MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
AAAAAAIGHT SJAAK! Diploma in the pocket!

Geleficiteerd Sjaakmans!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.083
mijn dank is groot loglezers!

door alle blijdschap en het heerlijke terrasweer heb ik m'n training van gisteren geskipt en de hele dag in de zon gezeten met een vermakelijke hoeveelheid witbier :D vind ik dat erg? nee - na vijf jaar HBO mag je dat best even vieren!

vandaag lange werkdag en zaterdag ga ik naar RPB en dan pak ik wel wat extra's voor rug en biceps mee. tijd voor (officiële) vakantie - OOOH YEAH!!!!

Ook dikke proficiat van hierzo :D!

Gefeliciteerd! Is alweer een tijd geleden voor me, nu hoor je bij de grote mensen!

ho nice, gefeliciteerd kerel :)

Gefeliciteerd kerel.

WITBIER :meal:

Goddamn super nu ben je dubbel baas. Een baas met een diploma. Zie je morgen.

Genieten hoort ook bij het leven maat! Dat de witbiertjes maar goed mochten smaken!

big pimpin' sjaak

• #3.091
tnx allemaal voor de leuke reacties!

voor de mensen die dingen zeiden over dat nu het leven gaat beginnen en over werken enzo wil ik nog even toelichten dat ik ook ben toegelaten voor m'n pre-master volgend jaar :p Over twee jaar kan ik hopelijk een soortgelijk bericht posten als afgelopen donderdag, maar dan om te vertellen dat ik m'n master ook gehaald heb. nu is het in ieder geval tijd voor vakantie :D zometeen trainen @ RPB - ooooh yeah!

Gefelicteerd met je diploma Sjaak! Geniet van je vakantie - ik moet nog even door leren, zodra ik de laatste toets haal is niveau 4 zo goed als binnen!
Train ze vandaag baas;)

• #3.093
Events @ RPB

eindelijk weer fatsoenlijk events getraind. heb nog wel wat werk voor de boeg, aangezien ik de 27 augustus een wedstrijd ga doen, maar dat motiveert me enorm!

Log - elke rep met clean
houten
5x52,5
5x52,5
5x72,5
3x82,5
1x97,5
Fx105 - stuk of 4 keer
Fx102,5 - k*tzooi
2x92,5 - 3F
groove was k*t. laatste tijd teveel focus op bench gelegd en dat met één push-training p/w is niet optimaal voor log. ga weer terug naar 2 ub-mix trainingen, zodat ik meer overhead kan doen.

Deadlift
5x120
5x120
5x170
3x190 - belt
3x190 - no belt
3x190 - belt en tussendoor één fail, maar prima herpakt
3x3x190 = PR trouwens :p bij tweede set belt vergeten - ik dacht "damn...stuk zwaarder dan net" :p leg de barbell neer na 3 reps, kijk naast me "hee...m'n belt" :cool:

Farmers
25m 50 p/h
25m 70 p/h
25m 90 p/h
25m 100 p/h - 1 drop
25m 100 p/h - 1 drop
moet echt werken aan de turn hier. steeds ging het daar compleet mis.

TireFlips
280kg tire
8x
8x
8x in 35sec
nice!

Split Jerk BTN
5x32
5x52
3x82
2x105
1x115 2F
1x120
Fx125 - totaal 3x een fail ofzo, maar het zat erin vandaag
1x125 PR
****ing blij mee! :D :D :D als de techniek spot on is dan vliegt die barbell gewoon omhoog, heerlijk!

Chins
10x
10x
10x
ff pompen met big G

Dips
15x
15x
15x
knap trouwens van jaimy die ook ff ging dippen met z'n 155 kg, toch nog aardig wat reps

toffe training! Gijs en Jaimy liepen op de achtergrond ook enorm te beunen - motiveert mij om nog harder te gaan! vanaf deze week dus weer UB-mix draaien 2 maal p/w, zodat ik m'n OH weer omhoog kan krijgen - ik ging daar voorheen ook goed op. vanavond onbeperkt eten weer (met bredekees) en morgen frank en de andere dbb-ers aanmoedigen in Zaanstad - aaaaah yeah!

Laatst bewerkt:
nice te zien dat je weer events kan trainen :thumbs: goed getraind

"hee, mn belt" lol :P Vanaf welk punt ben jij eigenlijk een belt gaan gebruiken Sjaak? Mooie DL en heb verder niet veel met strongman maar vind tireflips altijd iets magisch hebben :p Have fun met O en morgen ook :thumbs:

Jup jup nice workout! DL's gaan steeds beter bij mij overigens, haat het ook niet meer zo.

haha, we hebben exact hetzelfde gedaan op chins + dips. tik die shit aan homie

goed op de deadlift en supersterke splitjerk man!! Jammer van de log.. maar je bent niet de enige met een haat/liefde verhouding met dat ding.. :D

lekker bezig geweest kerel!

• #3.100
nice te zien dat je weer events kan trainen :thumbs: goed getraind
aaah yeah - tnx man!
"hee, mn belt" lol :P Vanaf welk punt ben jij eigenlijk een belt gaan gebruiken Sjaak? Mooie DL en heb verder niet veel met strongman maar vind tireflips altijd iets magisch hebben :p Have fun met O en morgen ook :thumbs:
vanaf welk punt...pff, geen idee eigenlijk. ik herinner me dat ik ooit eens een belt heb gepakt toen ik voor t eerst 140 kilo wilde deadliften, maar daarna lang niet meer gebruikt. tnx trouwens, ben net thuis...snel slapen en morgen de boys supporten!
Jup jup nice workout! DL's gaan steeds beter bij mij overigens, haat het ook niet meer zo.
ik zag het de laatste tijd in je log, doorknallen!
haha, we hebben exact hetzelfde gedaan op chins + dips. tik die shit aan homie
tik!
goed op de deadlift en supersterke splitjerk man!! Jammer van de log.. maar je bent niet de enige met een haat/liefde verhouding met dat ding.. :D
dank je dank je :D slechte log presses van vandaag komt gewoon omdat ik teveel op chest heb gefocust afgelopen tijd (is trouwens wel aan m'n chest te zien) ;) verder heb je gelijk vwb die haat-liefde verhouding. ik loop alweer de hele avond met een rode plek op dat uitstekende stuk sleutelbeen :cool:
:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven