Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je bent toch een klasse apart met die BW+?? Sjaak, brute shit allemaal. Is de superdude-invasie een beetje overgewaaid in AllInn?

Eet je nu eigenlijk meer en meer kcal? Of lijkt het maar zo? :p

Brutal shruggin going on man !

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.163
the **** at die shrugs man.... nice
****ing nice ja :D
****ing beefcake! Je ub gaat snoeihard. Goed getraind man!
tnx baas
Rustig aan met die shrugs Kevin dadelijk lijken die van mij weer zwak..........
sorry gijs - ik zal er rekening mee houden
Jezus jonge, wat boek jij snel progressie man! En tjah 300 kilo, respect. Ook al is het maar shruggen. :D
mooi toch :D
aah yeah
Vette pics. Zeker die laatste is nice. :D
tnx man, die laatste vind ik ook t tofst
Je bent toch een klasse apart met die BW+?? Sjaak, brute shit allemaal. Is de superdude-invasie een beetje overgewaaid in AllInn?
ik denk niet dat ik een klasse apart ben met mijn BW hoor :p toch bedankt man! :D superdude invasie is in volle gang momenteel. waar ga je heen in de achterhoek?
Eet je nu eigenlijk meer en meer kcal? Of lijkt het maar zo? :p

Brutal shruggin going on man !
in vergelijking met wat eigenlijk? gisteren was best wel low carb eigenlijk. vandaag en morgen weer iets meer carbs. ik heb niet echt een vast plan, maar weet nu wel een beetje wat voor mij werkt...dus schommel gewoon in de wilde weg.

in vergelijking met wat eigenlijk? gisteren was best wel low carb eigenlijk. vandaag en morgen weer iets meer carbs. ik heb niet echt een vast plan, maar weet nu wel een beetje wat voor mij werkt...dus schommel gewoon in de wilde weg.

Moet ik even terug gaan kijken maar ik dacht dat je bv in het begin van het jaar, belange zoveel niet at...

• #3.165
Moet ik even terug gaan kijken maar ik dacht dat je bv in het begin van het jaar, belange zoveel niet at...
zou best wel eens kunnen...ik heb zo m'n periodes. vanwege vakantie werk ik regelmatig en dan maak ik langere dagen en kan ik meer en beter eten.

ik denk niet dat ik een klasse apart ben met mijn BW hoor :p toch bedankt man! :D superdude invasie is in volle gang momenteel. waar ga je heen in de achterhoek?

Doelde vooral op die chins+30 en dips+60 ;) Haha sterkte daarmee. Ga hier naar Aerofitt Hengelo (Gld). Beetje m'n vaste stek als ik hier in de Bermuda Achterhoek zit. Op zich prima, alleen jammer dat ze maar 1 goeie barbell hebben (in t squatrek), maar die is dan ook altijd van mij. 30mm benchmateriaal is altijd een beetje behelpen, gebruik de 50mm op 30mm spotters. Donderdag samen met Markrot trainen bij Body Perfection, misschien ga ik daar volgend jaar wel heen want Aerofitt word (nog) duurder als ik 21 ben.

• #3.168
LB

samen met the frenk - progressie is ON mofo's!

Squats
10x50
10x50
8x80
5x100
5x110
3x120 - PR (beltless)
2x130 - PR (beltless)
vanaf hier met belt
3x135 - PR
6x130 - PR
7x125 - PR
****ING YEAH!!! tnx frank :D motivatie was HARD!

Deadlift
alles overhands
10x110
5x140
5x160 - PR (overhands - beltless)
7x170 - PR (overhands - belt)

Dynamic Leg Press
15x120
15x170
15x200

Lying Leg Curls superset seated calf raise
15x40 ss 25x70
15x50 ss 25x80
15x55 ss 25x100
25x100 (calf raise)

Hanging Crunches
25x (15xnormaal - 5xL + 5xR)
12x+10
12x

shout-out naar frank voor z'n 10x155 squat!!! dikke shit maat - sowieso één van de beste LB workouts in maanden :D I like! nu ben ik pleiten - yohoo

Kijk eens aan, animal gehalte is vandaag hoog geweest in All-inn - petje af beiden;)

kerel wat een training zet jij laatste tijd neer! impressive!

bizarre shit ouwe.. serieus

what the f*ck

en vanaf nu zo blijven doorbeuken op die squats want die psychologische drempel heb je verpulverd! ;)

Lekker bezig jongeee! :D

ahhhhhhhhhhhhhhh yeahhh !!! Dit was een geniale training. Maar ik zag t al aan die blije kop van je toen ik je zag afstappen van je fiets. Top!

Force that shit!

Wel een tip: probeer te achterhalen waar je weakness ligt in je squat waarom je zodra het wat zwaarder wordt toch relatief veel voorover buigt.. misschien kun je het met een bepaalde assistance bijwerken..?

ahhhhhhhhhhhhhhh yeahhh !!! Dit was een geniale training. Maar ik zag t al aan die blije kop van je toen ik je zag afstappen van je fiets. Top!

Force that shit!

Wel een tip: probeer te achterhalen waar je weakness ligt in je squat waarom je zodra het wat zwaarder wordt toch relatief veel voorover buigt.. misschien kun je het met een bepaalde assistance bijwerken..?

Ben ik dus niet de enige die dat heeft. Ben sowieso hard aan m'n rug aan 't werken, maar toch..

Maar ben benieuwd waar jij denk dat 't aan ligt Sjaak..?

3 x 135 en dan nog eens 6 x 130 doen is super man !

Zo, da's pas een beentraining. Lekker hoor!

Zwaar brute shit Sjaak! Echt beestachtig!:evilnana:

• #3.179
Mega Multi-Quote
Kijk eens aan, animal gehalte is vandaag hoog geweest in All-inn - petje af beiden;)
animal gehalte is altijd hoog als wij er zijn :p tnx
kerel wat een training zet jij laatste tijd neer! impressive!
ik sta er zelf ook van te kijken :D
bizarre shit ouwe.. serieus

what the f*ck

en vanaf nu zo blijven doorbeuken op die squats want die psychologische drempel heb je verpulverd! ;)
je hebt gelijk man...mentale spelletje heb ik nu gewonnen
:D

Force that shit!

haha, ik had er ook gruwelijk veel zin in. ik blijf kritisch naar m'n squat kijken. allereerst wekelijks goodmornings erin gooien
Ben ik dus niet de enige die dat heeft. Ben sowieso hard aan m'n rug aan 't werken, maar toch..

Maar ben benieuwd waar jij denk dat 't aan ligt Sjaak..?
misschien toch wat core kracht en dan met name in m'n lower back - maar blijft gissen
3 x 135 en dan nog eens 6 x 130 doen is super man !
ja man haha, moest van frank :D
Zo, da's pas een beentraining. Lekker hoor!
niet echt slappiehappie dus
Zwaar brute shit Sjaak! Echt beestachtig!:evilnana:
eindelijk weer eens!
aaah yeah!

vandaag super lekker luie dag gehad. morgen waarschijnlijk laatste traing vd week alweer - fullbody. deze week even een klein stapje terug met 3 trainingen in tegenstelling tot de 6 van vorige week, maar dat is wel ff lekker. nu ff m'n kippetjes omdraaien

• #3.180
Fullbody

prima workout om de week mee af te sluiten. had nog wat spierpijn in m'n LB van woensdag, maar dat heeft mij er niet van weerhouden om toch een prima training neer te zetten

Front Squat
10xbb
8x60
6x80
5x90
5x90
5x90

Goodmornings
8x60
8x60
6x70
6x70
6x70

Bench Press
pink op ring
10x60
8x90
5x110
5x110
5x110

Seated MP
8x60
6x70
5x80
5x80
5x80

Reverse Grip BOR
10x60
8x90
6x110
6x110
6x110

lying two-arm db extensions
eigenlijk gewoon Skulls, maar dan met dbs ipv bb
10x14s
8x16s
8x16s
8x16s

db curls
10x14s
8x22s
8x22s
8x22s

Machine Crunches
12x100
12x100
12x100

leuk om keer te doen zo'n fullbody training, maar het geniet zeker niet mijn voorkeur. wel een gruwelijke pomp en een kletsnat shirt overgehouden aan deze training. het weekend neem ik lekker rust en maandag weer reguliere UB training op het programma. morgen Gijs supporten tijdens de finale in het hoge noorden en zondag werk. goed weekend beesten!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven