XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
2x 130? Dat gaat weer de goede kant op Sjaak! Ga je do avond wel met me mee ub doen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.062
damn, met deze temperaturen gewoon zo;n benen training neer zetten:) lekker bro
ik wilde mezelf gewoon pijn doen :D
2x 130? Dat gaat weer de goede kant op Sjaak! Ga je do avond wel met me mee ub doen?
ja man...en dat na al die sets ervoor - I'm happy :D
donderdagavond ga ik proberen man - ik wil wel graag, maar studeer die ochtend definitief af...vul de 'eventuele' rest maar in. ik ga m'n best doen man. back-bi's voor mij.

Het is ook zo motiverend trainen tussen allemaal buffels Sjaak! Kan best begrijpen dat je zondag toch ook even aan het ijzer moest zitten in Baarn!

Training van vandaag was ook weer zwaar bazig met deze ****ing 30°C (en geen airco toch?)

In het park, lig je daar shirtless - like a boss?
Hard die benen aangepakt met dit aso weer

Heerlijk, wat zul je lekker gelegen hebben in 't park! :D

goeie front squat - back squat verhouding baas

• #3.067
Het is ook zo motiverend trainen tussen allemaal buffels Sjaak! Kan best begrijpen dat je zondag toch ook even aan het ijzer moest zitten in Baarn!

Training van vandaag was ook weer zwaar bazig met deze ****ing 30°C (en geen airco toch?)
heb je helemaal gelijk in, plus dat ik al zo veel gegeten had en veel koffie op had dat m'n energielevels erg hoog werden...ik moest dus wat doen :p

airco is inderdaad afwezig, dus het was beunen :)
In het park, lig je daar shirtless - like a boss?
Hard die benen aangepakt met dit aso weer
aaaah yeah! :D
Heerlijk, wat zul je lekker gelegen hebben in 't park! :D
dat was gruwelijk, al moest ik steeds pissen door de 4 liter water die er tijdens de training in is gegaan
goeie front squat - back squat verhouding baas
tnx erwin...alles voor de verhoudingen ;)

zit nu ff een shake weg te werken en ga zo richting de gym voor presses, maar ik denk dat het vooral chest-tri's wordt en alleen wat raises voor schouders. vandaag refeed met een bezoekje aan het pannenkoekenrestaurant (onbeperkt!!!)

• #3.068
Presses

afgelopen weken continue progressie op m'n presses en steeds knallende trainingen, maar de training van vandaag viel me toch wat tegen. gewichten zijn achteraf gezien wel prima, maar ik kwam niet goed in de groove. schouders aan het einde toch een beetje meegepakt, puur om te doorbloeden - voelde nogal zwaar en vermoeid in het eerste deel vd training.

Bench Press
pink op ring
10xbb
10x60
10x80
6x100
4x110
4x110
4x110
4x110

Incline db press
10x30s
10x38s
6x44s
44s had beter gekund, maar ik liep enorm te k*tten met de dbs omhoog krijgen. normaal gaat dat prima, maar vandaag was het één en al struggle met die lompe dingen

Incline db flyes
12x20s
10x24s
8x28s
niet gek

SkullCrushers
12x40
10x50
10x50

Pushdowns
10x82
10x82
10x82

Shoulder Bombs
15x9s
12x10s
12x10s
wat een zure oefening is dit toch

Seated machine OH press
plate loaded
20x40
15x60
10x80
8x100

Standing Calf raises
15x150
15x150
15x150
15x150

donderdag back-bi's en zaterdag events. nu ga ik eten :D

sodeju kerel, dat zijn weer heavy presses!

Niet mis, goeie calfpresses ook Sjaak!

• #3.071
who cares about calf presses? :p dit waren p*ssy weights voor mij met calf raises man haha

Sinds ik van plan ben na de zomer op American Football te gaan: I do :p Dat je twee keer zo veel benched als ik oke, maar drie keer zo veel calfraisen... Blegh ;)

• #3.073
Afgestudeerd mother****ers!!!

Gefeliciteerd man! En nu hoppa een baan en hoppathee duur BB voedsel ;)

proficiat grote!!
wat McMetronome zegt, maar niet voordat je het gevierd hebt met alles wat god verboden heeft!

congratz gozer :)

ohhh yeah!

Uber man, dikke releasement? Gefeliciteerd in ieder geval!! :D

Laatst bewerkt:
klasse kerel! nu lekker vakantie houden:)

Gefeliciteerd man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven