

Doe een mohawk!

• #3.010
hahaha :p het gaat wel weer wat korter in ieder geval. ik ga trouwens halverwege de middag nog trainen - kom jij ook weer eens langs? ik las dat je eigenlijk niet echt ideale hobby's (qua tijd en verplichtingen) hebt om met BB te combineren :p

Klopt, ik ben alweer op weg naar Zwolle voor een optreden. Morgen misschien lowerback en hamstrings doen maar m'n pa is ook jarig, wat een gedoe allemaal :p

• #3.012
Pull

alles in een uurtje

PullUps
8x
8x
8x
8x
8x

Reverse Grip BORs
15x60
12x80
10x90
10x100
10x110

Seated Cable Rows
15x73
12x86
12x100
10xfullstack

db curls
10x18s
10x20s
8x22s
7x24s
6x26s

Bent-over laterals superset t-bar machine
12x14s ss 10x40
12x14s ss 10x40
12x14s ss 10x40

Rear delt cable crossover superset Rope Curls
15x18 per kant ss 16x36
12x23 per kant ss 15x46
12x23 per kant ss 12x56

good shit. geen last van lower back. dikke pomp. doei.

Nice, bij die DB-curls zit zeker progressie in zag je laatst nog hammer-curls doen met 24-26KG en nu normale curls:thumb: Fijn weekend de sjaak!

Haha, die rows zijn alweer goed zwaar!

Staat ie met lower back issues doodleuk 110kg te rowen...10X!

Damn wat een volume op die benen kerel! Met zo'n volume zeggen gewichten niks meer:)

Laatste training weer behoorlijk zwaar gegaan man! Buffel

Sjaak, ga je morgenmiddag toevallig trainen?

damn nice work

• #3.020
Nice, bij die DB-curls zit zeker progressie in zag je laatst nog hammer-curls doen met 24-26KG en nu normale curls:thumb: Fijn weekend de sjaak!
tja...hammer curls of db curls, maakt qua kracht voor mij niet zo heel veel uit. sinds ik vooral hammer curls voorrang geef gaan de db curls vanzelf makkelijker
Haha, die rows zijn alweer goed zwaar!
begint erop te lijken ja
gestopt met loggen?
Staat ie met lower back issues doodleuk 110kg te rowen...10X!
je kent me :p
Damn wat een volume op die benen kerel! Met zo'n volume zeggen gewichten niks meer:)

Laatste training weer behoorlijk zwaar gegaan man! Buffel
dat klopt ook, maar ik prefereer toch gewoon wat zwaardere gewichten :p need to get stronger
Sjaak, ga je morgenmiddag toevallig trainen?
vanmiddag wel :D
aaah yeah

nieuwe week :D deze week wellicht al meer mogelijkheden met trainen ivm onderrug. verwacht sowieso morgen te kunnen squatten, dus dat is al een mooi vooruitzicht. deze week push, benen, pull, push, dus m'n favoriete training komt 2x aan bod. hometrainer is wederom kapot gegaan (de 2e al die het niet overleeft), dus daar moet ik ff een oplossing voor zoeken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven