hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training, en vette foto's haha! Die auto maakt het sowieso af!![]()

super chill. morgen UB-1
Je most-muscular eens op verschillende manier proberen uit te voeren, zelf doe ik altijd wat het beste voor mij uitkomt en de MM varianten vind ik meestal wat minder vandaar dat ik het ook altijd zo uitvoer zodat het imo het beste uitkomt, nu hang jij relatief ver naar voren. Side-chest ziet er goed uit en die calves, haha, tnx man!
die MM was poep, omdat ik voor de heren uitstapte toen de foto gemaakt ging worden en verder naar voren leunde zodat we er alledrie op zouden komen. normaliter zou ik de pose die frank aanneemt prefereren en van de 'crab pose' heb ik ook een betere variantZal ik hier ook even een comment plaatsen wat posing betreft, hoewel het nu natuurlijk voor de fun was ofcourseJe most-muscular eens op verschillende manier proberen uit te voeren, zelf doe ik altijd wat het beste voor mij uitkomt en de MM varianten vind ik meestal wat minder vandaar dat ik het ook altijd zo uitvoer zodat het imo het beste uitkomt, nu hang jij relatief ver naar voren. Side-chest ziet er goed uit en die calves,
'is this reallife'?

dik respect naar mannen als frank en gijs, die respectievelijk die 260 en die 300 gewoon van de grond af kunnen deadliften
morgen weer eens een rustdag en woensdagavond LB-1 - yeah buddy, time to eat now