Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gelukkig wel ja

aah nice! leuk man - jij ook succesIk zie je 27augustus, heb me toch ook maar ingeschreven voor zevenkamp.
Succes met voorbereiden![]()
toch niet echt m'n ding, maar voor één keer was het wel te doen. tnx!Yeaah buddy, hele toffe FB workout Sjaak met mooie gewichten ook.
vanmorgen een minuutje of 40 gefietst ook nog. aah yeah!AAAAH YEAH!Sjaak zit gewoon in de zone!
Motivatie is ook aanwezig zie ik
40 minuten fietsen op de vroege morgen.
nice
YEAH BUDDY!Dat zeg ik, zeker weten in de zone!
Vooral die 12 x 50 kg skulls vind ik deftig!

Haha, stevige PR's op MP, Chins & Dips en dan meeste respect voor een tricep-isolatie oefening.![]()

met welke stang doe je de skulls? EZ barr? Hoe zwaar is de stang?

wat maakt t uit? als ik m'n log erop terugsla verplaats ik met EZ-bar en straight bar dezelfde gewichtenmet welke stang doe je de skulls? EZ barr? Hoe zwaar is de stang?
haha - dat dacht ik ookHaha, stevige PR's op MP, Chins & Dips en dan meeste respect voor een tricep-isolatie oefening.![]()
PRsvolgens mij heb je een paar pr's jacques
maare... wat heb je in december? bb wedstrijd?
waar dan
nu hopen dat het morgen weer een LB-feest wordt.sorry CP, volgende keer zal ik het afpompen achterwege late en gewoon nog een PR zettengoeie training, jammer dat je geen pr op de side laterals kon zetten. verbeterpuntje voor de volgende keer!
ik wil juist meer rouleren om allround op log wat beter te worden. verder was ik op de hoogte van de 'dunne' log bij Zevenkamp - tnx voor de info! aankomende weken zal ik mij wel wat meer toeleggen op de houten log en anti-ectoAls je voor de log wil trainen zou ik de dunste houte log pakken bij gijs. Bij zevenkamp is de log niet zo dik