- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
presses gaan sowieso wel primaGoeie shit Sjaak, impressive die paused-BP - desondanks je rug klachten presteer je (heel) erg goed! Vandaag vroeg na bed zal je goed doen.
tnx ik hoop hetidd sterke bench voor iemand met klachten, volgens mij ben je zo weer de oude kerel!
1RM BP (wide grip - touch & go) 130 kg (vorige week gezet)Erg sterke bench. Wat was je 1RM op de normale bench(dus niet paused) ?
verder verwacht ik dat ik een CGBP 1RM heb van 140...dus die zal ik over een week of 2 eens testen.
ja klopt wel inderdaad, maar bij strict pressen merk ik dat niet eigenlijk. push press of push jerk kan alleen niet nuJe MP gaat ook goed voor iemand met rugklachten. Komt toch een stevige druk op je wervels als je de barbell boven je hoofd hebt zou ik denken.
haha - ik geloof niet meer zo in het feit dat je na één oefening veel zwakker bent op de rest...dat deed ik vroeger en toen faalde ik alles wat zwaar was na het benchen. nu is knop om en rammen - gaat prima!Volgens mij heeft die MP nauwelijks last van die bench ervoor met jou triceps. Dikke shit.
nee, want ik hoefde niet te strainen
Holy shit! 120kg paused bench! That's sick Sjaak! Rest van de training is ook de shit man!!
tnx marvin!zometeen benen...wat toch wel de meest gare training is met lower back issues. we zullen zien wat het gaat worden vandaag.

, volgens mij ben je zo weer de oude kerel!
holie ****...wat stond ik te trillen op m'n benen na deze training. wel blij dat ik een vorm heb kunnen vinden om een soort van fatsoenlijke squats te kunnen doen. m'n benen zeggen: "dank je wel"
lijnen in m'n quads beginnen nu sowieso al wat beter door te komen, maar dat heb ik aan het cutten te danken. we zullen zien