- Waardering
- 678
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kevin (alias de grootste sjaak) - 2e naam ofzo op de lijst6 x 95 latpulldown, heftig!
Klasse training weer.
Ben je er zaterdag wel bij, zag je niet meer tussen de namen staan... of ben ik scheel..
leuk dat je ook komt man!gelukkig wel man!Gaat lekker man. Je kunt gewoon alweer fatsoenlijk trainen![]()
klinkt goed!Nice training kerel! Volgende keer knal ik die hele training met je mee![]()
vorige press training hadden m'n schouder en triceps prioriteit en deze keer chest. heerlijke trainingen zijn dit toch! frank, ondanks je afwezigheid toch bedankt voor de motivatie op de seated db presses - leuk om zo'n oefening er weer eens tussendoor te gooien.hij is niet scheef man...de stang zit gewoon losser - daardoor lijkt het scheef. opzich juist beter dan bij een normale smith. morgen RPB-meet in Baarn trouwens. ik hoop dat je niet in het ziekenhuis beland met je max pogingNice. Word je niet gek in die scheve smith? Ben je dr morgen trouwens, als ik me sterk voel wil ik wel maxen op DL. Kan je lachen om mn bolle rug![]()

eerlijk gezegd is het voor mijn doen best zwak hoor bart
maar omdat het de 5e oefening in m'n training was heb ik er vrede mee
tot morgen man, leuk dat je ook komt!goed gezien maat! ja was weer eens leuk om te doen. wel heavy na al dat chest werk, maar ben wel tevreden erover. tot morgen man!haha, ik zag die db press en dacht: Hey dat doet sjaak door mij!maar voelt lekker om te doen hè? Verder nice train maat..tot morgen!
hij is niet scheef man...de stang zit gewoon losser - daardoor lijkt het scheef. opzich juist beter dan bij een normale smith. morgen RPB-meet in Baarn trouwens. ik hoop dat je niet in het ziekenhuis beland met je max poging![]()
Mach spass daaro.
Alle sets enzo weet ik niet meer, omdat ik ook nog eens tussendoor vijf minuten in de bosjes heb zitten schijten of gewoon weer verder ging met filmen. Maar PRs zijn er wel gezet, dus even een kort overzicht van wat ik gedaan heb. 
high volume bitches!
nu weer vreten