MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gaat lekker man. Je kunt gewoon alweer fatsoenlijk trainen :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.042
Nice training kerel! Volgende keer knal ik die hele training met je mee :)

• #3.044
Nice training kerel! Volgende keer knal ik die hele training met je mee :)
klinkt goed!

Presses

let the weights do the talking!

Bench Press
pink op ring
10xbb
10x60
10x80
8x90
6x100
4x110
3x120 + 1x120 spot (gast zat aan de bar...tel m dus niet)

Incline BP
10x60
8x100
8x90
11x80

Cable Crossover
15x27 per kant
12x32 per kant
10x36 per kant
8x41 per kant
chest stond op ontploffen

seated db press
10x20s
10x24s
8x28s
6x32s

Smith Machine Neck Press
10x60
6x80
10x60
10x60

db overhead extensions
two-arm
12x30
7x38
10x34

Rope pushdowns
15x41
12x46
10x50

Rope crunches
15x91
12xfullstack
12xfullstack
12xfullstack

Decline Oblique crunches
20x
20x

top training! goed gewichten verzet :D vorige press training hadden m'n schouder en triceps prioriteit en deze keer chest. heerlijke trainingen zijn dit toch! frank, ondanks je afwezigheid toch bedankt voor de motivatie op de seated db presses - leuk om zo'n oefening er weer eens tussendoor te gooien.

Nice. Word je niet gek in die scheve smith? Ben je dr morgen trouwens, als ik me sterk voel wil ik wel maxen op DL. Kan je lachen om mn bolle rug :wl:

nekpress in de smith is sterk kerel!

haha, ik zag die db press en dacht: Hey dat doet sjaak door mij! :D maar voelt lekker om te doen hè? Verder nice train maat..tot morgen!

• #3.048
Nice. Word je niet gek in die scheve smith? Ben je dr morgen trouwens, als ik me sterk voel wil ik wel maxen op DL. Kan je lachen om mn bolle rug :wl:
hij is niet scheef man...de stang zit gewoon losser - daardoor lijkt het scheef. opzich juist beter dan bij een normale smith. morgen RPB-meet in Baarn trouwens. ik hoop dat je niet in het ziekenhuis beland met je max poging ;)
nekpress in de smith is sterk kerel!
eerlijk gezegd is het voor mijn doen best zwak hoor bart :p maar omdat het de 5e oefening in m'n training was heb ik er vrede mee :D tot morgen man, leuk dat je ook komt!
haha, ik zag die db press en dacht: Hey dat doet sjaak door mij! :D maar voelt lekker om te doen hè? Verder nice train maat..tot morgen!
goed gezien maat! ja was weer eens leuk om te doen. wel heavy na al dat chest werk, maar ben wel tevreden erover. tot morgen man!

hij is niet scheef man...de stang zit gewoon losser - daardoor lijkt het scheef. opzich juist beter dan bij een normale smith. morgen RPB-meet in Baarn trouwens. ik hoop dat je niet in het ziekenhuis beland met je max poging ;)

K, dat wist ik niet. Goed verhaal. Hoop t ook :D Mach spass daaro.

• #3.050
RPB-meet

Echt een geweldige dag gehad met een grote, maar gezellige groep. Veel eten aanwezig, leuk dat de bbq's flink in gebruik zijn genomen en het afsluiting met de overgebleven groep was ook geslaagd! m'n plan was om de hele dag te filmen en foto's te schieten, wat ik ook gedaan heb. Daarnaast kon ik het alleen niet laten om toch wat dingen te doen die met trainen te maken hebben :p Alle sets enzo weet ik niet meer, omdat ik ook nog eens tussendoor vijf minuten in de bosjes heb zitten schijten of gewoon weer verder ging met filmen. Maar PRs zijn er wel gezet, dus even een kort overzicht van wat ik gedaan heb.

Log Press
6x85 PR

Deadlift
1x210 PR

Farmers
3 of 4 easy runs tot en met 95 per hand. Daarna nog een fail met uittillen bij 115

Split Jerk from the neck
1x120 PR

Dips
23xbw PR

tot slot nog een korte toevoeging. Aanvragen voor wat betreft filmpjes en foto's ga ik niet beantwoorden. Gisteren heb ik de meeste uitgelegd dat het doel is en dat het even op zich zal laten wachten. Na t weekend zal ik hier en daar wel iets posten.

Laatst bewerkt:
Toch lekker bezig geweest. Zie je volgende week zondag!

Je enthousiasme was priceless! Mr. chronical-big-smile :D

Nice PR's man!

"Ik ga niet trainen" :)

je hebt ook nog lopen chinnen mr. "ik ga niks doen vandaag" :D

whehehe couldnt resist temptation

120 jerk behind the neck is wel erg sterk trouwens

Haha en gewoon weet ik veel hoeveel Pr's zetten. Echt bazig.

Buffel:)

Sjaak jonge mother****er, zet ff een 210DL neer met z'n driedubbele hernia. Like a boss!

Nice om toch nog ff wat gewicht verplaatst te hebben. En zelfs PRs:p

• #3.059
tnx heren! :D

Benen

tropisch warm, dus een gestoorde beentraining :D high volume bitches!

Front Squat
10xbb
10x50
8x70
belt om
8x80
6x90
4x100
1x110 - 2e rep fail

Squat
met belt
5x90
8x100
6x110
4x120
2x130

Dynamic leg press
20x120
15x160
10x200

One-leg extensions
15x30 (=15L + 15R)
12x35
10x40

Lying Leg Curl
20x40
12x50
8x60

Seated Leg Curl
20x50
15x60
10x70

romanian dumbbell deadlifts
15x30s
12x34s
10x38s

Decline crunches superset decline oblique crunches
3x12 + 3x10

daarna in het park gaan liggen...damn, was echt helemaal gesloopt gewoon. benen waren enorm aan het trillen en zweette echt als een otter. goed gewerkt dus :D nu weer vreten

damn, met deze temperaturen gewoon zo;n benen training neer zetten:) lekker bro

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven