Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wilde mezelf gewoon pijn doendamn, met deze temperaturen gewoon zo;n benen training neer zettenlekker bro

ja man...en dat na al die sets ervoor - I'm happy2x 130? Dat gaat weer de goede kant op Sjaak! Ga je do avond wel met me mee ub doen?

heb je helemaal gelijk in, plus dat ik al zo veel gegeten had en veel koffie op had dat m'n energielevels erg hoog werden...ik moest dus wat doenHet is ook zo motiverend trainen tussen allemaal buffels Sjaak! Kan best begrijpen dat je zondag toch ook even aan het ijzer moest zitten in Baarn!
Training van vandaag was ook weer zwaar bazig met deze ****ing 30°C (en geen airco toch?)

aaaah yeah!In het park, lig je daar shirtless - like a boss?
Hard die benen aangepakt met dit aso weer

dat was gruwelijk, al moest ik steeds pissen door de 4 liter water die er tijdens de training in is gegaanHeerlijk, wat zul je lekker gelegen hebben in 't park!![]()
tnx erwin...alles voor de verhoudingen

tnx bart
who cares about calf presses?
dit waren p*ssy weights voor mij met calf raises man hahawho cares about calf presses?dit waren p*ssy weights voor mij met calf raises man haha
Dat je twee keer zo veel benched als ik oke, maar drie keer zo veel calfraisen... Blegh